I cittadini di a capitale uttenenu autobus moderni dopu 8 anni

i capitali ricevenu i so autobus novi dopu l'annu
i capitali ricevenu i so autobus novi dopu l'annu

A lotta persistente di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, per cumprà un novu autobus per a Capitale hà datu risultati. Dopu à a fine di u prucessu di licitazione in dui fasi per a compra di l'autobus, a firma hè stata firmata cù e cumpagnie chì vincenu l'offerta. Yavaş, chì hà assistitu à a cerimonia di firma di u cuntrattu è hà datu a bona nutizia chì 19 autobus novi seranu acquistati in più di u numeru di autobus da esse acquistatu in cunfurmità cù a quantità di prestitu, hà dettu: "U nostru Ankara averà accessu à autobus altamente muderni adattati. per l'era".

U sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà enfatizatu à ogni opportunità chì l'ultima compra di autobus hè stata fatta in a capitale in u 2013 è chì l'autobus esistenti in serviziu sò duie volte più vechji di u restu di u mondu, hà datu risultati in a so persistente lotta per cumprà. un novu autobus. Dopu chì l'offerte di prezzu sò state ricevute cù l'ultima offerta tenuta u 9 d'aprile di u 2021, un cuntrattu hè statu firmatu cù e cumpagnie vincitrici.

À a ceremonia di firmata tenuta à a Sala di Cunferenza di a Municipalità Metropolitana; U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Mansur Yavaş, u direttore generale EGO Nihat Alkaş, u CEO di Mercedes Benz-Türk A.Ş Süer İsmail Sülün, Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi A.Ş. U Direttore Generale Serdar Görgöç è u Direttore Generale ASKİ Erdoğan Öztürk, u Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Reşit Serhat Taşkınsu, i deputati di Ankara, u Vicepresidente di u Gruppu Parlamentari ABB è i membri, i burocrati è i rapprisentanti di i partiti pulitichi anu assistitu.

LENTO: "A NOSA PRIORITÀ hè umana"

Prima di a cerimonia di firma, Yavaş hà iniziatu e so parolle dicendu: "In cunfurmità cù i nostri principii, facemu un passu più in a strada di serve u publicu" in quantu à u prucessu di compra di autobus, è hà dettu:

"Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu affruntatu una stampa distorta. Mentre a pupulazione di Ankara hè aumentata da 2013 per centu da 12, u numeru di veiculi attivi in ​​a Direzzione Generale EGO hè diminuitu di 21 per centu. Se i risorsi sò stati utilizati in favore di u trasportu publicu, i dui prublemi di trasportu di i nostri citadini diminuiranu è a nostra flotta di autobus serà allargata è rinnuvata. Dicemu sempre è continueremu à dì: A nostra priorità hè umana... Cumu u facemu pacificu, cumu fà a so vita più faciule, cumu aumentamu u so benessere, cumu prutegemu a so salute, cumu prutegemu a natura mentre serve. , è cumu furnisce u serviziu senza discriminazione ? Pensemu cusì ".

U numeru di autobus da piglià hè 301

U presidente Yavaş, chì hà datu infurmazioni nantu à l'autobus per esse consegnati è spiegò chì ci era l'uppurtunità di cumprà 19 autobus novi durante u prucessu di licitazione, hà dettu:

"Quandu u prucessu hè finitu, avemu aghjustatu 168 autobus, di i quali 273 sò articulati, è 28 autobus diesel, chì travaglianu cù gas naturale, à a nostra flotta di trasportu publicu. In a prima tappa, avemu annunziatu chì avemu da cumprà un totale di 282 autobus. In u risultatu di tutte queste pratiche di trasparenza, vogliu dà a seguente bona nutizia à a ghjente di Ankara. U numeru di autobus novi chì avemu da cumprà in cunfurmità cù a nostra quantità di prestitu aumentatu da 19 à 301. In più di questi, quandu calculemu 3 autobus elettrici, 51 midibuses è 22 autobus chì a nostra cumpagnia BELKA cunvertisce da diesel à electricu cù i so mezzi, 377 veiculi seranu offerti à a ghjente di Ankara. Dopu à i prucessi di fabricazione è di consegna, chì si feranu trà 6 mesi è 1 annu, u nostru Ankara avarà accessu à autobus muderni adattati per l'era ".

