Operazione di droga gigante in Iskenderun

Operazione gigante di droga in Alessandria
Operazione gigante di droga in Alessandria

6 milioni 264 mila pillole di narcotichi di tipu captagonu sò stati sequestrati in una operazione realizata in un portu in Iskenderun da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di Cummerciu. A sequestra in quistione hè stata a più alta quantità di sequestra di pillola di droga mai realizata da e squadre di l'Assistenza Doganale.

E merchenzie dichjarate cum'è "pietre di custruzzione" in 17 cuntainer chì arrivanu in un portu in Iskenderun per esse transitate in l'Emirati Arabi Uniti sò stati valutati cum'è risicatu da u persunale di a Direzzione di l'Intelligenza è l'Intelligenza Doganale di Hatay.

Durante u cuntrollu realizatu cù un cane detector di narcotichi, i petri suspettati di cuntenenu droghe sò stati rotti unu per unu, quandu u cane detector hà reagitu à alcuni di i prudutti. In l'esaminazione, era capitu chì i pacchetti trasparenti ammucciati in i petri eranu pieni di pilule narcotiche.

Durante a ricerca, 11 milioni 1 mila 72 pilules narcotiche di tipu "Captagon", chì pesanu 6 ton 264 kilogrammi, sò stati sequestrati in 259 cuntainer. U valore di u mercatu di a sustanza sequestrata hè stata determinata à circa 313 milioni di lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*