Temi Acustica è Sistemi Sonori in Audi TechTalks

A filusufia sonora Audi hè di purtà armunia acustica à a vittura.
A filusufia sonora Audi hè di purtà armunia acustica à a vittura.

Videndu u sonu è l'acustica assai più cà a qualità di l'infotainment, Audi travaglia per creà un sonu olisticu è naturali chì hè adattatu in modu ottimale per ogni mudellu: U sonu di u sistema audio hè trà e qualità basi di qualità in Audi.

I clienti chì volenu esse in un ambiente eccitante è inspirante in i so vitture sò ancu estremamente sensibili à u sonu. Ellu voli un spaziu acusticu induve u sonu di fondo ùn hè micca distortu è cuntene signali, avvistu è infurmazione è soni d'attivazione discreti chì sò harmoniosamente cumpatibili cù l'altri.

Allora chì soni a ghjente percepisce in a vittura è da induve venenu sti soni?

Stu prublema hè statu discutitu in una nova riunione di tecnulugia urganizata da Audi sottu u nome di avvenimenti TechTalks.

In una vittura, u fondu sonicu hè custituitu da una mistura di una larga gamma di rumori è soni. Cum'è u rumore di u mutore, i rumori di guida normale causati da a rotazione di i pneumatici nantu à a strada, è i rumori aeroacustici causati da u flussu d'aria in u chassis mentre a vittura hè in muvimentu. Ci hè un sonu di feedback acusticu cum'è l'automatizazione di a finestra chì facenu un sonu ligeru, u sonu di chjusu di a porta, l'avvertimentu, i soni di signale è di l'infurmazioni, i missaghji funziunali.

Audi identifica fonti di rumore indesevule cù a squadra Rustle è Rumble

Audi piglia u prublema di riduce u rumore in u veiculu in modu olisticu. A squadra di Rustle è Rumble, custituita da esperti in i campi di u disignu di e vitture, u sviluppu di u chassis è l'assicuranza di qualità, travaglianu inseme per questu scopu.

Questi sperti testanu è valutanu ogni novu mudellu Audi cù dispusitivi speciali è equipaghji idropulse chì furnisce l'ambiente adattatu per e diverse cundizioni di strada è vibrazione. Stu dispusitivu spiciali, un servohydraulic test stand di quattru punti chì vibra a vittura, hè utilizatu per investigà è detectà rumori fastidiosi, cum'è clicchendu è squeaking causati da vibrazioni à frequenze fin'à 50 Hertz in u compartmentu di i passageri. I cumpunenti individuali o u chassis tutale sò testati per risposti di vibrazione.

Ci hè una diffarenza acustica trà i mutori di combustione interna è e vitture elettriche ?

Un mutore elettricu ùn provoca quasi micca oscillazioni, vibrazioni o rumori meccanichi, à u cuntrariu di un mutore di combustione interna. In un tali ambiente, i soni prima imperceptible ponu vene à u primu. Questu include u rumore chì i pneumatici facenu quandu giranu nantu à a strada.

Audi faci un grande sforzu per minimizzà tutti questi effetti disturbanti appena si verificanu. Per esempiu, tutti i zoni in u chassis di l'Audi e-tron induve u rumore disturbante pò esse trasmessu sò speciali isolati è separati. In altri palori, l'apertura è i spazii di designu in u casu sò pieni di materiale di microfibra. U pianu hè cupartu cù un materiale speciale. À u fronte, una fila cumplessa multi-layered di insulazione impedisce a trasmissione di u sonu da u fronte à l'internu. Una struttura simili hè situata à u spinu. I mutori elettrici sò allughjati in capsule di riduzzione di u rumore. Ancu u revestimentu di u pavimentu hè pensatu per assorbe u sonu. A moquette in schiuma mantene u silenziu in l'internu.

In generale, u rumore di u ventu diventa assai notevuli quandu una vittura righjunghji a velocità di 85 km / h è sopra. Stu rumore resta à un livellu assai bassu in l'Audi e-tron è ùn penetreghja pocu à l'internu, grazia à una fine-tuning estensiva di i gomma di a porta, i specchi esterni è i strisce waterstop. I passageri ponu cavalcà cunfortu, ancu à alta velocità. sohbet pò. U parabrisu di a vittura hà doppiu vetru di standard. Opzionalmente, Audi offre ancu vetru acusticu per i finestri laterali.

Amplificà o evitendu attivamente i soni in a vittura

E misure acustiche attive sò diventate assai più impurtanti in l'ultimi anni. Per esempiu, una certa parte di u rumore di u mutore pò esse ridutta cù l'annullamentu di u rumore attivu (ANC). Basatu nantu à i microfoni ANC integrati in u headlining è a misurazione di u nivellu di sonu interni, un controller inverte l'onda sonore irritante è salva u sonu neutralizzante via u subwoofer. Tuttavia, l'attuatori sò ancu usati in u sistema di scarico per accentuà i soni desiderati. I parlanti putenti assicuranu chì u sonu di u mutore hà l'effettu dinamicu desideratu.

Cumu creà una sperienza d'atmosfera piacevule è micca irritante in a vittura: sonu 3D

Questu hè induve i sviluppatori di sonu entranu in ghjocu. Anu cura di tutti i soni è aghjustate, supprimenu o accentuate se ne necessariu per chì ogni sonu cuntribuisci à l'armunia acustica in a vittura.

