A piazza Beşiktaş sarà riprogettata per i skateboarders

Beşiktaş Square serà riprogettata per i skateboarders
Beşiktaş Square serà riprogettata per i skateboarders

IMM hà riunitu cù i skateboarders, unu di i simboli di a piazza Beşiktaş, per aghjunghje funziunalità à i spazii publichi cun sensu cumunu. L'atleti anu spressu e so opinioni è sparte i so pinsamenti. A piazza, chì hè diventata dapoi anni un puntu di scontru per l'amatori di skateboarding è di pattinaggio, serà riprogettata cù l'approcciu "Skable Public Spaces" in più di e so altre esigenze.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) porta prughjetti in diverse piazze per implementà pratiche di cuncepimentu qualificate, participative è cuntempuranee in i spazii publichi di a cità. prucessi di pruduzzione di u prugettu spaziale; Per assicurà ch’ellu opere in modu participativu, spartera è trasparente, mette in piazza i meccanismi chì ricevenu l’opinioni di l’attori di u tema. Un esempiu di questu approcciu hè statu esibitu in u scopu di u prughjettu di a piazza, riunendu e persone interessate in skateboarding. I skateboarders si sò scontru cù Yasin Çağatay Seçkin, Capu di u Dipartimentu di Parchi, Giardini è Spazi Verdi di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà ascoltatu u prugettu è hà trasmessu e so opinioni è suggerimenti.

"A GENERAZIONI CAMBIANO MA L'USU NON CAMBIA"

Dichjarà chì Beşiktaş Square hè stata aduprata da i skateboarders è i skaters per 20-30 anni, Seçkin hà dettu: "Generazioni cambianu, ma l'usu ùn cambia micca. Hè una attività assai preziosa sia socialmente sia fisicamente. "Avemu ancu cuscenti di questu", disse.

Nutendu chì travaglianu nantu à u prugettu inseme cù i diseggiani, Seçkin hà dichjaratu ch'elli vulianu avè l'opinioni di quelli chì interessanu à u skateboarding è u sport di skating, chì sò cumpunenti impurtanti di e piazze cumuni. Seçkin hà dettu: "Avemu riunitu cù i nostri amichi. Avemu ricevutu e vostre opinioni. Parlanu d'esempii chì li piacevanu da u mondu sanu. "Anu parlatu di e so sperienze quì", disse.

"U PROCESSU hè assai preziosu"

Dichjarà chì i skateboarders venenu à Beşiktaş Square micca solu da a cità, ma ancu da u mondu, l'atleti anu dichjaratu ch'elli anu spressu e so opinioni in u scopu di u prugettu. Dichjarà chì anu ricivutu un bonu feedback, i skateboarders anu aghjustatu chì anu truvatu u prucessu iniziatu assai preziosu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*