Cuminciatu u prucessu di negoziazione cullettiva per i travagliadori publichi

U prucessu di negoziazione cullettiva per i travagliadori publichi hà iniziatu
U prucessu di negoziazione cullettiva per i travagliadori publichi hà iniziatu

Vedat Bilgin, Ministru di u Travagliu è di a Sicurezza Suciali, hà accettatu e delegazioni di Türk-İş è Hak-İş in u scopu di e negoziazioni di l'accordu cullettivu di u settore publicu.

U Sicritariu Generale Finanziariu di Türk-İş, Ramazan Ağar, è u Vicepresidente Hak-İş, Osman Yıldız, anu presentatu e so richieste cumuni in quantu à u Protocolu Quadru di l'Accordu Cullettivi Pùblicu 2021 à u Ministru Bilgin à a Sala Reşat Moralı di u Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale.

Dichjarà chì anu da cunsiderà e dumande chì li sò sottumessi cum'è u guvernu, u Ministru Bilgin hà dichjaratu chì i negoziati per a negoziazione cullettiva piglianu assai tempu di tantu in tantu è hà dettu: "Più prestu ghjunghjemu questu nantu à a basa di un consensu largu, più hà da cuntribuisce à a stabilità di a vita di travagliu in Turchia è a demucrazia in Turchia. L'avemu fattu ". disse.

Dichjarà chì a crescita ecunomica hè un indicatore assai impurtante, Bilgin hà enfatizatu chì a Turchia hà sappiutu cresce di 19 per centu in u primu trimestre di questu annu, malgradu l'effetti negativi di l'epidemie di Kovid-7.

Bilgin hà dichjaratu chì a crescita di 7% di a Turchia in u prucessu di riduce u mondu è i paesi di l'OCDE hè promettente per u futuru, è hà dettu:

"Hè impurtante di cuntinuà sta crescita in u periodu à vene è di rende più qualità. A crescita di qualità hè una crescita guidata da l'esportazione. Cumpiendu u prucessu di negoziazione cullettiva in cunciliazione cuntribuisce à u sviluppu suciale è ecunomicu. Pensemu chì u modu di Turchia hè chjaru. Oghje, riceveremu e dumande di u Protocolu Quadru di a Convenzione Cullittiva cù a nostra cunfederazione è i sindicati di u travagliu. Continueremu sta negoziazione dopu à l'Unione di l'Impiegatori Publici di l'Industria Pesante Turca è di u Settore di Serviziu (TÜHİS) è avemu fattu u travagliu necessariu nantu à e pruposte.

Dichjarà chì u sistema di negoziazione cullettiva hè una di l'istituzioni fundamentali di a demucrazia, Bilgin hà dettu: "Più ghjunghjemu questu cun sensu cumunu è più riconciliazione, più forte hè u modu di risolve i prublemi di Turchia per cunsensu".

U Vice Ministru di u travagliu è a Sicurezza Soziale Ahmet Erdem, u Direttore Generale di u travagliu Nurcan Önder, è u Sicritariu Generale di TÜHİS Adnan Çiçek anu participatu ancu à u prugramma.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*