150 Gesti è Ordini d'Attaccu da l'Ucraina à Karsan!

gesti è attacchi da l'ucraina
gesti è attacchi da l'ucraina

Offrendu suluzioni muderni di trasportu publicu adattati per i bisogni di mobilità di l'era, Karsan cuntinueghja à esse un mudellu in u trasportu di e cità mundiale cù a so gamma di prudutti. Infine, Karsan hà participatu à u Forum Internaziunale di Mintrans tenutu in Kharkiv, Ucraina, nantu à u sviluppu di l'infrastruttura di trasportu, cù mudelli Jest è Atak, è hà firmatu un accordu di cooperazione cù u Cunsigliu di a cità di Kharkiv.

Karsan sustenerà l'infrastruttura di trasportu per esse rinfurzata in u scopu di a mudernizazione di a cità di Kharkiv, cù a so cunniscenza è a gamma di prudutti, è averà una parolla in l'investimentu di trasportu publicu da fà in a cità. Cumparendu i so pinsamenti dopu à u cuntrattu, u vice-sindacu di Kharkiv Igor Terekhov hà dichjaratu chì i veiculi 500 sò previsti per esse acquistati in u scopu di l'investimentu, chì i primi 6 di i veiculi di 8 è 150 metri seranu acquistati quist'annu, è ch'elli vogliu cooperà cù Karsan in questa direzzione. Cummentendu u sughjettu, u CEO di Karsan, Okan Baş, hà dettu: "Semu felici cù l'accordu di cooperazione chì avemu firmatu cù a Municipalità di Kharkiv è i cuntributi chì pudemu fà à a cità. In questu cuntestu, avemu accunsentutu cù u nostru cumpagnu cummerciale ucrainu MDG per furnisce 150 veiculi Jest è Atak da lugliu à uttrovi ". disse.

Karsan hà assistitu à u Forum Internaziunale Mintrans tenutu in Kharkiv, Ucraina cù Atak Electric è diesel Atak and Jest models. In u foru internaziunale induve l'infrastrutture municipali, u sviluppu urbanu è i prublemi di cunfortu sò stati discututi, Karsan hà ancu firmatu un accordu di cooperazione chì copre u sustegnu à u sviluppu infrastrutturali di a Municipalità di Kharkiv. In u scopu di u cuntrattu, hè u scopu chì Karsan ghjucà un rolu in a migliurà l'infrastruttura di trasportu di Kharkiv è chì a famiglia di prudutti Karsan serà inclusa in a reta di trasportu di a cità. Fendu dichjarazioni dopu à l'accordu di cuuperazione, u vice-sindacu di Kharkiv Igor Terekhov hà enfatizatu chì volenu preferisce i veiculi ideali per l'usu, efficiente in carburante è risponde à i standard di emissioni europei, in i tempi quandu u trasportu hè intensu è pocu frequente. Sicondu a dichjarazione fatta da Terekhov, un totale di 500 veiculi novi sò previsti per a cità di Kharkiv, 2021 veiculi di 6 è 8 metri seranu acquistati in u 150 in a prima tappa, è Karsan, chì a so fabbrica hà visitatu a so fabbrica prima, hè destinatu à ghjucà un rolu impurtante in stu investimentu mudernizazione di u trasportu di Kharkiv.

Evaluendu u prublema, u CEO di Karsan, Okan Baş, hà manifestatu a so felicità per esse in a cità di Kharkiv è per firmà un accordu di cooperazione cù a municipalità di a cità; "A visione di Karsan per u futuru ispira parechje cità sviluppate è in via di sviluppu di l'Europa cù a so gamma di prudutti. Cuntinuemu à esse nutati cù a nostra gamma di prudutti innovativi è tecnologichi chì risponde à i bisogni di trasportu. Semu ancu entusiasti di cuntribuisce à l'infrastruttura di trasportu di una cità in via di sviluppu in Ucraina cum'è Kharkiv. Cridemu chì i nostri veiculi 6-meter class Jest è 8-meter class Atak feranu a cuntribuzione ottima à i cambiamenti di e cundizioni di trafficu istantaneu di a cità, sia cù u so rendimentu sia u so usu efficiente. In questu cuntestu, avemu accunsentutu cù u nostru cumpagnu di cummerciale ucrainu MDG per furnisce 150 veiculi Jest è Atak da lugliu à uttrovi. In u periodu chì vene, secondu u putenziale in u mercatu ucrainu, valutemu in dettagliu u prublema di fà investimenti di produzzione in Kharkiv ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*