Tavola Statutaria Venduta à u Prezzu Record Donata à IMM

U so ritrattu legale vindutu per un prezzu record hè stata donata à l'ibby
U so ritrattu legale vindutu per un prezzu record hè stata donata à l'ibby

U ritrattu di Solimanu u Magnificu, vendutu per un prezzu record da a cullizzioni di a casa d'asta Sotheby's intitulata "Mundu islamicu è Arti indiane", hè stata donata à a Municipalità Metropolitana di Istanbul da u cumpratore. U presidente IMM hà spartutu u sviluppu cù u publicu nantu à u so contu di e social media. Ekrem İmamoğlu, "Hè un onore di donà un travagliu cusì preziosu à Istanbul è a fiducia riposta in IMM. "Spergu chì serà bonu per Istanbul", disse.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) torna in casa in un altru Khan Ottomanu, chì u so ritrattu di Fatih hè statu acquistatu da a Galleria Naziunale in 2020 è esibitu in a Sala d'Esposizione Saraçhane. U raru ritrattu di Solimanu u Magnificu, vendutu in l'asta intitulata "Mundu islamicu è arte indiana" da Sotheby's, una di e case d'asta principali di u mondu, hè andatu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul. U cumpratore di u travagliu, chì l'hà compru per 350 mila lire, hà donatu u ritrattu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul. U ritrattu hè previstu per esse purtatu à Istanbul in quindici ghjorni.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, spiegò u sviluppu nantu à u so contu suciale media cù e seguenti dichjarazioni:

"Hà torna in casa! U ritrattu di Solimanu u Magnificu, chì hè statu vindutu per un prezzu record in una subasta in Inghilterra in marzu, hè stata donata à a Municipalità Metropolitana di Istanbul da u cumpratore. Hè una materia di orgogliu chì un travagliu cusì preziosu hè donatu à Istanbul è a fiducia riposta in IMM. "Bona furtuna à Istanbul."

Da l'asta di u 31 di marzu di u 2021, IBB venderà manoscritti cumpresi a Surah Zuhruf di 1.200 anni è a Surah Maide di 1.100 anni, è ancu pagine di 700 anni di u Sacru Coran, Mesnevi è Bahaeddin Veled. Ibtidâ-Nâme hà compru. U pezzu più chjappu di l'asta, chì includeva pezzi di l'Anatolia è opere d'arti in relazione à l'Imperu Ottumanu, era u ritrattu di Solimanu u Magnificu. U ritrattu hà superatu l'aspettattivi è hè statu vindutu per un prezzu record, truvendu un cumpratore à quattru volte u so prezzu stimatu. Hè stimatu chì u ritrattu, chì appartene à una famiglia francese dapoi u XIXmu seculu, hè statu fattu da u pittore talianu Cristofanu Dell'Altissimo à u XVImu seculu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*