Cuntrattu d'offerta di Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligera Diyarbakir Firmatu

Cuntrattu d'offerta di u prughjettu di u sistema di ferrovia di Diyabakir firmatu
Cuntrattu d'offerta di u prughjettu di u sistema di ferrovia di Diyabakir firmatu

A municipalità metropolitana di Diyarbakir hà firmatu u cuntrattu per u sistema di ferrovia ligera, per u quale u prugettu hè statu licitatu. A cumissioni hà finitu a so valutazione in l'offerta per l'"Acquisizione di Prughjetti Finali Basati nantu à l'Implementazione" in quantu à u sistema di ferrovia ligera chì pensa à implementà per furnisce servizii di trasportu publicu còmode, sicuru è pocu costu à i citadini.

A Municipalità Metropolitana hà firmatu un cuntrattu cù Altaş Infrastructure International Engineering and Consulting Corporation per l'offerta di prughjettu, in quale e cumpagnie 5 più forti in questu campu in Turchia offrenu. Dopu à u periodu di 6 mesi datu per a fine di i prughjetti, a fase di implementazione principia.

Stazioni di tram di Diyarbakir

"Pianificamu di prisentà u sistema ferroviariu à a ghjente di Diyarbakır in 2023"

Hülya Atalay, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, hà dettu chì u prublema di u sistema ferroviariu, chì i residenti di Diyarbakır è Diyarbakır anu bramatu dapoi anni, hè avà ghjuntu à un certu puntu.

Atalay hà dichjaratu chì u sistema di ferrovia leggera, chì serà di 14,1 chilometri di lunghezza è serà furmatu in 23 stazioni, hà da principià davanti à a Càmera di Cummerciu in Fiskaya, Dağkapı, Ali Emiri Street, Hintlibaba, Ekinciler, Office multi-storey junction. Turgut Özal Boulevard, Diclekent Boulevard, Mastfroş Boulevard è Lalegül, hà dichjaratu chì finisce à Gazi Yaşargil Training and Research Hospital seguitendu a linea di boulevard.

Atalay hà spiegatu chì ci sarà una zona di magazzinu, una zona di mantenimentu è riparazione per i treni è una zona induve l'uffizii operativi seranu situati in a regione Gazi Yaşargil Training and Research Hospital.

Enfatizendu ch'ellu hè assai curiosu di quandu u sistema ferroviariu serà operativu, Atalay hà dettu: "Avemu pianificatu di mette in opera, sperendu in 2023. Di sicuru, a prima tappa di stu travagliu era a pruvisione di prughjetti di applicazione. Avemu finitu sta tappa. Avemu fattu a nostra offerta. Un altru stadiu di questu hè a custruzzione, l'altru stadiu hè u fornimentu di veiculi. Cumpiendu queste tappe in pocu tempu, pensemu di presentà u sistema ferroviariu à a ghjente di Diyarbakır in 2023.

1 Comment

  1. Se u fiumu Tigri hè trasfurmatu in un lavu di a dimensione di un golfu è spazii suciali, sò creati spazii residenziali è agriculi adattati per u so circondu, allora Diyarbakır serà veramente a "Parigi di l'Europa di l'Est".

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*