Nota cumpleta à i Stand Moderni di Taxi da Ankara Taxi Shopkeepers

U primu indirizzu di l'applicazione di stazioni di taxi muderni in Ankara era cukurambar
U primu indirizzu di l'applicazione di stazioni di taxi muderni in Ankara era cukurambar

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà rializatu una altra prumessa chì hà fattu à i cunduttori di taxi. Çukurambar era u primu indirizzu di l'applicazione di i posti di taxi cuncepiti da l'architetti è l'architetti interni di u Dipartimentu di Estetica Urbana.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà riunitu stazioni di taxi, chì sò a paniera di i tassisti, cù un disignu più mudernu. À e dumande di i cunduttori di taxi, a prima fermata di taxi cuncepita da l'architetti è l'architetti interni di u Dipartimentu di Estetica Urbana hà cuminciatu à serve in Çukurambar.

I novi posti di taxi sò stati pensati per facilità a vita di i cunduttori di taxi, cù spazii d'usu interni è esterni, lochi di cultu, magazzini, WC è sezioni di cucina. Stands di taxi chì varienu secondu u distrittu, u locu, a densità di taxi è e dumande entrate; Hè statu cuncepitu in 60 tippi cum'è 45 metri quadrati, 30 metri quadrati è 3 metri quadrati.

U primu indirizzu di l'applicazione di stazioni di taxi muderni in Ankara era cukurambar

PUNTI CON LOCAZIONI DI STOP PRIORITÀ MA NON DISPONIBILI

A Municipalità Metropolitana, chì hà ricevutu l'opinioni di i tassisti di Ankara, valuta e dumande è custruisce e nuove stazioni di taxi, chì hà cuncepitu gratuitamente, dopu à e riunioni cù a Camera Generale di l'Artigiani di l'Automobile è di i Conduttori di Ankara.

Mentre determinanu i bisogni basi di i cunduttori di taxi cù l'ispezioni in situ, a priorità hè data à i punti chì sò stati dati una fermata prima, ma ùn anu micca un stop in linea cù a decisione UKOME. Dichjarà chì anu pigliatu l'azzione per rinnuvà i vechji è non-funziunali fermate è cuminciaru à custruisce stazioni di taxi funziunali per abbellisce a cità, u Capu di u Dipartimentu di Estetica Urbana Selami Aktepe hà datu l'infurmazioni seguenti:

"L'accessibilità, u locu è u cunfortu di i taxi è di e stazioni di taxi, chì sò unu di l'elementi più impurtanti di u trasportu urbanu, sò assai impurtanti per i nostri cunduttori di taxi. Avemu 7 taxi è quasi 700 stazioni di taxi in Ankara. Facemu queste fermate per furnisce un accessu faciule à e fermate di taxi per a ghjente di Ankara è per furnisce i nostri cunduttori di taxi cù opportunità più muderni. Queste tappe sò state cuncepite da u persunale di u Dipartimentu di Design Urbanu di u nostru Dipartimentu di Estetica Urbana. Stu prughjettu hè statu cuncepitu cunsiderà u cunfortu di i nostri cunduttori di taxi mentre svolgenu u so travagliu, cunsiderendu i spazi viventi interni è esterni, lavabo, cucina, sistemi di riscaldamentu è di raffreddamentu. U nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Mansur Yavaş, apprezza ancu assai i cunduttori di taxi ".

tassì

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS DA TAXI DELIVERY

Hà ringraziatu u sindaco Yavaş, u cumerciante di u taxista chì serve in Çukurambar, chì hè statu sceltu cum'è a prima zona di applicazione, è hà manifestatu a so satisfaczione per u rinnuvamentu di e so tappe cù e seguenti parolle:

-Selahattin Karabenli (Presidente di Çukurambar Taxi Stand):"Vulemu ringrazià u nostru stimatu sindaco anzianu Mansur Yavaş. Ci anu datu una tappa degna di a capitale. Eramu toccu quandu u nostru presidente ci hà fattu sente ciò chì era in u so core. Hà pigliatu cura di noi è hà passatu assai tempu ".

-Oğuz Şimşek (commerciante di taxi): "Grazie à Mansur, u presidente hà avutu una parolla per noi. Ellu disse ch'ellu rinuverà u Çukurambar Taxi Stand è hà tenutu a so parolla. Semu assai cuntenti, era una tappa assai utile. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu. I citadini chì vedenu a nostra fermata piglianu assai ritratti, a nostra nova fermata attrae l'attenzione ".

-Serkan Şahin (traduttore di taxi): "Prima di tuttu, vogliu esprime a mo gratitudine per elli per avè un presidente cum'è Mansur Yavaş. Semu fieri di avè un tali merre. Ci hà apertu una porta di pane, vi ringraziemu assai.

-Niyazi Özer (commerciante di taxi): "Mansur Yavaş, u nostru presidente, hà fattu una prumessa per noi è hà rializatu a so prumessa. Semu ancu assai soddisfatti di i servizii di a Municipalità Metropolitana ".

Mehmet İhsan Gülbudak, u capu di u distrettu di Çukurambar, hà dichjaratu chì li piacevanu assai i posti di taxi novi è muderni, è hà dettu: "Questa fermata hà aghjustatu culore à Çukurambar è l'atmosfera di u nostru quartiere hè cambiata. Semu assai felici. Mansur Yavaş, cù i so travaglii orientati à u serviziu, hè andatu oltre Ankara è sboccatu in Turchia, u ringraziu assai ".

Cunducendu i cunduttori di taxi cù novi posti di taxi dopu à u pannellu trasparente, u kit d'igiene è u supportu di cassa chì hà furnitu durante u prucessu pandemicu, a Municipalità Metropolitana continuarà à custruisce novi posti di taxi in tutta a cità in u scopu di i travaglii di licitazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*