A municipalità metropolitana di Ankara risponde à l'allegazioni chì "a municipalità riceve aiutu da Israele"

A municipalità metropolitana di Ankara hà rispostu à l'allegazioni chì a municipalità riceve aiutu da Israele
A municipalità metropolitana di Ankara hà rispostu à l'allegazioni chì a municipalità riceve aiutu da Israele

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà fattu una dichjarazione in quantu à a nutizia chì "l'aiutu hè statu ricevutu da l'Ambasciata Israeliana".

Dopu à a publicazione di a notizia chì a Municipalità Metropolitana di Ankara hà ricevutu assistenza da l'Ambasciata Israeliana, ​​hè statu enfatizatu chì durante u mese di Ramadan, l'aiutu hè statu cullatu da parechje associazioni, camere prufessiunali è ambasciate sottu u nome di "iftarver". In u postu, hè statu dichjaratu chì "fà inferenze pulitiche da a campagna di cena iftar è pruvà à prufittà di questu puliticamenti serà nutatu in a storia cum'è un esempiu di pulitica brutta".

A dichjarazione da a municipalità hè a siguenti: "In i posti di certi rapprisentanti di u partitu puliticu è di i trolls di e social media chì accusanu a municipalità metropolitana di Ankara di riceve aiutu da l'Ambasciata Israeliana;

1- Belpa, unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di Ankara, hà urganizatu una campagna "iftarver" durante u mese santu di Ramadan, Centinaie di millaie di persone o istituzioni anu sustinutu a campagna da l'annu passatu. Queste istituzioni includenu ambasciate, urganisazioni non governamentali, associazioni è camere prufessiunali. I supporti fatti ùn anu micca andatu à a Municipalità Metropolitana di Ankara, ma direttamente à a tavola di a strana gueba cum'è un manghjà.

2- Impiegati di l'Ambasciata Israeliana prima chì i recenti avvenimenti palestinesi avianu accadutu, u 29 APRILE 2021, si n'andò à Belpa è hà dichjaratu ch'ellu vulia participà à a campagna iftar cum'è una struttura ufficiale chì opera in u nostru paese, è hà participatu à a campagna di Belpa per esse consegnata direttamente à i nostri citadini in bisognu.

3-A Municipalità Metropolitana di Ankara istituziunale, SEMPRE stendu da l'oppressi in Ghjerusalemme o in ogni altra parte di u mondu, PRIMARIA PER I NOSTRI GENERI IN TURKISTAN ORIENTALE; Hà dimustratu sta attitudine apertamente à ogni opportunità durante u novu periodu di amministrazione.

4-Questa postura immutable di a Municipalità Metropolitana di Ankara hè ancu diventata una scusa per quelli chì ùn ponu micca parlà per l'oppressi in parechje questioni, cumpresa a prublema di vaccinazioni.

Mentre chì questu hè u casu; Fendu inferenze pulitiche da una campagna di cena iftar assistita da a nostra municipalità prima di l'iniziu di l'avvenimenti, è pruvà à prufittà da u puliticu, serà dinò nutatu in a storia cum'è un esempiu di pulitica brutta. Quelli chì ùn anu pussutu parlà contru à a persecuzione in u Turkestan orientali è anu pruvatu à caccià a so vergogna attraversu a Municipalità Metropolitana di Ankara, seranu di novu incarcerati in a cuscenza cumuna di a nostra nazione.

   Mentre chì u sindaco d'Ankara hè statu premiatu da u presidente di u Mossad in u passatu è chì nimu ùn si hè micca obiettatu à stu premiu. Riturnemu u fangu à quelli chì ghjittanu fangu, chì ùn avarianu micca ancu s'ellu eranu lanciati 40 volte à u nostru presidente, u sgiò Mansur YAVAŞ, chì a so storia è a pusizione sò chjaru.

Hè annunziatu à u publicu cun rispettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*