Sirkeci Yedikule Suburban Train Line, chì restava inattivu dopu à 140 anni di serviziu

A linea di treni suburbani Sirkeci Yedikule, chì restava inattivu cù a cumissioni di Marmaray
Fotografia: TRT News

A linea di treni Sirkeci-Yedikule, chì hè stata inattiva cù a messa in opera di Marmaray dopu à circa 140 anni di serviziu, cuntinueghja à campà in a memoria di Istanbul. Hè nantu à l'agenda chì a linea s'incontrerà di novu cù l'Istanbuliti cù voli nostalgichi.

Cuminciò à serve in Istanbul da l'anni 1870. Ha accoltu milioni di passageri di diverse generazioni per circa 140 anni, diventendu una di e linee più trafficate. Hà vistu gioie, dulori, separazioni è riunione.

A linea di treni suburbani trà Sirkeci è Yedikule hà chjusu e so porte à i passageri in 2013. A linea, chì hà cuminciatu à a Stazione di Sirkeci è hè stata incisa in i ricordi di l'Istambuli, finisci à u fondu di i mura storichi di Yedikule dopu à e stazioni di Cankurtaran, Kumkapı, Yenikapı è Samatya.

A linea di treni suburbani Sirkeci-Yedikule, chì hà ancu accoltu decine di filmi Yeşilçam, hè oghje i so ghjorni più calmi, contru à l'intensità di u passatu.

Hà affettatu ancu a vita intornu à a linea

Per anni Sirkeci-Halkalı A linea di trenu chì serve trà Sirkeci è Yedikule hè stata limitata à Marmaray u 1 di marzu di u 2013. Pocu tempu dopu, sta sezione di a linea era ancu disattivata.

A linea suburbana Sirkeci-Yedikule, chì riflette a trama di a Peninsula Storica, hà ancu affettatu a vita suciale di a cità. Mentre chì i quartieri induve e fermate di l'autobus eranu insediamenti populari, stu prucessu hà ancu ghjucatu un rolu in u sviluppu è a sopravvivenza di a cultura di u vicinatu.

A linea, chì hè diventata silenziu oghje, aspetta di scuntrà di novu cù l'Istanbuliti cù a so ferrovia è stazioni.

A fermata più trafficata di Kumkapi

Muammer Yılmaz, natu in u 1960, hè unu di l'eroi in queste storie in u passatu. Yılmaz, chì hè attualmente u Vicedirettore di a Stazione Ferroviaria di Sirkeci, hà servitu cum'è dispatcher è capu di stazione durante i periodi chì a linea era aperta. Muammer Yılmaz spiega chì in e stazioni induve travaglia, a più alta densità hè sperimentata in Kumkapı. Ellu dice chì u mutivu di questu hè chì in l'ultimi anni, u mercatu di pisci è i centri di cummerciale eranu situati in Kumkapı è intornu.

Ùn pò esse sguassatu

Muammer Yıllmaz ricorda chì parechje persone cum'è ellu chì stavanu in Istanbul anu assai ricordi in questa linea è aghjusta:

"Fa male à tutti per vede sta linea, queste stazioni abbandunate cusì".

Spieghendu chì l'amicizia è l'amicizia guadagnata nantu à i treni cuntinueghjanu ancu oghje, Yılmaz hà dettu: "Ricordi sperimentati durante e vacanze, critiche di partite fatte in i ghjorni di partita. Ùn hè pussibule chì sta linea sia sguassata da a faccia di sta cità ".

Pò vultà cum'è linea nostalgica

Dicendu chì si sentia un sensu di tristezza quandu hà vistu a linea in questu modu, Yılmaz si ricorda di quelli ghjorni dicendu: "Istanbul cumencia u ghjornu cun gioia in queste stazioni, è quandu si face bughju, finisce in queste stazioni cù tristezza è fatigue. ."

Dà infurmazioni nantu à u futuru di a linea, Yılmaz dice chì a linea suburbana Sirkeci-Yedikule hè à l'agenda per esse operativa di novu cù voli nostalgichi.

Spieghendu chì i servizii di treni nostalgichi ponu principià trà Sirkeci è Yedikule, ancu s'ellu ùn hè micca assai spessu, cù intervalli di mezz'ora, Yılmaz aghjusta chì sognu di vede queste stazioni vive di novu, cum'è tutti i residenti di Istanbul.

trt logu di nutizie

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*