ASELSAN Product Sistemi Laser Naziunale è Naziunale

Aselsan prodottu sistemi laser naziunali è naziunali
Aselsan prodottu sistemi laser naziunali è naziunali

In i tempi muderni, a maiò parte di e persone scontranu laser in i filmi di Star Wars. U cuncettu di laser, chì hè statu introduttu in u mondu scientificu cù Albert Einstein in u principiu di l'anni 1900, hà sappiutu attruverà l'attenzione cù i filmi di scienza di ficzioni in l'anni 1970. Grazie à l'investimenti in campi militari è studi di ingegneria / scienza, a tecnulugia laser hè una di e tecnulugia più efficaci in u campu di l'elettro-ottica oghje.

A funzione più impurtante chì vulete avè in cundizioni di cummattimentu hè di pudè operà senza esse vistu da l'elementi nemici. A cuntrariu di i laser industriali, i laser utilizati in u travagliu militare à lunghezze d'onda invisibili à l'occhiu nudu, cusì chì l'utilizatore pò realizà in modu sicuru l'operazione senza revelà u so locu.

ASELSAN, chì hà a missione di pionieri in a tecnulugia di l'industria di difesa di u nostru paese, hà furnitu à e nostre forze di sicurezza un dispositivu di puntamento di mira laser, un dispositivu di telemetro laser, un dispositivu di telemetro laser chì pò travaglià ghjornu è notte, in tutte e cundizioni climatichi è di cummattimentu, postu chì l'anni 1990, cù i so investimenti in a tecnulugia di sistemi laser è a forza di travagliu chì hà furmatu, hà riesciutu à sviluppà unità di puntuazione / illuminazione.

U nostru travagliu nantu à i sistemi laser di nova generazione, cum'è u sistema di imaging attivu laser, suluzioni di contramisura laser è sistemi d'arme laser chì sò stati nantu à l'agenda in l'ultimi anni, cuntinueghjanu incessantemente, in quale avemu fattu un prugressu significativu cù u scopu di a tecnulugia d'oghje. assai rapidamente è u nostru paese essendu u pioniere in a tecnulugia laser.

Dentru a famiglia di prudutti di ASELSAN Laser Systems; In più di avè sistemi laser capaci di eseguisce missioni standalone, ci sò soluzioni basate in laser per sistemi di ricunniscenza è di sorveglianza, sistemi d'arme, sistemi di mira è sistemi tattici portatili nantu à e piattaforme terrestri, aeree è navali per bisogni cum'è a misurazione di distanza, marcatura, puntamento. è illuminazione. Queste unità sò aduprate cù successu in u campu cù decine di prudutti diffirenti sia in u paese sia à l'esteru.

I sistemi laser di u produttu ASELSAN sò cuncepiti da ingegneri ASELSAN in cunfurmità cù i requisiti di u scenariu di missione reale è i cuncetti operativi di l'utilizatori finali, è i prudutti sò pruduciuti in u locu è naziunale in ASELSAN.

Dispositivi di misurazione di distanza laser

Stima a distanza di una minaccia identificata nantu à u campu di battaglia cù i metudi tradiziunali pò causà risichi in l'esekzione di a missione. Siccomu a tecnulugia di misurazione di distanza hè d'impurtanza critica in a determinazione di a distanza di u mira è di truvà u so veru locu, i dispositi di misurazione di distanza laser sò stati sviluppati cù metudi diffirenti per e caratteristiche di u mira.

I telemetri laser GZM, MLS è MRLR, sia in versioni di moduli sia in versioni à livellu di u dispositivu, realizanu l'operazioni di truvà a distanza di u mira è di determinà e coordenate richieste da i sistemi di sorveglianza di ricunniscenza, sistemi di mira è sistemi d'arme nantu à e piattaforme di terra è di mare, è sistemi tattici portatili utilizati da l'infanteria.

A famiglia ADLR-01 Laser Rangefinder, cum'è un sistema chì risponde à i bisogni di misurazione di gamma di alta velocità di i sistemi d'arme di difesa aerea è i sistemi di tracciamentu di mira à alta velocità, ghjoca un rolu di primura in a localizazione di e minacce di l'aria è a neutralizazione di a minaccia attraversu i sistemi d'arme senza permette. per esse efficace.

