Visita significativa in Mosca da i participanti di u prugramma di furmazione Akkuyu NPP

Una visita significativa in Mosca da i participanti di u prugramma di educazione akkuyu ngs
Una visita significativa in Mosca da i participanti di u prugramma di educazione akkuyu ngs

Duranti a riunione, induve i rapprisentanti di l'ambasciata ascoltavanu e dumande di i studienti, i pacchetti preparati per u Ramadan è chì cuntenenu i sapori chì i studienti turchi mancanu sò stati ancu rigali. I pacchi alimentari preparati cù l'aiutu di e cumpagnie turche chì operanu in Russia includenu l'alimenti turchi cum'è salsiccia, delizia turca, bulgur, caffè turcu è ceci, chì sò difficiuli di truvà in i mercati in Mosca.

I studienti turchi di l'Università Naziunale di Ricerca Nucleare Russa (MEPhI) anu ancu sparte e so impressioni di a riunione è e so aspettative nantu à u travagliu da fà in a prima centrale nucleare di Turchia.

Semih Avcı, u studiente di 5th grade, u capu di u gruppu studiente turcu, hà dichjaratu ch'elli eranu grati per u sustegnu furnitu da l'ambasciata è hà dettu: "A distribuzione di pacchi Ramadan hè una tradizione cumuna in Turchia. A nostra ambasciata hà urganizatu un avvenimentu simili l'annu passatu. I scatuli distribuiti à mezu à a prima onda di a pandemia cuntenenu cuntenutu chì puderia risponde à tutti i nostri bisogni, da maschere à diversi prudutti alimentari, senza lascià l'università. "L'ambasciata ci invita regularmente à l'avvenimenti chì urganizeghja nantu à e vacanze religiose è naziunali", disse.

Hüseyin Talo, unu di i studienti, hà manifestatu a so felicità postu chì serà unu di i primi ingegneri nucleari à travaglià in a Centrale Nucleare di Akkuyu: "U rolu di l'energia nucleare in u mondu mudernu cresce ogni ghjornu, è più è più paesi cumincianu à capisce questu. Ci hè una crescita constante di a dumanda di l'electricità in u mondu. Cunsiderendu a minaccia di u riscaldamentu glubale, tutti avemu bisognu di piglià cura di u nostru pianeta. "L'energia nucleare hè l'unica fonte stabile chì pò furnisce energia senza carbonu 7/24, indipendentemente da e cundizioni climatichi", disse.

Can Berk Kunaç, un studiente di 5a, hà dichjaratu ch'ellu puderia fà a decisione di participà à stu prugramma più faciule perchè avia ricevutu educazione fora di Turchia prima di vene in Russia, è hà dettu: "Travaglieraghju in un prughjettu internaziunale à grande scala chì mi offre opportunità illimitate in termini di sviluppu prufessiunale in u futuru. I centrali nucleari anu a capacità di pruduce quantità enormi di energia cunsumendu assai pocu carburante. U prugressu di l'umanità hè impensabile senza elettricità. Sò sicuru; Grazie à l'energia nucleare, Turchia hà da avanzà tecnulugicu è ottene u crescita ecunomica cum'è u risultatu. Per quessa, hè un grande onore per mè di esse una parte di a squadra di a prima centrale nucleare in u nostru paese ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*