U monasteru di Sümela è a valle di Altındere aspettanu i visitatori

Le monastère de Sumela et la vallée d'Altindere attendent ses visiteurs
Le monastère de Sumela et la vallée d'Altindere attendent ses visiteurs

U guvernatore di Trabzon İsmail Ustaoğlu è u sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, anu esaminatu i travaglii realizati in u monasteru di Sümela è in a valle di Altındere prima di a prossima stagione turistica.

U guvernatore di Trabzon İsmail Ustaoğlu è u sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, sò assai interessati à u travagliu realizatu in u monasteru di Sümela è in a valle di Altındere, chì sò trà l'impurtanti destinazioni turistiche di Turchia. U guvernatore Ustaoğlu è u sindaco Zorluoğlu, chì vedenu l'ultimu statutu di l'opere prima di a prossima stagione turistica, sò assai meticulosi per chì i visitatori lascianu felici di a regione. TRABİTAŞ Presidente di u Cunsigliu Adnan Gül, Kent A.Ş. U direttore generale Emre Gülsever, u vicedirettore provinciale di cultura è turismu Mustafa Asan, u guvernatore di u distrittu di Maçka Selim Çomaklı, u sindaco di Maçka Koray Koçhan, i capi di dipartimentu è i membri di a stampa eranu ancu accumpagnati.

U METROPOLITANU TUCCA STA REGIONE PER A PRIMA VOLTA

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, hà fattu dichjarazioni à i membri di a stampa nantu à i travaglii realizati dopu i so esaminazioni. Dichjarà chì cum'è a municipalità metropolitana, attribuisce una grande impurtanza à u Monasteru di Sümela, chì si trova in Uzungöl è Altındere Valley, chì a so reputazione supera i cunfini di u paese, u sindaco Zorluoğlu hà dettu: "In fattu, dopu chì avemu pigliatu l'uffiziu, a Municipalità Metropolitana hà cuminciatu à tuccà u Monasteru di Sümela è a Valle Altındere in quale si trova per a prima volta. Sottu a dirigenza è a coordinazione di u nostru Onorevoli Governatore, avemu prima scambiatu idee nantu à cumu fà sta regione più attrattiva è cumu e persone chì visitanu stu locu abbandunaranu felice. Ci pusemu è avemu parlatu cù i nostri amichi. È dopu avemu vistu chì a pianificazione spaziale cù un approcciu olisticu hè essenziale. Dopu a pianificazione di u spaziu, una gestione di u spaziu era ancu necessariu. Avemu pianificatu tuttu questu passu à passu. È dopu à sta pianificazione, ogni istituzione hà cuminciatu à fà a so parte in un modu per eliminà e carenze di l'infrastruttura in u campu ".

Avemu fattu dui parcheghji separati

Esprimendu chì ci hè un seriu prublema di parcheghju in l'area, u sindaco Zorluoğlu hà dettu: "Quandu sò ghjuntu quì cù a mo moglia è i mo figlioli anni fà, aghju avutu personalmente stu prublema. Era ancu significativu per mè di piglià un rolu in l'eliminazione di questi prublemi dopu anni. Per risolve stu prublema, avemu custruitu dui parcheghji separati per l'autobus è e vitture di passageru sottu u cuntrollu di a Municipalità Metropolitana. I futuri autobus è vitture di passageru si parcheranu quì. Dopu, noi, cum'è a Municipalità Metropolitana, hà stallatu minibus comodi. Attualmente, ci sò 23, ma u numeru pò esse aumentatu quantu necessariu. Purteremu i nostri invitati à u Monasteru di Sümela per fà un anellu cù quelli minibus è i purteremu in u stessu parcheghju. In quelli parcheghji, ci sò ancu spazii induve a ghjente pò risponde à alcuni di i so bisogni suciali. Inoltre, furmà i cunduttori è i pruprietarii di minibus chì trasportanu in nome di a Municipalità Metropolitana. È spergu chì i nostri visitatori chì venenu quì riceveranu una bella accolta ".