Oltre à avè parechje fonti di rumore, e vitture anu ancu sfide particulare in quantu à un campu acusticu : occupanti seduti in diverse pusizioni, u numeru di persone à l'internu, s'ellu anu un tettu panoramicu, s'ellu anu rivestimenti in tela o pelle, è a maiò parte. impurtante, u tempu chì ci vole à i soni per viaghjà da i parlanti à l'arechje di l'ascultori. ...

U terminu sonu 3D descrive un sonu chì riflette acusticamente tutte e trè dimensioni di un spaziu. Quandu l'arregistramentu di u sonu hè statu inventatu, u sonu hè statu riproduciutu per un solu parlante - mono. In l'anni 1960, u sonu tridimensionale hà cuminciatu à ottene una accettazione generalizata: dui microfoni anu registratu a musica da diverse pusizioni, è quandu si riproduce, a musica arregistrata hè stata attribuita à dui canali diffirenti. Cusì, un sensu spaziale di u sonu, effettu stereo hè statu pruduttu. U terminu "1-D" si riferisce à questu, vale à dì u sonu stereo.

In cunsiquenza, "2-D" significa sonu surround: Questa tecnulugia multicanale hè stata aduprata da circa u turnu di u millenniu. A musica vene da un subwoofer è parechji parlanti da a fronte, a parte posteriore è i lati - cum'è 5.1 è 8.1, secondu u numeru di parlanti. À questu livellu, ogni effettu sonu hè assignatu à un solu parlante o solu à un gruppu specificu di parlanti.

Per ottene u sonu 3D, hè necessariu una fonte di sonu supplementu, chì ùn hè micca à u listessu livellu. In a nova generazione di u mudellu Q2016 attuale introduttu in 7, Audi offre sistemi di sonu Bang & Olufsen cù sonu 3D. Cusì, l'internu diventa un grande palcuscenicu chì dà à a musica a sensazione di esse arregistrata in a sala. Ci hè un algoritmu daretu à sta tecnulugia chì Audi hà sviluppatu cù l'Istitutu Fraunhofer. L'algoritmu Symphoria 2.0 3D calcula l'infurmazioni da stereo o 5.1 registrazioni per 3D è u processa per parlanti 3D. In questu sensu, Audi usa i sistemi di sonu Bang & Olufsen à u più altu livellu di cunfigurazione in mudelli di grande classa, chì includenu un processore di signale digitale, un putente amplificatore di 23 watt cù 24 canali cù 1.920 altoparlanti.

Audi ùn cumprumette micca a qualità di u sonu ancu in a classe compacta. À u cuntrariu, face u cuncettu tecnicu adattatu per e cundizioni spaziali. U mudellu A1, per esempiu, hà quattru parlanti mid-range nantu à u parabrisa chì sò diretti verticalmente in sopra è utilizanu u parabrisu cum'è una superficia riflettente. In questu modu, u sonu 3D d'alta qualità pò esse ottenutu ancu in una vittura di classe compacta.

A digitalizazione è l'arrivu di u sonu

Audi riduce significativamente a varietà di versioni è u tempu di sviluppu assuciatu cù soundCUBE, a suluzione di software audio chì hà sviluppatu. Audi hè ancu praticamente raffinendu novi suluzioni audio in u so laboratoriu audio digitale ultra-modernu. Utilizendu simulazioni realistiche, l'esperti cambianu l'impostazione di u sonu per diverse serie ancu prima chì un prototipu emerge. Questu permette di analizà a cunfigurazione di u sonu di ogni sediu in a sala di riferimentu virtuale per furnisce a megliu sperienza d'ascolta persunale per ogni passageru à u so puntu più influente.

A prossima grande innovazione

L'esperti audio di Audi stanu attualmente travagliendu duramente in u laboratoriu audio nantu à l'esperienza audio olistica di dumane. À u centru di u travagliu hè Immersive 3D. Cù u sonu surround 3D tradiziunale, i soni sò attribuiti à parlanti specifichi secondu algoritmi specifichi. A cuntrariu di stu sistema orientatu à u canali, l'audio 3D immersivu hè orientatu à l'ughjettu. In un tali prucessu, i soni in i schedarii audio sò digià ligati cù metadata, chì hè un riflessu perfettu di a situazione acustica à u mumentu di a registrazione, chì cuntene infurmazione precisa nantu à cumu è induve u sonu currispundente deve esse intesu in u spaziu reale. U sonu immersivu hè u focu di sperienze di divertimentu completamente novi chì impegnanu tutti i sensi. Ma in u futuru, quandu e persone in una vittura guidata automaticamente pò piantà di dedicà à u compitu di guidà, anu da avè tutti i so sensi per prufittà pienamente di una tale sperienza sonora.

A prossima grande innuvazione: u futuru implementazione di u standard di cumunicazione mobile 5G d'alta velocità, novu, d'alta qualità. Finu à avà, assai persone anu utilizatu i so smartphones in l'automobile cum'è u receptore primariu per i servizii di streaming audio. Utilizendu Bluetooth, i registri in u telefunu sò stati facilmente trasferiti à a vittura. In ogni casu, per via di una larghezza di banda limitata per a tecnulugia wireless Bluetooth, qualchì volta provoca ancu a perdita di qualità di sonu. In un futuru vicinu, Audi pensa à utilizà, per a prima volta, a vittura stessa cum'è un receptore, via una carta SIM integrata è un modulu di ricevitore d'altu rendiment per un veru streaming audio multicanale. Per l'ingegneri di l'audio Audi, questu hè un'altra tappa in a strada di u futuru.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*