İmamoğlu: U primu prughjettu cù EBRD serà a linea di metro İncirli Beylikdüzü

U primu prughjettu cù imamoglu ebrd serà a linea di metro incirli beylikduzu
U primu prughjettu cù imamoglu ebrd serà a linea di metro incirli beylikduzu

"Green City Action Plan Memorandum of Understanding" hè statu firmatu trà l'IMM è u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD). Dichjarà chì u primu prughjettu chì pensanu di realizà cù u BERD hè u "Prughjettu di a Linea di Metro İncirli-Sefaköy-Beylikdüzü TÜYAP", İmamoğlu hà dettu: "Avemu un tremendu patrimoniu culturale chì era a capitale di 3 imperi per migliaia d'anni, è avemu deve prutege è trasmette à e generazioni future. Cum'è presidente di l'IMM, mi vecu cum'è l'attuale manager di sta grande è santa reliquia è aghju agitu cù questu cuncettu.

A "Cerimonia di Firma di l'Accordu di u Pianu d'Azzione di Green City" hè stata tenuta trà a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) è u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD). A cerimonia di firma per u memorandum d'intesa preparatu trà IMM è BERD hè stata fatta via a riunione in linea. In a ceremonia; U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu è u presidente di a BERD, Odile Renaud Basso, è ancu i senior executives di e duie istituzioni. A riunione virtuale principia cù u discorsu di Basso.

BASSO: "Avemu una cooperazione assai attiva cù ISTANBUL"

Esprimendu u so piacè di scuntrà İmamoğlu, Basso hà dettu: "Avemu una cooperazione assai bella, efficace è attiva cù Istanbul. Cridemu chì hè unu di i nostri partenarii assai impurtanti in Turchia. Cuntribuisce à u sviluppu di Istanbul, prumove a nostra partenariata è sviluppà prughjetti inseme sò di grande impurtanza per noi. Intendemu di cuntinuà questi. E cità verdi sò assai impurtanti per noi. Hè veramente preziosu per noi chì una cità di a dimensione di Istanbul, una cità cù un pesu ecunomicu cusì, si unisce à noi. Hè per quessa chì simu assai entusiasti di firmà stu memorandum d'intesa cun voi.

İMAMOĞLU: "FACEMU GRANDI MOVIMENTI PER U Rinnovamentu"

İmamoğlu hà datu un breve riassuntu di Istanbul, cumprese u so significatu storicu, i prublemi è e suluzioni à Basso è à l'altri participanti, è hà spressu i so punti di vista annantu à u terrimotu chì minacciava a cità è Kanal Istanbul in u so discorsu. Enfatizendu chì u terrimotu hè unu di i prublemi di minaccia più impurtanti per Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Avemu implementatu una grande trasfurmazioni urbane versu questu, o piuttostu prughjetti chì rinfurzà l'edificazioni di e persone. Facemu grandi muvimenti in rinnuvamentu in Istanbul. Avemu bisognu di gestisce questu bè. Avemu bisognu di rinfurzà u bastimentu di a cità. Avemu bisognu di prutezzione di i beni storichi. Avemu un patrimoniu culturale enormu chì hè statu a capitale di trè imperi per millaie d'anni, è avemu da priservà è trasmette à e generazioni future. Cum'è presidente di l'IMM, mi vecu cum'è l'attuale manager di sta grande è santa reliquia è aghju attu cun questu cuncettu. Dunque, luttemu contr'à sta minaccia sia in quantu à a prutezzione di stu patrimoniu da u passatu è à a prutezzione di a vita d'oghje è di a vita di e persone ", disse.

"A TRASPARENZA hè l'indicatore più preziosu di a nostra demucrazia"

Indicà chì un'altra minaccia per Istanbul hè Kanal Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Avemu luttatu cù Kanal Istanbul, chì hè un prughjettu di u guvernu cintrali, chì minaccia u so avvene, sia in quantu à a so vitalità, l'ambiente è, in u mo parè. , e so pulitiche di l'acqua assai seriu in ogni aspettu. Semu contru à questu à a luce di tutti i dati scientifichi. Spergu chì impedisceremu chì questu succede. Vecu chì l'infurmazione di a sucità hè stata ancu efficace à stabilisce un prucessu staticu finu à avà. Istanbul hè avà guvernata da una municipalità chì riceve infurmazioni trasparenti ogni ghjornu. Sta trasparenza hè unu di l'indicatori più preziosi di a nostra demucrazia.

"Avemu FIRMATA UNA COOPERAZIONE VALUESA"

Dopu à i discorsi, u "Memorandum d'intesa di u Pianu d'Azione di Green City" hè statu firmatu trà İmamoğlu è Basso. Dicendu: "Sò assai felice d'annunzià chì avemu firmatu una preziosa cooperazione è di dà sta bona nutizia à tuttu Istanbul, mentre camminemu nantu à a strada di Green Istanbul", İmamoğlu hà dettu: "Cumu İBB, avemu firmatu. un cuntrattu preziosu, un accordu cù u BERD. A participazione à u prugramma di sustenibilità urbana di e cità verdi cum'è u 47th membru dopu à e nostre cità sorelle Izmir è Ankara, credu, hè una participazione assai impurtante ancu per questa sucità ". Dichjarà chì u primu prughjettu chì pensanu à realizà cù u BERD hè u "Prughjettu di a Linea di Metro İncirli-Sefaköy-Beylikdüzü TÜYAP", İmamoğlu hà dettu: "Travaglieremu in una cooperazione efficace in questa linea, chì hè assai impurtante per a nostra cità, è "Intraprenderemu parechji prughjetti chì rinfurzà a nostra visione "Green City Istanbul" in u futuru. Spergu chì seremu inseme ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*