I Nomi Per Farraghju Sò Annunziati In L'applicazione EGO Driver Of The Month

I nomi per u mese di ferraghju sò stati annunziati in l'applicazione di u driver ego month.
I nomi per u mese di ferraghju sò stati annunziati in l'applicazione di u driver ego month.

Lanciatu in u 2021 da a Direzzione Generale di EGO Driver di u mese In l'applicazione, i nomi per u mese di ferraghju sò stati annunziati. In ferraghju, un cunduttore da ogni regione; Ali Ateş da a 1a Regione Bus Operation Branch Directorate, Mehmet Gürbüz da a 2a Regione, Adem Hot da a 3a Regione, Mustafa Çakmak da a 4a Regione è Kerim Aktepe da a 5a Regione sò stati scelti cum'è u "Driver of the Month".

Zafer Tekbudak, Vice Direttore Generale di EGO, Yahya Şanlıer, Capu di u Dipartimentu di l'Operazioni di l'Autobus, è Ayten Gök, Capu di u Dipartimentu di Migliuramentu di u Serviziu è Sviluppu Istituziunale, si sò scontri cù i "Drivers of the Month" selezziunati per u ferraghju à u 1st Regional Bus Operations Branch. Direzzione. In u so discorsu quì, Zafer Tekbudak hà ringraziatu prima i cunduttori chì eranu cunsiderati degni di u premiu per l'attenzione è a cura chì anu dimustratu in u so compitu, è li felicitò per esse sceltu cum'è u driver di u mese.

Ricordendu chì l'applicazione hè stata iniziata per aumentà a morale è a motivazione di i nostri impiegati chì travaglianu cum'è cunduttori in u Dipartimentu di l'Operazioni di Bus di a Direzzione Generale di l'EGO, è per ricumpinsà quelli chì cumpienu i so funzioni meticulosamente, Tekbudak hà dettu chì trà i criteri di valutazione, i missaghji di ringraziu per un cumpurtamentu pusitivu versu i citadini, u rispettu di e regule di u trafficu, i nostri cunduttori Ellu disse chì ci sò nove rubriche: armunia cù i so culleghi è i supervisori, a disciplina di u travagliu è l'attenzione à u vestitu. Tekbudak, chì hà dichjaratu ch'elli anu datu un salariu per deci ghjorni cum'è ricumpensa, hà spressu chì era fieru di u persunale chì hà fattu u so travagliu bè è hà dettu chì a so porta era sempre aperta per elli.

Zafer Tekbudak, Vice Direttore Generale di EGO, hà ancu ringraziatu tutti i nostri cunduttori dedicati chì anu travagliatu devotamente in e cundizioni attuali di a pandemia di coronavirus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*