A ferrovia passerà sopra u Canale Istanbul

U fundamentu di u primu ponte chì deve esse custruitu nantu à a strada di u canale-Istanbul serà stallatu in ghjugnu.
A ferrovia passerà sopra u Canale Istanbul

Mentre chì a fundazione di u primu di i sei ponti previsti per esse custruitu nantu à a strada Kanal Istanbul hè prevista per esse stallata u mese prossimu, dui di i ponti anu ancu avè una ferrovia. Ci sarà un sistema ferroviariu à u pianu più bassu di i ponti, è u trafficu di i veiculi à u pianu superiore.

U fundamentu di u primu di i sei ponti previsti per esse custruitu nantu à a strada di Kanal Istanbul, chì era annunziatu per esse scavatu in ghjugnu, serà stallatu à a fine di u mesi dopu. In i studii realizati finu à a data, 100 ponti sò stati pianificati, cumprese u D-20 cù a cunnessione Büyükçekmece, u sicondu nantu à TEM, u terzu nantu à a Marmara di u Nordu, a strada statale, a strada municipale è a D-6, a cunnessione di l'aeroportu. in u nordu. I costi di i ponti sò stati calculati à circa 6 miliardi di dollari. Inoltre, dui di i ponti sò previsti per passà una ferrovia. Hè stata amparata chì ci sò studii per fà qualchi ponti cum'è dui piani, per avè un sistema di treni di partenza è di ritornu à u pianu più bassu, è di fà chì i veiculi passanu à u pianu superiore.

A PRESIDENZA EST STABILITA

Per d 'altra banda, l'Amministrazione Kanal Istanbul, chì operarà sottu à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, serà stabilita per realizà u Prughjettu di u Canal Istanbul. TOKİ, Emlak Konut, Autostrade, Ferroviari, Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture seranu i parti interessate di a Presidenza. I stakeholders cooperà in i travaglii ligati à u prugettu.

A PERDA D'ACQUA SERA COMPENSATA

Mentre i studii nantu à i trasporti sò fatti, i passi in quantu à l'infrastruttura seranu ancu fatti. Unu di sti passi sarà nantu à l'acqua, chì hè sempre più impurtante. Mentri a quantità d'acqua per esse persu da u prughjettu Kanal Istanbul hè calculatu cum'è 32,7 milioni di metri cubi, cù u prughjettu Melen, chì furnisce Istanbul cun un totale di 1,8 miliardi di metri cubi di acqua annu, assai più di l'acqua persa in Sazlıdere. serà trasferitu da Melen. Cù l'attivazione di a Diga di Balaban, chì serà custruitu in u scopu di u prugettu, diverse fonti d'acqua alternative seranu furnite à a regione. Cusì, a capacità d'acqua d'Istanbul aumenterà cù e duie nuove dighe da esse custruitu in u scopu di u prugettu.

Fonte: Ghjurnale Türkiye

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*