Da u ghjornu di a mamma à a Sra Zübeyde, KarşıyakaCummemoratu à a so tomba in

Zubeyde Hanim, a mamma di u grande onder mustafa kemal ataturk, hè stata cummemorata u ghjornu di a mamma.
Zubeyde Hanim, a mamma di u grande onder mustafa kemal ataturk, hè stata cummemorata u ghjornu di a mamma.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà assistitu à a ceremonia di commemorazione in u Mausoleu di Zübeyde Hanım per u ghjornu di a Mamma Tunç Soyer, "Avemu inchinatu à ognuna di e nostre mamme cù amore, rispettu è gratitùdine. Sentemu l'amarezza di e mamme chì anu persu i so figlioli è i zitelli chì anu persu a so mamma. "Cum'è municipalità, travagliemu per abbraccià tutti i nostri citadini cù a cumpassione di una mamma", disse.

U ghjornu di a mamma, a mamma di u Great Leader Mustafa Kemal Atatürk hè statu cummemoratu à a so tomba. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, cum'è i sindaci di u distrittu è i so sposi, anu assistitu à a ceremonia.Dopu chì i fiori sò stati posti in u Mausoleu di Zübeyde Hanım, l'innu naziunale hè statu cantatu è hè statu osservatu un mumentu di silenziu. U presidente hà parlatu à a cerimonia tenuta in rispettu di e regule di distanza suciale. Tunç Soyer, "Avemu inchinatu à ognuna di e nostre mamme cù amore, rispettu è gratitùdine. Sentemu l'amarezza di e mamme chì anu persu i so figlioli è i zitelli chì anu persu a so mamma. Quandu aghju principiatu u mo mandatu di presidente, aghju dettu: "Se u statu hè u babbu, a cumuna hè a mamma". Vulemu chì a cumuna funziunassi cum'è una istituzione chì s'impegna tutte e virtù di a maternità. Vulemu chì mostra cumpassione è abbraccia i so citadini senza discriminazione. "Continueremu à cumpiendu sta missione", disse.

Izmir hè una cità privilegiata

Dichjarà chì anu una cità privilegiata perchè l'ultimu locu di riposu di a mamma di Mustafa Kemal Atatürk, Zübeyde Hanım, hè in Izmir, u sindaco Soyer hà cunclusu u so discorsu cusì:

"'Una mamma cambia u mondu', soprattuttu s'è quella mamma hè a mamma di Mustafa Kemal... Cummemurà Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme, chì anu travagliatu cusì duru per salvà è stabilisce stu paese, cun rispettu, amore, gratitùdine. è pietà. Vi felicitemu una volta di più in u ghjornu di a Mamma, cù e parolle di Nazım Hikmet: "E mamma sò quelli chì facenu un omu, a luminosità ci precede".

Tugay: "Ricordemu cun lealtà, gratitùdine è rispettu"

Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay hà dettu chì a riunione intornu à Zübeyde Hanım u ghjornu di a mamma era un Karşıyaka Ellu hà dichjaratu chì l'urganizazione di a "Respect Run for Ancestors and Mothers" cum'è una tradizione per 31 anni hà un significatu assai oltre un avvenimentu ordinariu è di rutina. A basa di stu significatu hè una donna chì prova u dicendu "una mamma pò cambià u mondu" presentendu un grande rivoluzionariu à a so nazione è l'umanità; Dichjarà chì Izmir, chì seguita in i so passi, hà u rispettu, a lealtà è a gratitudine, Tugay hà dettu: "I valori muderni, demucratici, laici è definiti da i diritti umani di a Republica di Turchia, chjamati ancu a" rivoluzione di e donne ", chì ci riunisce quì ogni annu, ostinatamente contru à tuttu è à tutti. " A difesa hè a nostra vuluntà è a nostra postura. "Senza vede è interiorizà questi, hè impussibile di capisce perchè insistemu nantu à i diritti umani, a mudernità, u secularismu, l'ugualità piena è incondizionata, a demucrazia, per esempiu, i diritti di e donne è a Cunvenzione di Istanbul", disse. Tugay hà dichjaratu ch'elli facenu ogni quartiere, carrughju è angulu di Izmir più belli è più vivibili inseme cù e donne, è chì seranu un esempiu è una speranza per u paese in questu sensu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Mustafa Özuslu è a so moglia Müyesser Özuslu, u presidente di u distrittu CHP Çiğli Mert Özcan, Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay è Öznur Tugay, u sindaco di Çiğli Utku Gümrükçü è a so mamma Nilgün Gümrükçü, u sindaco di Karabağlar Muhittin Selvitopu è a so moglia Fügen Selvitopu, u sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce è a so moglia, u sindaco Nilgün Gümrükçü, Dennis Arüpa, u so moglia Nilüda Arüpa, u so moglia Nilüpa Merre sindaco Rıdvan Karakayalı è a so moglia Lütfiye Karakayalı, u sindaco di Seferihisar İsmail Adult è a so moglia Fatma Adult, u sindaco di Tire Salih Atakan Duran è a so moglia Necibe Duran, u sindaco di Konak Mehmet Yunak è u membru di u Cunsigliu municipale di Konak Sıla Interest Akkaş, u so sindaco di Dikirgö Adil Nesrin Kırgöz è u sindaco di Torbalı Mithat Tekin anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*