Messaghju di Celebrazione di a Festa di Ramadan da Pezük, Direttore Generale di TCDD Transportation

direttore generale di trasportu tcdd
direttore generale di trasportu tcdd

A pandemia di corona, chì hà scuzzulatu u mondu sanu da marzu 2020, cuntinueghja à affettà profondamente a nostra vita ecunomica è suciale. In questu prucessu, avemu avutu prublemi di salute in a nostra famiglia è noi stessi, sfurtunatamenti alcuni di noi persu i so amati. In questa occasione, vogliu una pronta guarigione à i nostri pazienti è pietà à quelli chì anu persu a vita.

In questi ghjorni difficili, a vita hà da cuntinuà. Mentri ci sò stati cuntrazzioni in u trasportu, in particulare in u trasportu stradale è aereu, chì hè in u centru di tutta a vita, u trasportu ferroviariu hè vinutu à u primu postu per assicurà a continuità di u cummerciu. Avemu digià ottenutu un aumentu di u 2021% in u trasportu domesticu è internaziunale in i primi quattru mesi di u 2020 cumparatu cù u 20.

Cum'è a Direzzione Generale di Trasportu TCDD, chì furnisce servizii di trasportu 7/24, 365 ghjorni, cuntinuemu à serve cù i nostri treni d'alta velocità, Marmaray è Başkentray, è u nostru trasportu di merci naziunale è internaziunale in u quadru di e decisioni presidenziale durante u periodu di chiusura cumpleta. .

Hè sicuru chì ogni situazione difficiule dà lezioni impurtanti à l'omu. In questu prucessu difficiule chì avemu sperimentatu cù a pandemia, avemu capitu chì esse capace di respira liberamente, camminà in l'aria aperta, piglià un caffè cù l'amichi è riunite cù i nostri amati à a tavola di vacanze hè a nostra più grande ricchezza. Avemu amparatu à sparte, à cooperà, à pensà à l'altri altri ch'è noi stessi.

Avemu capitu l'impurtanza è a bellezza di e nostre vacanze religiose, induve i nostri sentimenti di amabilità, cuuperazione è spartera sò elevati, è a pace è a felicità in a sucetà aumentanu.

Semu veramente furtunati di passà sta festa in e nostre case cù a nostra famiglia nucleare in bona salute.

Tutti avemu un grande duvere è rispunsabilità di ùn perde sta chance è di principià a nostra vita normale u più prestu pussibule. Hè dichjaratu chì unu di i motivi per u cursu altu di i casi hè chì u virus muta rapidamente cù l'aumentu di a circulazione è a rata di trasmissione aumenta cum'è hè un mutante britannicu, è l'altru hè chì u 30 per centu di a sucità ùn hè micca. rispettà i pruibizioni dicendu "Sò annoiatu, sopraffattu".

Per questa ragione, ùn duvemu micca trascuratà di esse vaccinati, mantene a nostra distanza suciale, portà maschere è attente à l'igiene di e mani mentre rispettemu meticulosamente e misure di u nostru Ministeru di a Salute.

Felicitate l'Eid al-Fitr cù i mo sentimenti sinceri, vogliu chì porti benedizioni à u nostru paese, u mondu islamicu è tutta l'umanità, è offre u mo amore.

HASAN PEZUK
Direttore Generale di TCDD Transportation

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*