SERÀ COMPLETA IN LUGLIU

Fornendu infurmazioni nantu à e strutture, u sindaco Zorluoğlu hà dettu: "Avemu ancu furnitu à a regione strutture assai muderne chì risponderanu à i bisogni di i nostri visitatori per manghjà è beie è cumprà souvenir, ma ancu adattati per l'architettura lucale è ùn anu mai arruinà a natura visualmente. . Cum'è a Municipalità Metropolitana, facemu questu inseme cù a nostra Direzzione Regionale di Parchi Naziunali. Spergu chì a finiremu da a mità o a fine di lugliu. Quandu hè finitu, i nostri visitatori chì venenu quì puderanu passà u tempu in un locu assai bellu è speciale in ogni sensu. Manghjeranu i so pranzi è beie u so caffè cù una vista magnifica di u Monasteru di Sümela nantu à u balcone di l'edificiu chì avemu da aduprà cum'è cafeteria è ristorante. Spergu chì questu disordine sparirà cumplettamente ", disse.

CUSTRUIAmu STRADE ALTERNATIVE À L'ALTA LANDA

Enfatizendu chì, cum'è a municipalità metropolitana, anu fattu una strada alternativa in a regione, u sindaco Zorluoğlu hà dettu: "Questa strada hè in realtà una strada chì porta à diversi altipiani sopra. Da una banda, avemu dettu à a ghjente chì ùn pudete più cullà cù i vostri veiculi da quì, è da l'altra banda, avemu principiatu a custruzzione di una strada parallela alternativa, di circa 11 chilometri, per i nostri citadini chì andarà più altu ch'è. Sümela. Attualmente, l'opere d'arte sò per esse finite. Spergu chì, quandu a superstruttura hè finita à a fine di l'aostu, i nostri citadini chì andaranu in i so altitudini puderanu aduprà quella strada. Di sicuru, u nostru Ministeru di a Cultura face quì un grande travagliu di risturazione. L'autostrade facenu un travagliu stradale assai seriu. In altre parolle, questu hè un spaziu di travagliu induve tutte l'istituzioni si riuniscenu sottu à a presidenza di u nostru guvernatore è induve facenu e cose ghjusti cù una pianificazione veramente precisa. Sò assai cuntentu di questu oghje ", disse.

GRAZIE A TUTTI CUNI CONTRIBUTI

U sindaco Zorluoğlu hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à i travaglii realizati, è hà dettu: "U nostru Caru Guvernatore, Caru Ministru di Cultura è Turismu, Direzzione Generale di Autostrade è Direzzione Regiunale, Direzzione Regionale è Pruvinciale di Parchi Naziunali, u nostru interlocutore lucale più impurtante, District Maçka. Governatore, a municipalità di Maçka è tutti quelli chì anu cuntribuitu. Ti ringraziu sinceramente. Spergu chì, cù a nova rilassazione chì emergerà dopu à u 1 di ghjugnu, preparemu stu locu per i nostri invitati è invitamu tutti i nostri invitati à vede u Monasteru di Sumela, chì hè una parte preziosa di u patrimoniu culturale mundiale, è a magnifica Valle Altındere.

USTAOĞLU: AMU STABULATU UNA SQUADRA DI TRAVAIL COMUN

U guvernatore di Trabzon İsmail Ustaoğlu hà dettu: "Semu in a zona induve si trova u nostru Monasteru di Sümela, una di e opere più impurtanti di u patrimoniu culturale mundiale. A 22a tappa di restaurazione di u nostru Monasteru di Sümela, chì era chjusa à i visitori u 2015 di settembre di u 1 è u prucessu di risturazione hà iniziatu, hè stata cumpletata è aperta à i visitori. Duranti stu pirìudu, i studii sò stati fatti nantu à i travaglii di paisaghjistu è di migliione di a roccia di u nostru Monasteru di Sümela. In u 2019, sta volta, i travaglii di restaurazione di a 2ª tappa sò stati iniziati. In lugliu 2020, l'avemu apertu per visità cù a participazione di u nostru presidente per teleconferenza. Duranti stu tempu, avemu furmatu una squadra di travagliu cumuna cù u nostru sindaco metropolitanu. Avemu prughjettatu di trasfurmà u standard di serviziu di stu locu à un locu megliu, in una manera chì si adatta à l'imaghjini di u nostru paese è di a nostra cità, in particulare per i nostri visitatori chì venenu cù parcheghji è strutture suciali, in particulare u trasportu, induve ci hè un prublema cù questu locu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*