Cumu deve esse prutetti i neonati contr'à u risicu di Covid-19?

Cumu deve esse prutetti i neonati contr'à u risicu di covid?
Cumu deve esse prutetti i neonati contr'à u risicu di covid?

Dichjarà chì u primu periodu di 28 ghjorni dopu à a nascita hè chjamatu u periodu neonatale, l'esperti indicanu chì durante stu periodu, i neonati sò aperti à infizzioni perchè i so sistemi immune ùn si sviluppanu micca.

I sperti, chì avvisanu chì i neonati ponu malati micca solu in l'uspidale, ma ancu in u prucessu di cura di a casa, catturà u virus da e persone intornu, anu dettu: "Per prevene questu, a mamma è u zitellu duveranu entra in cuntattu cù menu persone pussibule. Hà cunsigliatu chì u zitellu è u lettu di a mamma deve esse in a listessa stanza è nimu ùn deve entre in quella stanza, u zitellu deve avè solu cuntattu cù a mamma, l'ospiti ùn deve esse accettatu in casa, a mamma deve seguità a mascara è l'igiene. regule, è a stanza deve esse ventilata ogni ore 2-3. Capu di u Dipartimentu di Midwifery Prof. Dr. Güler Cimete hà indicatu l'impurtanza di u periodu di u nascitu è ​​hà fattu valutazioni nantu à e precauzioni da piglià contr'à u risicu di Covid -19.

Attenzione à i neonati in u gruppu d'altu risicu!

Dichjarà chì u periodu neonatale include i primi 28 ghjorni dopu a nascita, u Prof. Dr. Güler Cimete hà dettu: "Ancu s'è e strutture fisiche di i neonati sò furmati, anu limitazioni funziunali. Per questu mutivu, sò in un periodu risicatu in quantu à a so salute è a vita in u prucessu di adattazione à a vita esterna dopu à l'utru. In particulare i zitelli prematuri nati prima di 37 simane di gestazione, i zitelli cù pocu pesu di nascita, i zitelli di mamme diabetiche è i zitelli cù anomalie congenitali è infizzioni diffirenti custituiscenu u gruppu d'altu risicu. Questu richiede una cura assai attenta è meticulosa ". disse.

Alta suscettibilità à l'infizzioni

Attenzione à i fatturi di risichi urigginati da l'ambiente esternu in questu periodu, u Prof. Dr. Güler Cimete hà dettu: "L'agenti di l'infezzione sò i principali fatturi di risichi originati da l'ambiente esternu. I neonati sò propensi à infizzioni perchè u so sistema immune ùn hè micca bè sviluppatu. I zitelli ponu esse esposti à infizzioni in u ventre, durante u partitu è ​​in u periodu postpartum. Purtendu i zitelli nascuti in cuntattu cù u minimu di persone pussibule, cura di l'ochji, u ventre, a bocca è u nasu, lavà e mani prima di toccu u zitellu, a mamma piglia una doccia ogni ghjornu è purtendu vestiti puliti, aria l'ambienti à intervalli frequenti serà benefica. in quantu à prutezzione di u zitellu da infizzioni. disse.

Hè ricumandemu chì i zitelli sò lavati o lavati dopu a nascita.

Enfatizendu chì in i studii realizati finu à a data, ùn hè statu vistu chì ùn ci hè micca trasmissione à u fetu per via di a placenta da e mamme chì anu avutu l'infezione da Covid-19 durante a gravidanza. Dr. Güler Cimete hà dettu: "Tuttavia, ùn ci hè micca abbastanza dati per vene à una cunclusione cumpleta nantu à u sughjettu. In novu, ancu s'ellu ùn ci hè micca dati chì mostranu chì u zitellu hè infettatu cù e secrezioni cuntattate durante u passaghju per u canali di nascita in i partiti vaginali normali, hè cunsigliatu di pulizziari o bagnà i zitelli dopu a nascita, postu chì pò esse trasmessi per l'urina di a mamma. e feci. Siccomu u zitellu pò esse trasmessu cù e feci di e donne incinte pusitive Covid, e preferenze di cesareana sò alte ". disse.

In u sospettatu Covid-19, a consegna deve esse fatta in una sala di infezione di pressione negativa.

"I neonati sò infettati da Covid-19 se ùn sò micca pigliate precauzioni adeguate in u periodu postpartum". disse Prof. Dr. Güler Cimete hà dettu: "Per prevene i zitelli da esse infettati dopu a nascita, consegna di donne infettate o suspettate incinte in stanze d'isolazione di pressione negativa, serratura immediata è tagliu di u cordone umbilicale, mette u zitellu in una incubatrice rapidamente, pigliate tutte e misure protettive. , cumpresu l'usu di maschere N95 da i prufessiunali di a salute, assicurendu chì e donne incinte sò prutette durante a nascita. Approcci cum'è portà una maschera deve esse applicata ". disse.

Pò esse trasmessu à u zitellu durante l'allattamentu

Nutendu chì u virus Covid-19 ùn hè statu rilevatu in u latte maternale, u Prof. Dr. Güler Cimete, "Tuttavia, durante l'allattamentu, l'agente pò esse trasmessu da a mamma infettata à u zitellu per via di e vie respiratorie è u cuntattu di a pelle". avvistatu.

Dichjarà chì l'Organizazione Mondiale di a Salute ricumanda l'allattamentu di u pettu furnisce e cundizioni chì impediscenu a trasmissione di l'infezzione, u Prof. Dr. Güler Cimete hà dettu: "L'Associazione Turca di Neonatologia ricumanda chì ogni mamma è u zitellu sia evaluatu individualmente è a decisione nantu à l'allattamentu deve esse lasciata principalmente à e famiglie. E mamme pusitive Covid-19 ponu allatta i so figlioli purtendu una maschera chirurgica, lavanendu bè e mani è pulendu i so petti. Di novu, in i casi induve u zitellu sarà temporaneamente siparatu da a mamma per prevene a contaminazione, u latti chì a mamma sprimerà attentendu à a mascara, l'igiene di e mani, a pulizia di l'buttiglia è a pompa pò esse datu à u zitellu da un individuu sanu. chì hà pigliatu misure di prutezzione. hà datu cunsiglii.