CITIZEN DEFINIRÀ U COLORE È U DESIGN

Dichjarà chì u disignu esterno di i novi autobus serà determinatu da i voti di i residenti di Ankara in cunfurmità cù u principiu di participazione, u sindaco Yavaş hà dettu: "Determineremu a versione finale di i disinni di rivestimenti esterni inseme cù i nostri concittadini. I disinni seranu aperti à l'indagine è cum'è residenti di Ankara, decideremu nantu à i culori è i disinni di i nostri autobus inseme ".

ALKAŞ: "Cuntinuemu à travaglià per migliurà a qualità di u nostru serviziu"

U direttore generale di l'EGO Nihat Alkaş, chì hà dettu: "Avemu realizatu ricerche multidimensionali è studii di prughjettu, tenendu in contu e nostre pussibulità attuali, per cambià u destinu di una cità induve l'autobus ùn sò micca compru per parechji anni", è hà fattu. i seguenti valutazioni durante a cerimonia di firma:

"Infine, avemu principiatu e negoziazioni cù u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD). In pocu tempu, avemu decisu di cumprà autobus 90 (282 CNG, 254 diesel) autobus, u 28 per centu di i quali sò gas naturale (CNG), è di custruisce 2 stazioni di riempimentu di gas naturale (CNG). Avemu dumandatu un prestitu da u BERD per un finanziamentu esternu di 57 milioni d'euros. Hè statu accunsentutu cù un termini di 2 anni, 10 anni di quale ùn hè micca rimborsabile. Hè pussibule di dì chì hè un prestitu assai adattatu in quantu à a maturità, a tarifa è u limitu ricevutu in u mercatu internaziunale. Ùn era micca pussibule di ottene un prestitu da un bancu domesticu cù questi termini è tassi. Un altru mutivu chì avemu sceltu stu prestitu era a pussibilità di utilizà cuncessioni per certi prughjetti. Alcune di queste cuncessioni sò state veramente aduprate, è u restu serà utilizatu in tuttu u prucessu. Travagliemu per aumentà a nostra qualità di serviziu, è continueremu à travaglià cù tutte e nostre forze ".

"VULEMU CONSEGNA I VEHICULI ASAP"

Vulendu chì u cuntrattu sia benefiziu per a ghjente di Ankara, u CEO di Mercedes Benz-Türk A.Ş Süer İsmail Sülün hà dettu: "U nostru duvere principia da oghje. Speremu, daremu questi autobus in un tempu assai più brevi di e date chì mostrate. Vulemu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", mentri Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi A.Ş. U Direttore Generale Serdar Görgöç hà dettu: "Semu da vicinu a lotta di a Municipalità Metropolitana di Ankara per furnisce un serviziu megliu. Cum'è un industriale, simu assai felici di avè un tali cuntribuzione. Vulemu fà i nostri veiculi u più prestu pussibule è vedelli entre in u serviziu di a ghjente di Ankara, cum'è u nostru presidente hà dettu, è furnisce un serviziu efficiente, beneficu è ecologicu ".

Dopu à i discorsi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, u direttore generale EGO Nihat Alkaş, u CEO di Mercedes Benz-Türk A.Ş Süer İsmail Sülün è Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi A.Ş. U direttore generale Serdar Görgöç hà firmatu u cuntrattu chì purterà à Başkent novi autobus.

TOTAL 377 BUS SERÀ DATE À ANKARA

Per facilità u trasportu publicu in a capitale, a municipalità metropolitana di Ankara hà decisu di furnisce un totale di 2022 autobus elettrici novi è 168 cunvertiti, cumprese 105 articulati di gas naturale, 28 solo di gas naturale, 51 articulati di diesel, 3 midibus per esse acquistati da. DMO, 355 autobus elettrici cù cuncessione di l'UE, finu à a fine di u 22. hà u scopu di aghjunghje à a flotta di u trasportu publicu.

Mentre determinava e caratteristiche di l'autobus, a sicurità è a cunsulazione sò state priorità. I novi autobus seranu adattati per trasportà e biciclette, anu un sistema d'informazione di i passageri, un buttone di panicu, un sistema di seguimentu di veiculi, adattatu per l'accessu per anziani, incinte è disabili, sistemi di sicurezza è di càmera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*