Vuluntarii ricercati per u studiu di Fase 19 di u vaccinu domesticu Covid-2

I vuluntarii anu cercatu per u studiu di a fase di vaccinazione covid domestica
I vuluntarii anu cercatu per u studiu di a fase di vaccinazione covid domestica

A Fase 19 di i prucessi umani principia prestu in u vaccinu basatu in particelle simili à virus (VLP) sviluppatu contru Covid-2, chì hè cunsideratu unu di i metudi di vaccinazione più innovatori.

A Fase 19 di i prucessi umani principia prestu in u vaccinu basatu in particelle simili à virus (VLP) sviluppatu contru Covid-2, chì hè cunsideratu unu di i metudi di vaccinazione più innovatori. Almenu 19 vuluntarii sò ricercati per a nova fase di a vacuna domestica basata in VLP, chì cuntinueghja à travaglià sottu u tettu di a piattaforma TÜBİTAK COVID-480 Turkey.

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, chì hà vaccinatu volontariamente in u studiu clinicu Fase 1 di u candidatu à a vacuna VLP, hà fattu una chjama per a Fase 2. U Ministru Varank, in u so contu di e social media, hà dettu: "Avemu finitu cù successu a Fase 1 di u nostru candidatu vaccinu più innovativu. Cerchemu vuluntarii chì rispondenu à e cundizioni per a fase 2 di a vacuna VLP, di quale sò vuluntariu. Vulemu chì a nostra vacuna guarisca u mondu ". utilizatu l'espressioni.

U studiu di a Fase 2 di u candidatu à u vaccinu VLP serà realizatu in l'Università Kocaeli è in l'Ospedale di Formazione è Ricerca di Malattie di Pettu d'Istanbul Yedikule sottu a coordinazione di l'Ankara Oncology Training and Research Hospital Clinical Research Center. L'applicazioni saranu ricevute da onkoloji.gov.tr ​​​​è covid19.tubitak.gov.tr.

AFFIDABILITÀ PROVA

Prof. da METU. Dr. Una nova fase hè stata passata in i prucessi umani di u candidatu vaccinu VLP domesticu, chì hè statu sviluppatu com'è u risultatu di u prughjettu cumuni di Mayda Gürsel è İhsan Gürsel da l'Università di Bilkent. I studii sò iniziati per a fase 1, chì misurà l'efficacità di a vacuna VLP, chì a so sicurezza hè stata pruvata in a fase 2.

C'ERAU 1 VULUNTARI IN FASE 38

In a fase 1, u Ministru di l'Industria è Tecnulugia Varank, presidente di TÜBİTAK Prof. Dr. Almenu 38 vuluntarii participanu à a fase 2 di i prucessi umani, in quale 480 persone vaccinate voluntariamente, inseme cù Hasan Mandal.

OVER 18 ANNI D'ETA', NESSUN ANTIBODY SVILUPPATA IN U SU CORPU

I vuluntarii seranu scelti da individui chì anu più di 18 anni, ùn anu micca prublemi di salute o malatie, è sò in bona salute generale. I vuluntarii seranu richiesti di ùn avè micca sviluppatu anticorpi Covid-19, è di avè testi negativi di PCR Covid-19, HIV, Hepatitis B è C.

A GRAVIDANZA ùn pò esse

E donne incinte ùn puderanu micca vuluntarii. Sarà verificatu u sangue cumpletu di i vuluntarii, u fegatu, e funzioni renali è u zuccheru in sangue. I vuluntarii seranu ancu dumandati à firmà u furmulariu di accunsentu infurmatu.

3 DOSI OGNI 2 SETTIMANE

480 vuluntarii chì rispondenu à tutti questi criteri seranu vaccinati sottu a pelle, micca intramuscularmente, cù u metudu di iniezione sottucutanea. I vuluntarii riceveranu duie dosi di vaccina, à 3 settimane di distanza.

EFFICACE CONTRE A VARIAT INGLESE

I vaccini di Fase-2, chì sò pronti à esse efficaci contr'à Wuhan è a variante inglese, seranu amministrati in l'Università Kocaeli è in l'Ospedale di Formazione è Ricerca di Malattie di Pettu d'Istanbul Yedikule sottu a coordinazione di Ankara Oncology Training and Research Hospital Clinical Research Center.

U PROCESSU DI SURVEGLIA D'UN ANNU

L'immunità di i vuluntarii serà monitorata per un annu dopu a vaccinazione da esse fatta à intervalli di 21 ghjorni. I vuluntarii saranu esaminati à intervalli regulari durante stu tempu.

3 MIL VULUNTARI IN FASE 15

In 2 ghjorni dopu à a fine di i studii di vaccinazione di a Fase 15 in tutti i vuluntarii, a Fase 3, a fase di studiu clinicu di basa, chì hè necessaria per una applicazione generalizata, serà iniziata. In a Fase 3, i vaccini seranu amministrati à più di 40 mila vuluntarii in quasi 10 centri per esse scelti da tutta a Turchia.

À A LISTA OMS

U candidatu à u vaccinu, chì hè unu di i pochi in u mondu è sviluppatu cù l'unica tecnulugia VLP in u scopu di a Plataforma Turchia TÜBİTAK COVID-19, hè statu inclusu in a lista di i candidati à a vaccina Covid-30 di l'OMS u 19 di marzu è diventa u 4e candidatu à a vacuna in u mondu per passà stu tipu di stadiu clinicu.

A PRIMA DOSA DI VACCINE IMPLEMENTATA U 17 APRILE

U Ministru Varank hà visitatu u stabilimentu di Medicina Biotecnologica Nobel İlaç in Gebze TÜBİTAK Marmara Teknokent (MARTEK) in ghjennaghju per vede u travagliu di Mayda è İhsan Gürsel in situ. Varank hè ghjuntu à Ankara Oncology Hospital Fase-17 Centru di Ricerca Clinica cù u presidente TÜBİTAK Mandal u 1 d'aprile è hà ricevutu a prima dosa di vaccina. Una seconda dosa di vaccina hè stata amministrata à Varank è Mandal u 7 di maghju.

RISPOSTA IMMUNITÀ

In i vaccini di tipu VLP, e particelle di virus sviluppate imitanu u virus in modu micca infettivu. Mentre chì queste particelle evocanu una risposta immune, ùn causanu micca a malatia.

4 ANTIGEN VACCINE PROTEIN

Un'altra caratteristica di u candidatu vaccine sviluppatu da u coppiu Gürsel hè chì, à u cuntrariu di l'altri vaccini VLP, tutte e 4 proteine ​​​​strutturali di u virus sò usate cum'è antigens vaccine nantu à sta piattaforma. In questu rispettu, ùn ci hè micca candidatu à a vacuna in u mondu chì hè intrutu in a fase clinica.

CUSCIENZA VOLUNTARIA

U vuluntariu hè di grande impurtanza in Fase 2 è Fase 3 studii di a vacuna domestica. Per aumentà a cuscenza di i vuluntarii, a pagina di l'applicazione hè stata aperta nantu à u situ web di TÜBİTAK COVID-19 Turkey Platform è Ankara Oncology Training and Research Hospital. Quelli chì volenu vuluntarii ponu applicà cumpiendu u "formulariu di vuluntariu" dispunibule nantu à onkoloji.gov.tr ​​​​è covid19.tubitak.gov.tr.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*