L'intersezione di u ponte di l'industria aerospaziale turca hè stata aperta

L'aviazione turca è a junzione di u ponte di l'industria spaziale hè stata messa in serviziu
L'aviazione turca è a junzione di u ponte di l'industria spaziale hè stata messa in serviziu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà apertu a Junction di u Ponte di l'Industria Aerospaziale Turca è e strade di cunnessione in u locu Akıncı di l'Autostrada Anatoliana in u distrittu Kahramankazan d'Ankara. Dichjarà chì anu implementatu i prughjetti necessarii in u trasportu urbanu è di transitu in Ankara, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu furnitu un accessu faciule à centri impurtanti furnisce un flussu di trafficu ininterrottu in i punti di participazione nantu à e rotte principali.

"Avemu principiatu una nova era in u trasportu di merci, umanu è di dati"

Dichjarà chì cuntinueghjanu i so prughjetti di trasportu è cumunicazione chì portaranu u paese à u futuru senza rallentà, pigliandu tutte e misure sanitarie necessarie malgradu l'epidemie di coronavirus chì hà affettatu u mondu sanu, u ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì anu custruitu tutti l'investimenti utilizendu u tecnulugie più avanzate è mettendu sempre l'integrazione in u centru.

Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre creemu un ecosistema integratu è efficiente cù l'infrastruttura chì avemu custruitu nantu à terra, aria, mare è ferrovie è stabilite in u campu di a cumunicazione, iniziemu una nova era in u trasportu di merci, umanu è di dati. In termini di logistica, Turchia, chì hè diventata un paese chì domina e rotte di u cummerciu più impurtanti di u mondu, hè oghje u paese playmaker di u cummerciu trà l'Europa, l'Asia è l'Africa cù a so prisenza in u Corridor Mediu. I nostri investimenti, chì stabiliscenu u futuru di 10, 50 è ancu 100 anni di Turchia, sò per i nostri ghjovani à campà in un futuru più prusperu. L'investimenti fatti in u campu di u trasportu sò investimenti per u sviluppu di l'ecunumia direttamente.

"Apremu a nostra strada, chì include u tunnel più longu di u mondu, in Istanbul, u venneri"

Dichjarà chì apriranu l'ultima sezione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, unu di i prughjetti di u seculu, u venneri 21 di maghju, cù una ceremonia assistita da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u ministru Karaismailoğlu hà dettu: "U 10 km di lunghezza trà Hasdal è Hasdal. Habibler in Istanbul è cù una lunghezza di 4005 m. Mettimu in serviziu a nostra strada, chì cuntene u tunnel più longu di u mondu.

Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu fattu investimenti senza precedente in ferrovie in l'ultimi 19 anni. Avemu custruitu milla 213 chilometri di linea di trenu à alta velocità. Avemu alzatu u nostru paese à u 8u paese operatore di treni d'alta velocità in u mondu è 6u in Europa. U nostru investimentu ferroviariu di 3 mila 500 km di longu cuntinueghja ".

"Ankara Aerospace è Aviazione Specializata Zona Industriale Organizzata; Hè u centru tecnologicu di Turchia "

Karaismailoğlu hà dettu: "U distrittu di Kahramankazan, situatu annantu à l'Autostrada Statale è a Strada Anatolica chì furnisce u trasportu Ankara-Istanbul, cresce ghjornu per ghjornu cù u sviluppu di l'industrializazione in l'ultimi anni. Ankara Aerospace è Aviation Specialized Zone Industrial Organized, in particulare Turkish Aerospace Industries Inc., situatu in a regione; hè u centru tecnologicu di Turchia in u sviluppu, a mudernizazione, a produzzione, l'integrazione di u sistema è i prucessi di supportu di u ciclu di vita di i sistemi di l'aviazione è l'industria spaziale. À questu puntu, hè una occasione separata di felicità è orgogliu per noi di implementà stu prughjettu impurtante chì aumenterà a qualità di trasportu di un centru cusì impurtante per u nostru paese. A participazione diretta di a Junction Köprülü è di a Zona Industriale Organizzata Specializzata Aerospaziale è Aviazione di Ankara à l'Autostrada Anatoliana hè stata assicurata.

"A cuntribuzione di tutti i nostri prughjetti di trasportu à l'ambiente hè evidenti"

In u so discorsu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu ancu chì a mobilizazione di i pianti à a terra durante u so guvernu hà guadagnatu l'apprezzazione di u mondu. Hà dichjaratu ancu chì anu aumentatu l'assi forestali da 19 milioni di ettari à 5,3 milioni di ettari in u risultatu di i travaglii realizati in l'ultimi 20,8 anni.

Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru Ministeru elimina l'emissioni di diossidu di carbonu equivalenti à più di 2 milioni 500 mila arburi annu solu grazia à l'investimenti in autostrade. Grazie à i nostri prughjetti generale di trasportu è infrastruttura, avemu salvatu 2020 miliardi 1 milioni di dollari in tempu, 324 milioni di dollari in carburante è 546 milioni di dollari in costi ambientali solu in 11. A cuntribuzione di tutti i nostri prughjetti di trasportu à l'ambiente hè evidenti. A storia ci darà a ragione è e generazioni future ci applauderanu, micca quelli chì attaccanu ogni innovazione è sviluppu. Turchia ùn hè più a vechja Turchia. Sia a nova Turchia è sti propagandisti neri antichi sò stanchi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*