I travaglii di risturazione sò cuminciati in Rumeli è Anadolu Hisar

I travaglii di risturazione cuminciaru in Rumeli è a Fortezza Anatoliana
I travaglii di risturazione cuminciaru in Rumeli è a Fortezza Anatoliana

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluannunciatu ch'elli anu cuminciatu i travaglii di risturazione in Anadolu è Rumeli Hisarları, una di e strutture simboliche di a storia di a cità. Visità Anadolu Hisarı inseme cù u sindaco di Beykoz, Murat Aydın, İmamoğlu hà dettu: "Avemu l'uppurtunità di presentà è spiegà in modu putente duie opere assai preziose à l'Istanbulisti è à u mondu sanu. Vogliu ringrazià tutti i mo amichi chì anu fattu un travagliu cusì bellu in questi tempi stagnanti è tempi difficili ". Aydın hà ancu espresu i so sentimenti, "U fattu chì u nostru Anadolu Hisarı risusciterà di novu hà piacè à noi, a ghjente di Beykoz. Vulemu ringrazià u nostru sindaco di a Municipalità Metropolitana è i so culleghi ".

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà iniziatu i travaglii di restaurazione di a Fortezza Anatoliana è Rumeli, una di e strutture simboliche di a storia di a cità. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu investigazioni in Anadolu Hisarı in Beykoz, unu di i punti di partenza di i travaglii, ieri sera. U sindaco di Beykoz Murat Aydın è u membru di u Cunsigliu di u Partitu CHP Sevgi Kılıç anu accumpagnatu İmamoğlu in a tour. Imamoglu è Aydın, chì anu esaminatu u puntu più strettu di u Bosforu cù a riva opposta in u 1395, in Anadolu Hisarı, custruitu da Yıldırım Beyazıt, è u storicu Toplarönü Prayer Place vicinu, da u Subsegretariu Generale İBB Mahir Polat è u Capu di u Dipartimentu di Patrimoniu Culturale İBB Oktay. Özel hè statu infurmatu nantu à questu.

İMAMOĞLU: "L'APPROVAZIONI SONT FINITE; IMPLEMENTAremu U PROGETTU CHE ABBIAmu "

Facendu a so valutazione di u viaghju di studiu nantu à i mura di l'Hisar, İmamoğlu hà dettu: "A nostra storia, a storia di Istanbul è a storia di a cunquista, hà in realtà duie tracce impurtanti, hà un principiu. Cum'è a strategia di quellu ghjornu è quellu periodu, sia Anadolu Hisarı sia Rumeli Hisarı sò forsi dui punti chì eranu a guaranzia di a cunquista. Questu hà ancu furnitu una furmazione quì; In altri palori, un quartieru hè statu stabilitu è ​​ci sò persone chì campanu quì dapoi seculi. Una zona cusì preziosa deve esse restituita à una forma assai sana. Oghje simu in Anadolu Hisarı. Perchè u nostru travagliu di risturazione hè cuminciatu quì. Ci hè un travagliu di risturazione assai speciale chì include a sala di preghiera accantu. Cunfirmazioni, tuttu hè finitu. Implementeremu u prugettu in manu è avemu riunitu una zona turistica assai bella, un locu di scontru cù a storia, è una zona d'arte è di cultura sia in Beykoz sia in Istanbul ".

"BENVENU IN A NOSA CITTA"

Esprimendu chì i travaglii di risturazione di a Fortezza Rumeli in u latu europeu, chì hè stata cuminciata u 15 d'aprile di u 1452 durante u regnu di u Sultan Mehmet u Cunquistatore, hè stata finita u 31 d'aostu di u 1452, İmamoğlu hà dettu: "A Fortezza Rumeli hà ancu bisognu di una restaurazione seria. . Avemu principiatu a risturazione ancu quì. In altre parolle, averemu l'uppurtunità di presentà è di cuntà duie tracce assai impurtanti è duie opere assai preziose à a ghjente di Istanbul è di u mondu sanu in una manera cusì putente. Vogliu ringrazià tutti i mo amichi chì anu fattu un travagliu cusì bellu in questi tempi stagnanti è tempi difficiuli. Speremu chì l'annu dopu, forse à questu tempu, forse in l'estiu di l'annu dopu, avemu da visità stu locu in una forma completamente diversa è bellezza. Bona furtuna à a nostra cità ", disse.

AYDIN: "SIAmu SATISFATTI CHE HİSAR RISURRÀ DI NOU"

U sindaco di Beykoz Aydın hà ancu manifestatu a so satisfaczione per u travagliu di restaurazione iniziatu in Hisar, "A Fortezza Anadolu hè una regione assai significativa. In fatti, Anadolu Hisarı hà una tale caratteristica: hè unu di i primi cumuni di Istanbul. Anadoluhisarı hè unu di i club sportivi seculi in Istanbul. U quartiere hè chjamatu dopu à questu Hisar. Hà una cultura di quartiere assai bella. Hè assai significativu chì u nostru Hisar serà restauratu da a nostra Municipalità Metropolitana; Hè un passu assai impurtante per a preservazione di a storia. Hè statu custruitu in l'anni 1380. In seguitu, a Fortezza Rumeli hè stata custruita davanti. Noi, a ghjente di Beykoz, simu assai cuntenti chì u nostru Anadolu Hisarı si rializerà avà. Vulemu ringrazià u nostru sindaco di a Municipalità Metropolitana è i so culleghi ".

ANTICHI IMPIANTI DI RIEMPIMENTO D'OLIO SERÀ PARCU INDUSTRIALE

Dopu à Anadolu Hisarı, l'indirizzu di İmamoğlu è a delegazione chì l'accompagna era a zona affacciata nantu à u Bosforu, chì era una volta aduprata cum'è impianti di riempimentu d'oliu è una zona di almacenamento in Beykoz Çubuklu. İmamoğlu hà fattu investigazioni in l'area cuncepita cum'è un "Parcu Industriale" è nantu à a costa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*