Attenti à u prucessu di cura di a casa!

Dichjarà chì i neonati ponu malati micca solu in l'uspidale, ma ancu in u prucessu di cura in casa, u Prof. Dr. Guler Cimete hà dettu:

"Per prevene questu, a mamma è u zitellu duveranu entra in cuntattu cù u minimu di persone pussibule. A mamma pò avè bisognu d'aiutu durante u periodu postpartum. Saria d'aiutu chì a persona per aiutà deve esse scelta da e persone chì anu cuntattu cù assai pochi persone, se pussibule, è chì sta persona ùn mostra micca segni di malatia è hà una prova PCR.

A mamma deve aduprà una maschera, a stanza deve esse ventilata

U zitellu è u lettu di a mamma duveranu esse in a listessa stanza è nimu ùn deve entra in quella stanza, u zitellu deve avè solu cuntattu cù a mamma, l'invitati ùn deve esse accettatu in casa, a mamma deve seguità a mascara è e regule d'igiene, è a stanza deve esse ventilata ogni 2-3 ore. Per u sviluppu di u ligame mamma-infante, avvicinamenti cum'è u cuntattu visuale cù u zitellu, u cuntattu di a pelle nuda, è u cantu-lullaby sò necessarii. Hè d'utile per fà queste mentre allatta u zitellu è per riduce u risicu di infizzione per avè u minimu cuntattu cù u zitellu pussibule.

U babbu, chì hà un cuntattu fora di casa, deve limità u so cuntattu cù u zitellu.

Siccomu u periodu di u nascitu hè u più propensu à l'infizzioni, ancu i babbi chì anu cuntattu cù l'ambiente fora di a casa duveranu limità u so cuntattu cù i so zitelli. A prova di virus Nasopharynx RT-PCR deve esse realizatu in i zitelli di e donne incinte cù Covid-19 in 24 ore per determinà u statu di l'infezione.

Trasmissione limitata di anticorpi da a mamma à u zitellu

Dichjarà chì ci sò studii chì mostranu chì i zitelli di e mamme chì sò pusitivi per Covid-19 durante a gravidanza è e mamme chì anu ricevutu a vacuna Covid-19, ci sò studii chì mostranu chì l'anticorpi sò trasmessi attraversu a placenta. Dr. Güler Cimete hà dettu: "Tuttavia, ci sò studii chì mostranu chì ci hè una trasmissione limitata di l'anticorpi à u zitellu à traversu a placenta, chì sta trasmissione hè ligeramente più altu in e mamma chì anu una malatia più severa è e matri chì anu l'agente in i primi stadi di gravidenza, è ci sò ancu studii chì mostranu chì ùn ci hè micca differenza. Ci hè ancu una infurmazione limitata nantu à a quantità è l'effetti di l'anticorpi trasmessi à u zitellu da e mamma chì sò stati vaccinati durante a gravidanza è e mamma chì anu ricevutu l'agentu di a malatia. disse.

Covid-19 ùn hè micca cumuni in i neonati

Nutendu chì Covid-19 ùn hè micca cumuni in i neonati, u Prof. Dr. Güler Cimete hà dettu: "Quandu i zitelli sò infettati, a malatia hè soprattuttu ligera o moderata, è i casi abbastanza severi per esse bisognu di supportu respiratoriu sò raramente incontrati. I casi severi sò generalmente i zitelli cù altri prublemi di salute o i zitelli prematuri. Covid-19 sospetti, i neonati nati da mamme cù una storia di infezione da Covid-14 28 ghjorni prima o 19 ghjorni dopu à a nascita, è i neonati chì si trovanu à avè l'infezione da Covid-19 in a famiglia, i caregivers, i visitatori, u persunale di salute chì curanu. u zitellu ùn mostra micca signali di malatia, ma sò sempre suspetti, i casi, i neonati cù a prisenza di l'agente in u trattu respiratorju o di mostra di sangue sò cunsiderati cum'è casi definitivi. disse.

Attenti à sti segni !

In riferimentu à i sintomi di a malatia in i neonati, u Prof. Dr. Güler Cimete hà dettu: "Sintomi cum'è a variabilità di a temperatura di u corpu, a frebba, l'aumentu di a freccia di u core è di a freccia respiratoria, a congestion nasale, u nasu chì cola, a respirazione sibila, a respirazione di l'ala nasale, l'apnea, a tosse, a cianosi, u vomitu, a diarrea, a distensione, u dolore addominale pò. esse vistu. I zitelli cun tali sintomi duveranu esse valutati da u duttore neonatale s'ellu anu Covid-19 o micca. disse.

I neonati è i zitelli pusitivi di Covid19 ponu infettà l'ambiente

Nutendu chì i neonati è i zitelli pusitivi Covid19 ponu ancu infettà l'ambiente, u Prof. Dr. Güler Cimete hà listatu i so cunsiglii cum'è seguente:

"I zitelli cun Covid-19 anu u virus in bocca, secrezioni nasali è feci. Questu significa chì ponu sparghje u virus in l'ambiente per via di a tosse, starnutu, drooling è feci. Ancu s'ellu ùn ci hè micca abbastanza studii nantu à l'infizzioni di l'adulti di u zitellu, i membri di a famiglia è u persunale di salute chì curanu i zitelli infettati devenu piglià misure protettive è cura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*