Turchia hà ottenutu guadagnà significativu in u trasportu stradale

Turkey hà ottenutu guadagnà significativu in u trasportu stradale
Turkey hà ottenutu guadagnà significativu in u trasportu stradale

In u risultatu di l'iniziativi fatti da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, 7 mila 500 documenti di passaghju di transitu sò stati ottenuti da a Russia è 12 mila da u Kazakistan in più di i documenti di pass esistenti.

In u risultatu di l'iniziativi fatti da u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura, 2020 mila 7 documenti di passaghju di transitu sò stati ottenuti da a Russia è 500 mila da u Kazakistan in più di i documenti di pass esistenti in 12. Nutendu chì a dumanda di documenti di transitu hè aumentata per via di l'epidemie di COVID-19 è chì i documenti furniti sò esauriti in pocu tempu, u Ministeru hà dettu chì i documenti di transitu supplementari sò stati ottenuti per via di l'iniziativi fatti da u Ministeru di i Trasporti è Infrastruttura, Direzzione Generale di Regulamentu di i servizii di trasportu. U Ministeru hà ancu dichjaratu chì e negoziazioni cuntinueghjanu per apre a strada di u Turkmenistan à u trasportu di transitu; Hà sparte ancu l'infurmazioni chì grandi sforzi sò stati fatti per risolve i prublemi di i trasportatori è chì i guadagni significativi sò stati fatti pocu.

Cumprà 4 documenti supplementari, un scontu di 500 dollari hè statu furnitu per viaghju.

In a dichjarazione fatta, u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura, a Direzzione Generale di u Regolamentu di i servizii di trasportu hà dichjaratu chì sforzi intensivi sò stati fatti per risolve i prublemi di i trasportatori in u trasportu stradale internaziunale è chì i guadagni significativi sò stati ottenuti recentemente. à 2020 $, un scontu di $ 300 hè statu furnitu per viaghju per cumprà 4 500 documenti supplementari, a quota di documenti di passaghju di l'Uzbekistan hè stata aumentata à 100 mila, è un scontu di $ 37 hè statu furnitu per viaghju per ottene 10 mila documenti di pass gratuitu.

Siccomu u focu COVID-19 hà aumentatu a dumanda di documenti di transizione, u Ministeru hà furnitu documenti di transizione supplementari

Ricordendu e riunioni di u Ministru di i Trasporti è di l'Infrastruttura Adil Karaismailoğlu cù u Vice Primu Ministru di l'Azerbaijan Şahin Mustafayev è u Ministru di Trasporti, Comunicazioni è Alta Tecnulugia Rashad Nabiyev u 31 di marzu di u 2021, u Ministeru hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"U prublema di i pedaghji di l'Azerbaigian hè stata ripresa. Sviluppi significativi in ​​i salarii sò previsti in u prossimu periodu. Inoltre, contru à l'allegazioni, in u risultatu di l'iniziativi fatti da u nostru Ministeru, 2020 mila 7 documenti di transitu sò stati ottenuti da a Russia è 500 mila da u Kazakistan, in più di quelli esistenti, in 12. In u risultatu di a chjusura di e porte di u cunfini di u Turkmenistan per via di l'epidemie di COVID-19 è di l'aumentu di u cummerciu versu i paesi di l'Asia Centrale, a dumanda di documenti di transitu hè aumentata è i documenti furniti si esauriscenu in pocu tempu. Mentre chì 2 documenti di transitu da u Kazakistan sò stati abbastanza per tuttu l'annu in i tempi normali, 2021 documenti di transitu ricevuti in 4 sò stati esauriti in 75 ghjorni per via di a chjusa di a strada Turkmenistan.

Nutendu chì u Ministru Karaismailoğlu hà scontru cù u so omologu kazakh Beibut Atamkulov u 25 di marzu di u 2021 per a suluzione di u prublema è un accordu hè statu ghjuntu annantu à 3 mila documenti di passaghju di transitu supplementari, u Ministeru hà dichjaratu chì appena i citati documenti sò stati consegnati à l'Ambasciata. , ​​Sò stati consegnati à u nostru paese in un ghjornu è u 2 d'aprile, hà dichjaratu chì anu cuminciatu à esse distribuiti à i trasportatori in 2021.

I negoziati cuntinueghjanu per apre a strada di u Turkmenistan à u trasportu di transitu.

Nutendu chì un accordu hè statu ghjuntu nantu à a fornitura di 5 mila documenti di passaghju di transitu supplementari da Russia è a distribuzione di mille documenti di passaghju di transitu chì ghjunghjenu à u nostru paese da questi documenti, u Ministeru hà dichjaratu chì a distribuzione di i ducumenti rimanenti principia in pocu tempu. tempu; A dichjarazione hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Per riapertura di a strada di u Turkmenistan, u nostru Ministru Adil Karaismailoğlu hà tenutu una riunione cù l'interlocutore turkmenu, è dopu, per via di l'iniziativi realizati per via diplomatica, a parte di u Turkmenistan hà cuminciatu à permette à i veiculi di u nostru paese di esse trasportati bilateralmente à Turkmenistan da Ro-Ro da aprile 2021. I negoziati cuntinueghjanu cù u scopu di apre a strada di u Turkmenistan à u trasportu di transitu. Studi sò stati realizati per furnisce una nova strada alternativa per u nostru trasportu versu i paesi di l'Asia Centrale via l'Afghanistan, è l'opzioni di rotta sò state discusse in ferraghju 2021, ospitendu a delegazione afgana in u nostru paese.

"In più, riunioni di altu livellu sò state realizate cù i nostri trasportatori chì sò ghjunti à u nostru Ministeru u 12 d'aprile di u 2021, è i so prublemi sò stati intesu. E nostre cumpagnie ponu ancu ghjunghje à u nostru Ministeriu attraversu diversi canali cum'è call center, telefonu, e-mail è social media. Parechji prublemi di i vostri trasportatori sò risolti durante u ghjornu. I cuntrolli per i veiculi cù targhe straniere aumentanu da annu à annu, è se u veiculu straneru ùn paga micca a fine pertinente, ùn hè micca permessu di lascià u nostru paese o di rientra in u nostru paese s'ellu hè partutu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*