Last Minute: Circular of Visiting Cimetery on Eid for Martyrs' Famiglie da l'Affari Interni

Circular nantu à una visita à u cimiteru durante a festa à e famiglie di martiri da l'ultima minuta
Circular nantu à una visita à u cimiteru durante a festa à e famiglie di martiri da l'ultima minuta

U Ministeru di l'Interior hà mandatu una circular di vacanze à i guvernatori di 81 pruvince. Sicondu a circular, e famiglie di martiri seranu esentate da u curfew in quantu à e visite à i martiri à a vigilia è u primu ghjornu di Eid al-Fitr.

U Ministeru di l'Interior hà mandatu una circular à 81 Governatori Pruvinciali nantu à "Visite à Cimiteri di Famiglie di Martiri".

In a circular, hè statu dichjaratu chì e visite di i martiri à i martiri, chì sacrificanu a so vita per "l'integrità di u nostru paese" è "l'unità di a nostra nazione", eranu tempi speciali per e famiglie di i nostri martiri chì beie u sorbettu di u martiriu à l'occasione di e festività religiose.

In a circular, hè statu dichjaratu chì a rispunsabilità principale di esse un statu hè di risponde à queste dumande legittime di e famiglie di i nostri martiri, tenendu in contu e misure per luttà contra l'epidemie, è per assicurà chì si scontranu cù i so martiri cù a pace di mente:

E famiglie di i nostri martiri seranu esentate da u curfew in quantu à e visite à i martiri u primu ghjornu di Arife è Festa di Ramadan.

Prima di a festa, i travaglii di mantenimentu / riparazione è di pulizia di tutte e tombe di i martiri seranu cumpletati da i guvernatori / guvernatori di distrettu in coordinazione cù l'istituzioni pertinenti.

E nostre famiglie martiri puderanu visità u cimiteru in ogni mumentu in i ghjorni specificati in cunfurmità cù i so desideri è pussibulità.

Sottu a coordinazione di i guvernatori è di i guvernatori di distrettu, i direzzione di a polizia provinciale / distrettuale o i cumandamenti di gendarmeria cuntattate in anticipu e nostre famiglie martiri in i so pruvince / distretti, è quandu hè necessariu, i veiculi di trasportu è u persunale di accumpagnamentu seranu assignati per e visite di u cimiteru di le nostre famiglie martiri.

A coordinazione necessaria cù u mufti pruvinciale / distrittu serà assicurata da i guvernatori / subguvernatori per chì i funzionari religiosi ponu pricà à i martiri.

I guvernatori, i guvernatori di u distrittu è l'unità di l'applicazione di a lege mostraranu a sensibilità necessaria per chì e nostre famiglie martiri ponu visità u martiriu in pace.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*