Marcatori di mira laser

In un ambiente di cummattimentu, l'impurtanza di l'usu di u spaziu aereo in u successu operativu hè cunnisciuta. A distruzzione di una mira determinata da elementi di terra o di l'aria cù i metudi tradiziunali pò causà l'ughjetti sbagliati per esse colpi, cum'è vistu in l'esperienze in a storia di e guerre mundiali passate.

Parechji punters laser sò stati sviluppati, tenendu in contu e diffirenzii di a piattaforma, per a necessità di diriggià i bombe utilizati da l'elementi di l'aria cù a tecnulugia laser, in modu di chjappà i miri cù una precisione completa è per assicurà a sicurità di l'elementi circundante.

ENGEREK Laser Target Marking and Range Measurement System hè un sistema utilizatu da e forze di terra è di i fanti, chì combina a misurazione di distanza, u calculu di coordenate è e funzioni di marcatura laser in un dispositivu. ENGEREK, chì pò travaglià in armunia cù diversi tipi di bombi guidati da laser è permette à i bombi di chjappà i so miri cù una precisione completa, hà una struttura flexible chì pò esse usata cù diversi tipi di sensori.

DPLAS-DR Laser Marker hè un puntatore laser è un modulu di misurazione di distanza chì permette à i bisogni di marcatura laser di e plataforme navali per esse soddisfatte in un sistema elettro-otticu integratu. Hè statu cuncepitu in una struttura chì pò esse cumpatibile cù diversi tipi di bombe per distrughje i miri di terra è i miri navali cù u spaziu aereu.

I marcatori laser HP-LIC è H-PLAS D sò moduli di puntatore laser è di misurazione di distanza chì permettenu à i veiculi aerei senza pilota è e piattaforme alare rotanti per risponde à i bisogni di marcatura laser in un sistema elettro-otticu integratu. U puntatore laser KEDİGÖZÜ, chì hà funzioni simili è hè statu sviluppatu per e plataforme à ali fissi, hè utilizzatu cù successu in u campu cum'è un modulu integratu in u Sistema ASELPOD.

Sviluppatu cù diverse caratteristiche per esigenze speciali per e plataforme aeree, i puntatori laser cuntribuiscenu à a distruzzione efficace di i miri è à guadagnà a superiorità di u campu usendu bombe guidate da laser.

Puntatori laser è illuminatori

A tecnulugia laser chì opera in a lunghezza d'onda di visione notturna hè aduprata per aumentà a vitezza operativa è aumentà a precisione di u mira, per a descrizzione di u mira, chì prima era fatta cù metudi tradiziunali à e truppe amichevuli in u campu di battaglia. A tecnulugia laser permette ancu a deteczione di minacce à distanza vicinu. Per questu scopu, l'unità di puntazione / illuminazione laser sviluppate piglianu un rolu attivu in parechji sistemi è piattaforme.

A Famiglia TEMREN hè stata sviluppata cum'è una famiglia di prudutti di puntazione / illuminazione in modu chì i veiculi aerei senza pilota, e piattaforme aeree è e piattaforme di terra per notificà a situazione di l'elementi nemici à unità amiche è per detectà e minacce strette da i sistemi elettro-ottici. In questu modu, i miri sò identificati accuratamente à elementi amici è illuminati à una lunghezza d'onda visibile à i sistemi ottici, cuntribuiscenu à a so distruzzione / osservazione.

ASELSAN Laser Systems, in più di u sviluppu di sistemi laser chì sò impurtanti per guadagnà a superiorità di u campu in l'ambiente operativu, monitorizza strettamente a tecnulugia laser in sviluppu è porta studii per diverse soluzioni.

Cù i studii di u sistema di imaging attivu laser, hè destinatu à realizà attività di rilevazione, seguimentu, diagnosi è distruzzione orientate à u mira cù una precisione piena, illuminando una certa distanza in modu cuntrullatu. Hè evaluatu chì cù i studii di sistema di contramisura laser, a tecnulugia di contramisura, chì hè principalmente realizata in u campu elettromagneticu, pò esse avvicinata da un angulu sfarente è chì hà a capacità di superà e misure pigliate contr'à e contramisure tradiziunali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*