Pezük: "I Linii Cunghjunti chì Cunnettenu u Fabbricante à a Ferrovia Principale sò i Vitamenti di l'Ecunumia"

E linee di junction chì liganu u pruduttore di pezuk à a ferrovia principale sò a vita di l'ecunumia.
E linee di junction chì liganu u pruduttore di pezuk à a ferrovia principale sò a vita di l'ecunumia.

U direttore generale di TCDD Transportation, Hasan Pezük, hà iniziatu u 26 di maghju per esaminà a Direzzione Regionale di Malatya è i so posti di travagliu affiliati, chì durà per 3 ghjorni.

U direttore generale Hasan Pezük hà partutu per esaminà i posti di travagliu in e pruvince di Malatya, Elazig, Diyarbakir, Batman è Van per 26 ghjorni, chì copre u 27-28-2021 di maghju 3, cù a delegazione accumpagnata per esaminà i posti di travagliu di TCDD Tasimacilik è u travagliu fattu quì, è fà una seria di visite.output.

A prima visita di u Direttore Generale Pezük hè stata à a Direzzione Regionale di Malatya è à i posti di travagliu di mantenimentu di veiculi, merci è passageri. Dopu, Pezuk hà assistitu à a presentazione preparata da a Direzzione Regiunale in a Direzzione di l'Atelier di Mantenimentu di Loko è hà ricevutu infurmazioni nantu à a regione è i travaglii realizati in a regione. Facendu un discorsu quì, Pezük hà dettu: "E Ferrovie hè un settore chì deve cuntinuà à operare in ogni mumentu è in tutte e cundizioni, è simu cumpiendu cù successu u nostru duvere in cundizioni pandemiche. Prima di tuttu, vogliu ringrazià i mo culleghi chì cercanu di cumpiendu i so duveri in u megliu modu ancu in i tempi difficiuli. Cum'è l'impiegati chì sò stati in u settore ferroviariu per anni, sapemu tutti chì u prublema più impurtante in u trasportu ferroviariu hè a sicurità, a sicurità hè a sicurità. U 98 per centu di l'accidenti di travagliu sò prevenibili. Per questu mutivu, faremu a cuscenza di a sicurità l'elementu più fundamentale di a nostra cultura corporativa, è ùn permetteremu alcuna negligenza o irregularità in questa materia. Vogliu dumandà à ognunu di i mo amichi in a regione per dimustrà a sensibilità necessaria per a sicurità una volta di più ". disse.

"E Linee Cunghjunte chì Cunnettenu i Centri di Produzione à a Ferrovia Principale sò i Vitamenti di l'Ecunumia"

Visitendu e linee di junzione Hekimhan, Karakısık è Kuşsaray, Pezük hà ancu esaminatu l'opere nantu à a linea di junction prevista di Ulugüney. Pezük, chì hà scontru cù u staffu quì, hà dettu: "E linee di junction sò l'anima di a ferrovia chì cuntribuiscenu à u sviluppu è à l'ecunumia di u paese. Grazie à e linee di junction, i nostri industriali è i pruduttori trasportanu i so prudutti à e principali linee ferroviarie, riducendu i costi di trasportu è risparmianu tempu. Travagliemu in cuuperazione cù TCDD per aumentà u numeru di linee di junction, è strivemu per aumentà u trasportu è a so diversità trasportata da ferrovia. Vogliu ringrazià ognunu di voi per a vostra cuntribuzione à l'ecunumia di u paese cù u sforzu chì fate quì ". hà utilizatu e so dichjarazioni. Dopu a so visita quì, Pezuk, chì hà righjuntu i posti di travagliu in Elazig, cuntinuau a so investigazione. Dopu a so prima visita di ghjornu in Malatya è Elazig, andò à Diyarbakir per a so prossima tappa.

"I battelli chì furnisce u Van Lake Crossing furnisce servizii assai impurtanti in u trasportu cù l'Iran"

Cuntinuendu u sicondu ghjornu di u so viaghju di studiu in Diyarbakir, Pezuk hà partitu per Batman dopu avè visitatu i posti di travagliu. Passendu à Tatvan dopu avè visitatu Mazıdağı, Batman è Kurtalan, Pezük hà ancu inspeccionatu i battelli utilizati in u trasportu di merci cù l'Iran, è ancu i posti di travagliu truvati quì. U General Manager Pezuk, chì hà scontru cù u persunale durante e so ispezioni, hà ascoltatu i bisogni è i prublemi di u persunale è hà sparte a so opinione cù a so squadra per piglià l'azzione necessaria.

"A Linea Ferroviaria versu l'Iran è da quì à l'Afghanistan, u Pakistan è l'Asia Centrale serà attiva in l'anni à vene"

L'ultima tappa di e visite di u Direttore Generale Hasan Pezük hè stata a pruvincia di Van è a fruntiera di Kapıköy. In u so discorsu quì, Pezuk hà dettu: "A porta di fruntiera di Kapiköy hè una di e nostre porte di fruntiera più impurtanti in u trasportu di merci da Turchia à Iran, è da quì à l'Afghanistan, u Pakistan è l'Asia Centrale. In l'esaminazioni ch'e aghju fattu quì, vecu chì i mo culleghi chì travaglianu in tuttu u paese travaglianu cù u stessu sforzu, micca sfarente l'una di l'altru. Grazie à stu sforzu, u nostru paese hà assicuratu a continuità di u cummerciu in e cundizioni pandemiche per ferrovia. A diferenza chì a ferrovia hà fattu per l'ecunumia di u paese hè grazia à tutti i ferroviari chì travaglianu in u campu è à u desk. Vogliu ringrazià di novu tutti i mo culleghi è mandà i mo saluti da a nostra Direzzione Regiunale di Malatya ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*