Prucessi di Trattamentu di i Pacienti di Cancru in u Periudu Covid 19

Prucessi di trattamentu di i malati di cancru in u periodu covid
Prucessi di trattamentu di i malati di cancru in u periodu covid

U cancer si trova com'è u risultatu di a crescita incontrollata è anormale di e cellule normali in u nostru corpu. In u risultatu di e cellule cancerose chì rimpiazzanu e cellule sane, l'organi affettati ùn ponu più funzionà bè. Oghje, u diagnosticu precoce è una alta rata di successu di i risultati di trattamentu sò ottenuti in e malatie di u cancer, chì sò trà e malatie trattabili.

Covid 19 cuntinueghja sempre u so effettu in u nostru paese è in tuttu u mondu. I malati di cancru sò trà i gruppi di pazienti più affettati da stu prucessu difficiule. L'immunità di i malati di cancru hè più sensibile per via di i protokolli di trattamentu chì piglianu è di e droghe chì usanu.

L'infezione da Covid 19 hà causatu un seriu aumentu di a morte in i malati di cancro. U diagnosticu di Covid 19 dà i sintomi più cumuni cum'è a fatica, a febbre, a secchezza, a tosse, a perdita di l'appetite, i dolori musculari, a mancanza di respiru è l'incapacità di odore in i malati di cancro. A maiò parte di sti sintomi sò ancu veduti in l'effetti secundari di a chimioterapia, chì rende u diagnosticu differenziale ubligatoriu in lagnanza.

Yeni Yüzyıl University Hospital Gaziosmanpaşa, Dipartimentu di Oncologia, Assoc. Dr. Didem Taştekin hà datu infurmazioni nantu à "Ciò chì i malati di cancru duveranu prestu attenzione durante u periodu Covid 19 è u prugressu di i so prucessi di trattamentu".

In 2018, 1 milioni di persone morse da u cancer in un annu, è u numeru di novi diagnostichi hè statu registratu cum'è 9.6 milioni ogni annu. Avemu vistu in u mondu sanu cù una stampa assai triste chì COVID 18 ùn hè micca cum'è l'altri gripe staghjunali, è hà affettatu seriamente i pazienti oncologici. In più di catturà a malatia, i servizii di salute furniti à questi pazienti sò stati ancu interrotti.

Cum'è oncologi, sapemu assai bè infizzioni virali, bacteriale è fungichi è sò sempre stati una parte di u trattamentu di u cancer. Da oghje, a morte da Covid 19 hè cascata à a nutizia cum'è 3.3 milioni.

Chì ghjè u tassu di morte in i malati di cancru catturati in Covid 19?

Hè statu dichjaratu chì a rata di morte in i malati di cancru aumentava da 25-30%. In certi studii, hè statu determinatu chì 19 in 5 pazienti chì sò morti da Covid 1 eranu malati di cancro. Allora chì era u mutivu di sta crescita? U mutivu più impurtante hè l'età avanzata di a maiò parte di i malati di cancru, e malatie supplementari (Diabetes, Hypertension, Obesity) è u sistema immune bassu per via di a chimioterapia.

I malati di cancru ponu mori cù una doppia onda per via di Covid 19. Ci pò esse una seconda onda per a morte di u paziente immunocompromesso per via di a cattura di Covid 19 o l'annullamentu di i trattamenti per u Covid 19. Ferma o ritardà i trattamenti di cancro per via di a pandemia aumenta ancu stu risicu.

A maiò parte di quelli chì anu da esse ospitali per via di Covid 19 eranu pazienti cù malatie cardiovascular o cancru. Quandu l'expectativa di vita aumenta in u mondu, hè diventatu un fattore di risicu generale per u cancer. U numaru di pazienti di più di 2018 anni chì sò stati diagnosticati cù 6.6 milioni di novi cancri in u 70 solu hè un numeru sustanziale. U fattu chì i morti da Covid 19 sò soprattuttu in pazienti anziani revela a gravità di a materia. In più di l'età avanzata, s'ellu ci sò cancers ematologici è e malatie supplementari cum'è u cancru di pulmone, l'obesità, a diabetes, i morti ligati à Covid 19 sò in crescita.

Chì i malati di cancru duveranu prestu attenzione durante u prucessu di Covid 19;

  • Sè vo site un malatu di cancru, ùn interrompe micca a quimioterapia.
  • Prestate più attenzione à a vostra nutrizione, u sonnu, a pulizia è a cura persunale.
  • Sè avete nutatu un signu precoce di cancru, cunsultate u vostru duttore u più prestu pussibule, ùn mancate micca a vostra chance per un diagnosi precoce.
  • Cuntinuà a vostra chirurgia di cancru, radioterapia è chimioterapia senza interruzzione. Mentre fate queste, ùn vi scurdate di piglià una alta dosa di vitamina C, vitamina D è ozonoterapia, chì rinfurzà a vostra immunità.
  • Sì avete prublemi à dorme, ùn vi scurdate micca di l'hormone melatonina, chì aumenterà a vostra immunità è vi farà prestu per dorme.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*