U Museu Rahmi M. Koo Riceve un Premiu da l'Inghilterra cun Ittir Kaktır

u museu di u mo maritu hà ricivutu un premiu da l'inghilterra cù push and kaktir
u museu di u mo maritu hà ricivutu un premiu da l'inghilterra cù push and kaktir

L'ughjettu più novu di u Museu Rahmi M. Koç, Push Kaktır, hà tornatu cun un premiu da a cumpetizione urganizata da a rivista Classic Boat britannica. Push Kaktır hè statu sceltu cum'è u "migliu" in a so categuria in a cumpetizione induve u vincitore hè statu determinatu in ottu categurie diverse.

Ittir Kaktır, custruitu da RMK Marine Shipyard in u 2020, hà unitu à a flotta di navi di u Museu Rahmi M. Koç in uttrovi 2020. U pianu uriginale di a barca hè statu cuncepitu da a ditta Sam Devlin di Washington, USA, sottu u nome "Tugzilla", cum'è una imbarcazione di piacè è un rimorchiatore à u stessu tempu. U so pianu hè statu riadattatu da RMK Marine Shipyard, allungendu da ottu metri à più di dui metri è trasfurmendu in una barca di 10,06 metri. U mutore di 150 cavalli di Pusher Kaktır, chì si trova in a vasta cullizzioni di u museu, hè statu pruduttu da Ford Otosan.

I Classic Boat Awards, urganizati da a rivista Classic Boat di u Regnu Unitu dapoi u 2007, riuniscenu i veiculi marini chì naviganu liberamente in acque blu, da i navi tradiziunali à quelli restaurati, da e barche à vela à i battelli di piacè motorizzati. I vincitori di a cumpetizione, urganizata in ottu categurie diverse, sò scelti per votu pupulare. I vincitori seranu ancu annunziati in u numeru di maghju di a rivista Classic Boat.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*