I voli cumincianu di novu dopu à 1 annu à l'aeroportu di Zafer

I voli à l'aeroportu di Zafer sò cuminciati di novu dopu un annu di pausa.
I voli à l'aeroportu di Zafer sò cuminciati di novu dopu un annu di pausa.

I voli à Zafer, u primu aeroportu regiunale di Turchia, ripiglianu dopu più di un annu. In questu cuntestu, un protocolu hè statu firmatu trà Afyonkarahisar Chamber of Commerce è Industry è Turkish Airlines. U presidente ATSO di u Cunsigliu Hüsnü Serteser, THY Ankara Sales Manager Melih Torlak, Anadolu Jet Marketing and Sales Manager Murat Yağmur è Zafer Airport THY Station Chief Erhan Bulut anu assistitu à a ceremonia di firma di protocolli tenuta in l'edificiu di serviziu ATSO.

ULTIMU VOLU FATTU U 23 MARZO 2020

Facendu una valutazione à a ceremonia di u protocolu, u presidente ATSO di u Cunsigliu Hüsnü Serteser hà dettu: "Avemu riunitu in una cerimonia di firma felice oghje. Esattamente dui mesi fà, u 15 di ferraghju 2021, sottu a presidenza di u nostru guvernatore Afyonkarahisar, u sgiò Gökmen Çiçek, u nostru Afyonkarahisar Deputati Atty. Ali Özkaya è Atty. Avemu visitatu İbrahim Yurdunuseven, u sindaco di Afyonkarahisar Mehmet Zeybek, u presidente di l'Assemblea Generale Provinciale Burhanettin Çoban, u presidente di u Cunsigliu di ZAFTODER Ali Gümüşhan è mè stessu, u presidente di u Cunsigliu di Turkish Airlines İlker Aycı. Comu sapete, l'ultimu volu da l'aeroportu di Zafer hè statu fattu u 23 di marzu di u 2020 per via di a pandemia è i voli sò stati chjusi. Malgradu a ripresa di i voli in tuttu u paese in ghjugnu 2020, i voli da u nostru Aeroportu di Zafer ùn avianu micca cuminciatu. Avemu visitatu u Signore İlker per questu. Fortunatamente, una certa decisione hè stata presa cù u so suggerimentu. Avemu travagliatu dui mesi. Seremu tistimone di sta felicità cù a nostra cerimonia di firma. Spergu chì, prima di l'Eid al-Fitr, i voli d'Istanbul partianu da l'aeroportu di Zafer da u 5 di maghju di u 2021. I voli seranu realizati 4 ghjorni à settimana ", disse.

SERTESER GRAZIE AGLI ESECUTIVI CHE ASSISTI

In u so discorsu, Serteser hà ringraziatu ancu i gestori di a cità chì anu cuntribuitu à a firma di stu protokollu è hà cuntinuatu cusì: "Avemu pigliatu a parolla da u Signore İlker Aycı, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione THY; Sicondu u tassu d'occupazione è i tassi di usu di l'aviò, aumenteranu i ghjorni di volu. Quì, aspittemu u sustegnu di i nostri compatrioti in Afyonkarahisar, Kütahya, Uşak è à l'esteru. Più viaghjemu cù questi aerei, più cresce u numeru di voli. Vogliu ringrazià u nostru guvernatore di Afyonkarahisar, u sgiò Gökmen Çiçek. Hà fattu un grande sforzu in questu riguardu, cum'è hà fattu in tutte e cose relative à Afyonkarahisar. Vogliu ringrazià i nostri Onorevoli Membri di u Parlamentu è u nostru Sindaco Mehmet Zeybek. À ringrazià à u nostru Onorevoli Guvernatore, Cari Deputati è Caru Sindaco, sti spidizioni cumincianu. Vogliu ringrazià ancu u nostru presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Turkish Airlines, u sgiò İlker Aycı. Tuttu u mondu hà fattu sacrifici per fà questi voli. Vogliu ringrazià ancu e Càmera di Cummerciu è Industria, l'imprese è i patroni d'alberghi di a nostra regione. Questi voli venenu cù qualchì sustegnu; avemu sacrificatu un pocu, Turkish Airlines sacrificò u restu. Inseme, avemu furnitu questi voli ".

PARTENZA DA ZAFER A 07:30

U THY Ankara Sales Manager Melih Torlak hà dettu: "Felicitazioni à i nostri voli à Afyonkarahisar, Kütahya è Uşak. Speremu, da u 5 di maghju, i nostri voli cumincianu cù 4 frequenze à settimana. A partenza di Istanbul serà à 22:30, è a partenza di l'aeroportu di Zafer serà à 07:30. Cum'è u nostru presidente hà dettu, s'è no riempia bè i nostri aviò, serà benefiziu per a continuità di i nostri voli è u sviluppu di u turisimu in a regione. Grazie mille, sgiò presidente ; bona furtuna ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*