2022 serà l'annu di Bursa cù prughjetti giganti

annu serà l'annu di bursa cù prughjetti giganti
annu serà l'annu di bursa cù prughjetti giganti

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, in u prugramma induve hà scontru cù i columnisti, hà dettu chì u 2022 serà l'annu di Bursa cù prughjetti giganti in termini di servizii è investimenti.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà scontru cù scrittori di ghjurnali per a prima volta dopu u trattamentu di coronavirus. Informendu i ghjurnalisti nantu à i prughjetti di u Metropolitanu in a riunione tenuta in e strutture suciali in Dobruca, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì u 2022 serà l'annu di rottura in i servizii è l'investimenti di Bursa. Dichjarà chì l'opere di trasfurmazioni urbane previste per 1050 Residenze è e regioni Hotsu è parechji prughjetti diffirenti seranu annunziati à u publicu dumane da u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, Murat Kurum, u sindaco Aktaş hà dettu chì cum'è a Municipalità Metropolitana, anu da inizià un prughjettu gigante. in relazione cù a regione Emir Sultan-Green à u principiu di u 2022. Mencionendu chì l'attività di trasfurmazioni urbane in u centru di a cità guadagnà impulsu in l'annu à vene "cù i sussidi è i prestiti furnuti da u guvernu", u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì sognu di un Distrettu Hanlar vivibile in ogni rispettu, è chì l'attività revelà l'assi storicu in a so integralità serà finitu à a fine di u 2022, cumprese a custruzzione. In a so riunione cù i scrittori, u presidente Aktaş hà ancu toccu u prublema di u passaportu grisu, chì occupava l'agenda di Turchia, è hà spressu u so pensamentu nantu à quale tipu di Bursa sogna quandu u so mandatu hè finitu.

I prughjetti seranu implementati unu dopu l'altru

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà ancu rispostu à e dumande di i scrittori di ghjurnali chì operanu in Bursa nantu à l'agenda. Nutendu chì u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione Murat Kurum ghjunghjerà à Bursa à a sera è farà novi dichjarazioni à u publicu nantu à i travaglii di trasfurmazioni urbani in 1050 residenze è e regioni Hotsu, u presidente Aktaş hà dettu chì, secondu a pianificazione fatta, a trasfurmazioni horizontale serà. si svolgerà in Bursa, è i supporti di prestitu è ​​di cuncessione di u guvernu seranu ancu furniti. Ellu hà dichjaratu chì in questu sensu, seria immersivu. In riferimentu à l'opere in a Regione Hanlar in u so discorsu, u sindaco Aktaş hà nutatu chì a rata di realizazione nantu à l'asse storicu hè di circa 30 per centu, è chì anu u scopu di ottene risultati definiti à a fine di u 2022 in u prugettu. Enfatizendu chì, in cunfurmità cù u sognu di un Distrettu Hanlar vivable, a Municipalità Metropolitana hà pigliatu a rispunsabilità cù tutti i so beni è chì pò ancu rinunzià à a so parte di u 19.3 per centu in Zafer Plaza in questu sensu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Hè abitabile in questu sensu. ogni sensu per i turisti domestici è stranieri, i nostri compatrioti passanu u so tempu cun piacè è cumprà. Avemu pianificatu una zona di Khans ", disse.

U presidente Aktas, sohbet À a riunione, hà dichjaratu ch'elli sò à a vigilia di fà un altru passu versu un bellu prughjettu chì entusiasmarà a ghjente di Bursa. Dichjarà chì cumincianu u travagliu nantu à a linea Emir Sultan-Green à l'iniziu di u 2022, u presidente Aktaş hà dettu: "Anu scrittu à u nostru Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione annantu à l'Ulucami per a preghiera di u venneri. L'aghju cambiatu è stampatu Emir Sultan Mosque. Perchè? "Che u Ministru veda u prugettu in piazza, lasciallu campà". Emir Sultan hè u nostru simbulu. Certi rinnuvamenti sò stati fatti in u passatu, ma micca abbastanza. Avemu bisognu di pianificà sta zona assai più grande. Spergu chì l'avemu da ottene ", disse.

Ùn ci hè micca culpa di u Metropolitan in u passaportu grisgiu

U sindaco Aktaş hà ancu clarificatu u casu di passaportu grisu, chì occupava l'agenda di Turchia è mette in suspettà ingiustamente a Municipalità Metropolitana. Nutendu chì ci hè statu un periodu induve e percepzioni precedenu i fatti in Turchia ultimamente, è questu hè vistu in u municipalismu è in a pulitica, u sindaco Aktaş hà dettu chì hè inaccettabile riunisce a municipalità metropolitana cun un attu disprezzu, basatu annantu à e dichjarazioni distorte di un ghjurnalistu. Ricordendu chì a pratica di emette passaporti grigi à l'atleti o l'artisti chì andaranu à l'esteru, u presidente Aktaş hà dettu: "Questu era sia in 2010 sia in 2013-14. Squadre folcloristiche, truppe di ballu, club sportivi andaranu. Aghju dichjaratu chì u periodu quandu questu hè diminuitu à u minimu era l'anni 2018-19. "I listi sò ghjunti à noi. Avemu aghjustatu i nomi di i 3 cunduttori chì daremu à l'autobus. Avemu ancu mandatu 1-2 capi di dipartimentu o capi di filiale per onore. Nisunu di i nomi chì aghju scrittu ùn hà micca rifiutatu di vultà ", hà dettu u presidente Aktaş, "Un tali cose ùn hè micca pussibule in ogni modu. Ùn hè micca u mo travagliu di dà li passaporti, di sapè quale sò. Chì sò, quale hè andatu, quale hè ghjuntu. Ùn sò micca a pulizza o u ministeru, nò ? A ricerca di sicurezza hè u travagliu di l'agenzii di u guvernu. A lege m'hà datu l'autorità "Cum'è a municipalità metropolitana, pudete piglià una decisione da u cunsigliu è esse un attore in una tale cosa". Avemu ancu usatu sta autorità ", disse.

U presidente Aktas, sohbet À a riunione, hà aghjustatu chì u prughjettu di u passaghju di u tubu in Acemler serà cumpletu è apertu à u trafficu in 20 ghjorni, a linea di u sistema ferroviariu di l'Hospital Emek-Şehir serà messu in pratica, è chì sognu di una Bursa più verde è più vivibile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*