L'Aviò E-7T HİK di a Forza Aerea Turca hà eseguitu a so prima missione OTAN d'oltremare

Et Hik Aircraft di a Forza Aria Turca hà realizatu a so prima missione NATO à l'esteru
Et Hik Aircraft di a Forza Aria Turca hà realizatu a so prima missione NATO à l'esteru

In u scopu di e Misure di Assicuranza di l'OTAN, l'aviò E-7T HİK di a Forza Aria Turca hà servitu per a prima volta in u spaziu aereu di un altru paese di l'OTAN.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Difesa Naziunale, in u scopu di e misure di Assicurazione di l'OTAN, l'aeronave E-7T Peace Eagle Airborne Early Warning and Control hà realizatu una missione in u spaziu aereu di un altru paese di l'OTAN per a prima volta. Durante a missione realizata in u spaziu aereu rumanu u 16 d'aprile, i ritratti aerei sò stati spartuti cù u Centru di Reporting Control Rumen via Link-16.

Inoltre, secondu a dichjarazione fatta da u MSB, in u scopu di u compitu in u spaziu aereu rumanu, l'attività di creazione è sparte una stampa di mare cù supportu elettronicu hè stata ancu realizata. Grazie à l'attività di creazione di foto di mare è di spartera, i risultati sò stati signalati à u CAOC (Centru di Operazioni Aeree Combinate) Torrejon in Spagna.

Attività realizate in Romania da a Forza Aerea Turca

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Difesa Naziunale u 21 di ferraghju di u 2021, hè statu dichjaratu chì u rifornimentu di carburante hè statu fattu sopra a Romania cù un aviò cisterna chì appartene à a Forza Aerea Turca. U Ministeru di a Difesa Naziunale (MSB) hà spartutu nant'à u so contu Twitter, "L'aviò E-3A AWACS, chì partì da Geilenkirchen, Germania è svolse funzioni in u scopu di e Misure di Assicurazione, hè stata rifornita in Romania da u KC-135R di a nostra Forza Aerea. cisterna, à a dumanda di l'OTAN. sò state fatte dichjarazioni.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Difesa Naziunale u 28 di ghjennaghju di u 2021, hè statu dichjaratu chì l'aviò cisterna di l'Air Force turca hè stata rifornita per a prima volta sopra a Romania cum'è parte di a missione di notte à l'aviò NATO.

U Ministeru di a Difesa Naziunale (MSB) hà spartutu nant'à u so contu Twitter, "L'aviò E-3A AWACS di l'OTAN, chì hè partitu da Germania è sirvutu in u scopu di e Misure di Assicuranza, hè statu rifornitu annantu à a Romania cù l'aviò cisterna KC-135R di a nostra Forza Aerea. Questa missione marca a prima volta chì un aviò di l'OTAN hè statu rifornitu da l'aria durante una missione di notte ". sò state fatte dichjarazioni.

L'aviò E-7T HİK hà participatu à a furmazione in u scopu di u National Anatolian Eagle-2021.

In u postu chì hà spartutu nantu à u cuntu Twitter ufficiale di u Ministeru di a Difesa Naziunale u 18 d'aprile di u 2021, in u scopu di a Formazione Naziunale Anatolian Eagle-2021; Hè statu informatu chì a furmazione "Attack on the Naval Task Group" hè stata realizata è l'aviò E-7T Peace Eagle Airborne Early Warning and Control hà participatu ancu à a furmazione. In u scopu di u Training National Anatolian Eagle-2021; Hè statu annunziatu chì un totale di 101 sortite sò state realizate durante i furmazioni realizati cù u scopu di migliurà a cuuperazione Mari-Aria.

In più di l'aviò E-7T Peace Eagle Airborne Early Warning and Control;

  • Forze Aeree Turche; F-4E 2020, F-16, KC 135 Tanker, CN-235, AS-532 (Helicopter), C-130
  • Elementi di e Forze Navali Turche

avia participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*