Storia di 150 anni di duie ruote à u museu Rahmi M.Koç

A storia annuale di e duie rote hè in u mo senu in u museu di u mo maritu
A storia annuale di e duie rote hè in u mo senu in u museu di u mo maritu

Harley Davidson, Vespa, Zündapp... A storia di a "bicicletta autopropulsata" da u 19u seculu à oghje hè esposta à u Museu Rahmi M. Koç.

A motocicletta, chì hà datu una impurtanza particulare à u trasportu di terra cù a so storia chì principia in a seconda mità di u 19u seculu, hà pigliatu u postu di messageri muntati durante a Prima Guerra Munniali per furnisce una cumunicazione rapida cù e truppe in fronte. A motocicletta, chì hè diventata un stile di vita piuttostu chè un veiculu chì risponde à i bisogni dapoi l'anni 1960, mantene sempre a so popularità oghje. U museu Rahmi M. Koç, chì accoglie i so visitatori cù più di 14 mila ogetti, custituiti da leggende di a storia di l'industria, a cumunicazione è u trasportu, riflette u sviluppu di e "duie roti" appellu à diversi gusti cù i so disinni muderni da u passatu à u presente. .

Alcune di e motociclette mostrate in u museu sò i seguenti:

Royal Enfield, 1935

Royal Enfield

U slogan publicitariu di Royal Enfield era "Made like a gun", è i so mudelli più cunnisciuti eranu chjamati Lead. Lanciatu in u 1931, stu mudellu hè sempre pruduttu in India. Mai i più veloci in a so classe, sti muturi sò stati ricunnisciuti per l'innuvazione è a qualità di i so disinni. Fabbricatu in l'anni 1930, u Type B hà un mutore di 248 cc monocilindru, valvola laterale.

Zündapp, 1953

Zundapp

Zündapp hè stata creata prima cum'è un fabricatore di splusivi in ​​Nuremberg in u 1917 sottu u nome di Zünder-und Apparatebau GmbH. Dopu à a Prima Guerra Munniali, a dumanda di pezzi di fucili diminuì, è a cumpagnia hà cuminciatu à pruduce motociclette in u 1919 è falluta in u 1984, incapace di sustene a cumpetizione di i Giapponesi. Cunnisciuta ancu com'è l'elefante verde, u KS60I era u veiculu di terra più veloce di Germania quandu hè statu introduttu in u 1950. U mutore bicilindrico à valvola in testa è u quadru di velocità sò l'era di l'era di a guerra, ma sò avà equipati di forche frontali telescopiche, sospensione posteriore di pompa a pistone è roti intercambiabili muntati in un chassis tubulare.

Harley-Davidson, 1946

Harley Davidson

Fundata in u 1900, Harley Davidson hè senza dubbitu a marca di motocicletta più cunnisciuta in l'industria di a moto americana è in u mondu. In u 1937, u Model V hè statu rimpiazzatu da u Model U cù questa scatula di trasmissione à quattru manuali, l'ingranaggio guidatu è u disignu di i Knucklehead Twins.

Lambretta, 1951

Lambretta

Lambretta est une série de cyclomoteurs produite par Innocenti à Milan, en Italie. A cumpagnia hè stata fundata in u 1922 da Fernando Innocenti cum'è un mulinu di tubi d'acciaio. Quandu a fabbrica hè stata assai dannata da i bumbardamenti durante a Siconda Guerra Munniali, Fernando Innocenti hà capitu l'impurtanza di u trasportu ecunomicu è persunale è hà decisu di pruduce un ciclomotore chì era più prezzu ch'è una motocicletta è chì era più allughjatu pè u maltempo. A visiera protettiva in u fronte di u ciclomotore, chì u so designu era rivoluzionariu, era di mantene u pilotu più seccu è più pulitu cumparatu cù altre motociclette.

Triumph, 1915

Triunfu

Cum'è parechji altri pruduttori di motociclette, Triumph hà iniziatu cù e biciclette è hà compru i motori utilizati da cumpagnie cum'è Minerva. A cumpagnia pruducia mutori singuli, doppii, tripli è quattru cilindri per motociclette è scooters. A so popularità in l'anni 1960 è prima hà fattu parechji di i so mudelli articuli di cullezzione essenziale. U 2 1/4 hp Triumph "Junior" hè statu pruduttu prima in u 1913 è cuntinuò in questa forma finu à u 1922. U cisterna di gas cilindrica di u Junior è a molla di sospensione davanti sò stati i caratteristiche più distintivi di sta marca per anni.

Bimota, 1979

bimota

Bimota hè andatu in pruduzzione cù u chassis chì avia fattu apposta per e biciclette di cità. U primu mudellu liberatu in u 1973, u HB1 (Honda / Bimota) hà un quadru di molibdenu chrome è u mutore Honda standard CB750 di quattru cilindri. La vera passione di Bimota era le corse. Hà vintu u Campionatu Mundiale 1975 cc cù una Bimota / Yamaha in u 350, è i Campioni Mundiali 1976 cc è 250 cc cù Bimota / Harley-Davidson in 350. Stu veiculu hè u primu Bimota à esse pruduciutu cum'è un kit di chassis o cum'è un veiculu cumpletu. A capacità di u mutore di u veiculu, chì hè stata pruduciutu solu 140 è hà roti di magnesiu, hè stata aumentata da 750 à 865 cc, è a so prestazione superiore hè stata più. aumentatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*