Kanal Istanbul Sarà Custruitu In 5 Anni Cù Modellu Custruita-Operata-Trasferitu

Kanal Istanbul serà custruitu annu cù u mudellu di build-operate-trasferimentu.
Kanal Istanbul serà custruitu annu cù u mudellu di build-operate-trasferimentu.

Facendu dichjarazioni in quantu à l'agenda in a trasmissione speciale di TRT Haber, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà enfatizatu chì facenu piani per 5 anni, micca 10-100 anni, è chì Kanal Istanbul hè un pruduttu di u Pianu Maestru di Logistica.

Karaismailoğlu, perchè avemu bisognu di Kanal Istanbul? U Mari Neru hè avà diventatu un lavu cummerciale. I paesi in u Mari Neru facenu grandi investimenti in i so porti. Facemu grandi investimenti in i nostri porti in u scopu di u Pianu Maestru di Logistica. U voluminu di u cummerciu mundiale hè di 10 miliardi di dollari per ghjornu, è cresce à 10 miliardi di dollari in 35 anni. 90% di sti carichi sò trasportati per mare. Avemu da trasfurmà i vantaghji di a situazione geografica di u nostru paese in opportunità ".

"Marmara, Istanbul hè una zona super logistica. Avete da guardà tutta a stampa. Turchia hè à u cruciamentu di l'Asia, l'Europa è l'Africa. Avemu bisognu di trasfurmà i vantaghji chì Turchia hà per via di sta situazione geografica in una opportunità. Avemu implementatu parechji prughjetti unu per unu, cum'è l'aeroportu di Istanbul, l'autostrade, u Corridor Mediu è l'integrazione di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars in Marmaray. Avà i treni da a Cina à l'Europa ghjunghjenu via u nostru paese. I nostri treni d'esportazione vanu in Russia in Cina. Avemu attivatu u Mid Lane ".

"U Canale Istanbul serà custruitu in 5 anni è darà impieghi per 500 mila persone"

Nutendu chì u voluminu di e navi chì passanu per Istanbul hè cresciutu è u numeru hà righjuntu 50 mila, ci sò ancu 2 mila barche di diversi scopi, stu numeru hè assai più altu ch'è a so capacità, Karaismailoğlu hà dettu chì micca tante navi pò passà per Istanbul in u futuru è disse: "Queste navi ponu facilmente passà per u Bosforu. Quandu ùn hè micca pussibule di passà, cumincianu à aspittà è in fila. Siccomu Kanal Istanbul hè una via navigabile alternativa, anu da aduprà stu locu. "dissi.

"Ùn impidirà micca u bilanciu per esse custruitu cù u mudellu di Build-Operate-Transfer"

Indittendu chì 19 mila navi passanu per u Canale di Suez annu è 3.6 miliardi di entrate sò furnite annu, Karaismailoğlu hà fattu a valutazione seguente:

"U costu di Kanal Istanbul hè di circa 15 miliardi di dollari. Questi numeri diminuiranu una volta chì l'offerta hè liberata. Cù u mudellu build-operate-trasferimentu, realiceremu stu prughjettu senza carica u budgetu generale. Quì, creeremu un ecosistema cù centri generatori di ingressu. U nostru Ministeriu hà da piglià l'operazione. Avemu u scopu di mette in opera Kanal Istanbul in cinque anni. U nostru paese diventerà u paese di punta chì dirige a mobilità logistica ".

"U nostru paese diventerà u paese di punta chì dirige a mobilità logistica"

Dichjarà chì ponenu a fundazione di u primu ponte in Kanal Istanbul à a fine di ghjugnu 2021, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu 6 ponti in totale. Kanal Istanbul darà impieghi per 500 mila persone durante a pruduzzione ". disse.

Karaismailoğlu, chì hà ancu rispostu à e critiche annantu à Kanal Istanbul, hà ricurdatu chì u prugettu hè statu preparatu cù quasi 200 scientisti è chì a mentalità opposta s'oppone ancu à mega-prughjetti cum'è u Ponte di u Bosforu è u Tunnel Eurasia, è hà dettu: "U Canale Istanbul hà u scopu di esse una superputenza in u mondu, per avè una parolla in logistica, Hè essenziale per noi per avè una parolla in u paese. Ci vole curagiu, ci vole forza, ci vole forza di vuluntà ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*