BAU Medicine hà attribuitu e so invenzioni chì daranu speranza per l'umanità in u campu di a medicina

L'invenzioni chì daranu speranza à l'umanità sò ricumpinsate
L'invenzioni chì daranu speranza à l'umanità sò ricumpinsate

I vincitori di u 3rd Concorsu di Prughjettu di Selezzione di Scientisti (BİSEP), urganizatu per furnisce l'opportunità per a furmazione di i scientisti è per sustene i studii di ricerca è sviluppu in u campu scientificu, sò stati annunziati. L'invenzioni scientifiche chì facenu a diferenza, cum'è i trattamenti di cancro, suluzioni naturali à i prublemi di vaginitis è sistemi di esame di l'ochji remoti, anu datu speranza.

Organizatu sottu l'auspici di a Facultà di Medicina di l'Università Bahçeşehir (BAU) per sustene l'attività di ricerca è sviluppu in u campu scientificu è furnisce opportunità per a furmazione è u sviluppu di i futuri scientisti, "3. Cù u "Concursu di Prughjetti di Selezzione di Scientisti (BİSEP)", i futuri scientisti anu cumpetitu ferocemente cù e so invenzioni promettenti in u campu di a medicina. In a cumpetizione, chì hè stata a terza volta questu annu è hè stata in linea, i studienti sò stati premiati per i so prughjetti impurtanti in u campu di a medicina. In più di i prughjetti presentati da i studienti di u liceu in u campu di a medicina è e scienze di a salute, i doyens guidanu è ispiranu i studienti à a luce di a scienza cù i so discorsi. L'applicazioni di u prugettu 107 sò state fatte à a cumpetizione, chì hè stata tenuta per a terza volta questu annu. 12 di i prughjetti valutati da a ghjuria custituita da scientisti è accademichi chì sò esperti in diversi campi anu ricevutu u dirittu di esse presentati in linea.

Gel e cuscinetti prodotti per soluzioni naturali ai problemi di vaginite

Melisa Uysal da Private Aden Science High School, chì hà vintu u primu premiu in u cuncorsu cù u so prughjettu "Investigazione di a pussibilità di una suluzione naturale à i prublemi di vaginitis", hà dettu: "L'ispirazione chì m'hà fattu per fà u mo prughjettu era chì eiu è u mo prughjettu. A famiglia hà avutu tali disordini, è cum'è qualchissia chì hè contru à l'usu di i medicazione, aghju focu annantu à questu ancu di più. U mutivu per quessa ch'e aghju sceltu stu prughjettu era chì nisun prughjettu era statu fattu nantu à questu sughjettu contru l'infizzioni vaginali di e donne. Unu di i prublemi di salute più cumuni chì e donne affruntate hè a scarica vaginale chì si trova per diversi motivi. A vaginitis, chì si manifesta cù questi scarichi, hè unu di i disordini impurtanti vistu in e donne. In stu travagliu I; Aghju investigatu l'effettu di l'estratti ottenuti da T. erecta nantu à certi microorganismi chì causanu scaricamentu chì si trova fora di u ciculu menstruali in e donne, è aghju pruduciutu gels è pads per impediscenu sti scarichi. "Aghju cuminciatu à preparà u mo prughjettu in 2019 è aghju continuatu à aghjunghje cose ghjornu per ghjornu, è avà aghju un articulu scientificu à questa età ghjovana", disse.

Trattamentu di u cancer di u senu senza dannà e cellule sane

Neva Akburak è Sude Ezeroğlu di Izmir Science High School anu pigliatu u sicondu postu in a cumpetizione cù "Investigazione di l'Effetti di e Cellule Stem Mesenchimali Ottenute da Pulsa Dentale contr'à Cancer di Senu". Dichjarà chì u cancru, in particulare u cancru di senu, hè unu di i più grandi prublemi di a nostra età, Neva Akburak hà dettu: "Hè una malatia nantu à a quale parechje ricerche sò state fatte è trattamenti sò stati pruduciuti, ma l'effetti secundari di questi trattamenti sò abbastanza elevati. . U scopu di u nostru prughjettu era di indagà s'ellu si puderia creà un trattamentu di u cancer di u senu minimizendu l'effetti secundari senza dannà e cellule sane.In più, mentre i membri di a ghjuria facianu e dumande, ci vulianu ancu insignà à noi, i cuncurrenti. "Aghju amparatu assai da a cumpetizione, grazia à elli, è tramindui i ghjuridichi è l'ufficiali di a cumpetizione eranu assai sustegnu", disse. Neva Akburak, chì hà ancu datu cunsiglii à quelli chì participanu à a cumpetizione, hà dettu: "Puderanu avè difficultà mentre facenu u prugettu, preparanu è prisentanu a presentazione, ma ùn deve micca rinunzià. Ch'ella ottenga un risultatu o micca, u prugettu cuntribuisce assai à i creatori è u mondu scientificu. Dunque, duveranu crede in elli mentre preparanu i so prughjetti è cuntinueghjanu u so travagliu cun grande determinazione ", hà cunclusu e so parolle.

Sviluppatu un sistema di esame di l'ochji à distanza

In a cumpetizione induve u terzu postu era spartutu da dui prughjetti quist'annu, Berat Demir da Suat Terimer Anatolian High School hè stata premiata cù u so prughjettu "Un novu approcciu in u trattamentu di u cancer: a relazione di miR-191 cù SOX4 è NDST1 Genes è In Silico. Scuperta di Drug'; L'altru prughjettu era "Sviluppu di Sistema di Esame Oculare Remote Mobile cù Internet Basatu in Nuvola di Oggetti Medici" da Çınay Dilibal da Private Nakkaştepe Bahçeşehir College 50. Yıl Science and Technology High School.

Çınay Dilibal, chì hà sviluppatu un sistema di esame oculare mobile remoto cù l'internet basatu in nuvola di oggetti medichi in un prughjettu interdisciplinariu chì copre i campi biomedici è medichi, hà dettu: "U scopu di u mo prughjettu hè; Per furnisce un diagnosticu precoce è un esame simultaneu per i pussibuli sintomi di a malatia rilevati in u segmentu anteriore di l'ochju da l'oculista via u metudu di cuntrollu in linea mobile cù accessu remotu da l'oftalmologu per l'esame oculare di tutti i pazienti chì ùn ponu micca andà in l'uspidale, in particulare l'anziani. , pazienti debilitati è disabilitati, è per realizà esame simultanea durante u periodu di pandemia di Covid-19. Per offre à i pazienti opportunità di cuntrollu è esame senza risicu. Unu di i mo scopi futuri hè di creà un pruduttu chì pò esse benefiziu per l'umanità cum'è scientist, cusì quandu aghju lettu u cuncettu di una tale cumpetizione, pensu chì era ora di sparte i mo primi travagli in questu campu. "In u risultatu, u terzu postu chì aghju vintu serà unu di i principali tappe chì mi motivarà è mi permetterà di ghjunghje à i mo scopi futuri", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*