Circular di misure di u mercatu da u Ministeru di l'Interior ! Solu i prudutti di necessità basica seranu venduti

Misure di u mercatu circulari da u ministeru di l'internu, solu i bisogni basi seranu venduti
Misure di u mercatu circulari da u ministeru di l'internu, solu i bisogni basi seranu venduti

Da u venneri 7 di maghju di u 2021, in più di l'alimentariu di basa è i prudutti di pulizia, solu l'alimentu per l'animali, l'alimentariu è i cusmetichi (eccettu i prufumerie è i materiali di maquillaje) ponu esse venduti in i mercati (cumprese a catena è i supermercati).

U Ministeru di l'Affari Interni hà mandatu una circular intitulata "Misure di u Mercatu" à 81 Governatori Pruvinciali.

In a circular, hè statu ricurdatu chì e prucedure è i principii riguardanti u curfew implementatu durante u periodu di chjusu cumpletu sò stati determinati è annunziati à i guvernatori.

In questu cuntestu, hè statu dichjaratu chì durante u curfew precedentemente mandatu à e pruvince, tutte l'imprese cummirciali, i posti di travagliu è / o l'uffizii seranu chjusi, eccettu i lochi induve l'alimentariu di basa, i medicinali è i prudutti di pulizia sò venduti, è i posti di travagliu in u locu. Scopu di l'esenzione per impedisce a catene di produzzione, fabricazione, fornitura è logistica da esse disturbate. Hè statu infurmatu chì l'alimentarii, i mercati, i panifici, i macellai, i fruttiferi, i buttreghi di noci è i pasticceri ponu operare trà 10.00-17.00 durante u periodu di chjusu cumpletu. limitatu à risponde à i so bisogni basi, è a catena è i supermercati resteranu chjusi dumenica.

In a circular, e misure pigliate in u risultatu di e discussioni tenute cù i Ministeri pertinenti, l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, e camere prufessiunali è i rapprisentanti di u settore, per prevene a congestione chì pò accade in i mercati durante u curfew, sò listate cum'è seguita:

-A vendita di qualsiasi prudutti altri ch'è i bisogni basi essenziali di i citadini ùn serà micca permessa in i mercati (cumprese a catena è i supermercati).

- Da u venneri 7 di maghju di u 2021, in più di l'alimentariu di basa è i prudutti di pulizia, solu l'alimentu per l'animali, l'alimentu è i cusmetichi (eccettu i prufumerie è i materiali di maquillaje) ponu esse venduti in i mercati (cumprese a catena è i supermercati).

-In più di e restrizioni imposte prima à a vendita di prudutti alcoolichi, articuli elettronichi, ghjoculi, cartoleria, vestiti è accessori, tessili per a casa, accessori per l'auto, forniture di giardinu, hardware, vetru, ecc. . A vendita di prudutti ùn serà micca permessa.

In cunfurmità cù questi principii, e decisioni di i Cunsiglii Generali d'Igiene Pruvinciali / Distrettuali seranu pigliati urgentemente in cunfurmità cù l'Articuli 27 è 72 di a Legge Generale di Igiene.

- Notificazioni è cuntrolli riguardanti stu prublema seranu cumplettamente cumpleti da e squadre d'ispezione, in particulare l'ufficiali di polizia è e forze di l'ordine. Ùn ci sarà micca disrupzioni in l'applicazione è nisuna vittima serà causata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*