Finu nantu à a Strada di a Zona Industriale Organizzata di Balıkesir

A strada di a zona industriale organizzata di Balikesir hè ghjunta à a fine
A strada di a zona industriale organizzata di Balikesir hè ghjunta à a fine

A Municipalità Metropolitana risolve u prublema di u trafficu chì dura dapoi anni in l'OIZ cù una strada alternativa custruita cù a so forza di travagliu è i so risorse. U travagliu di asfaltu hà iniziatu nantu à a strada di 100 corsie cù una capacità di 4 mila persone è serà messu in serviziu in pocu tempu.

A municipalità metropolitana di Balıkesir, chì hà pigliatu l'azzione per risolve u prublema di trafficu chì dura dapoi anni in a Zona Industriale Organizzata, hè per finisce u so travagliu nantu à a strada alternativa di 100 corsie chì furnisce un trasportu còmode è còmode per 4 mila persone. . A Municipalità Metropolitana hà iniziatu i travaglii di asfaltu nantu à a strada alternativa bidirezionale, larga 3 metri, larga 100 metri, chì hà custruitu cù a so propria forza di travagliu è risorse proprie. Quandu a strada hè finita, a congestione di u trafficu à l'interruttore di u trenu vicinu à a strada Yakup Şevki Paşa è a fabbrica di tessitura di cotone in u distrittu di Gaziosmanpaşa finirà.

L'ANNI DI SOGNU SI REALI

Cù a fine di a 2015ª è a 5ª tappa in a Zona Industriale Organizzata, induve u numeru di l'impiegati, chì era di circa 2021 mila in 15, hà righjuntu circa 1 mila in 2, e zone di espansione di a 10ª è 3ª tappe seranu cumplette in 4. anni. Hè previstu chì ci saranu circa 4 mila impiegati in l'OIZ quandu hè cumpletu in 100 tappe. A municipalità metropolitana di Balıkesir, chì hà realizatu u so prughjettu è studii di pianificazione basatu annantu à sta previsione, hà custruitu a strada alternativa cù una capacità di 100 mila persone.

A COSTRUZIONE INIZIATA IN ghjennaghju

A causa di u sviluppu di e fabbriche è l'aumentu di u numeru di l'impieghi, a congestione in u trafficu di veiculi privati ​​​​è di serviziu in a strada Yakup Şevki Paşa, chì hè a più trafficata trà u centru di a cità è l'OIZ, stava causando prublemi maiò. U sindaco metropolitanu Yücel Yılmaz hà avutu i so prughjetti stradali preparati appena hà pigliatu u postu in 2019, per risolve u prublema stradale chì hè diventatu assai impurtante per a cità è l'OIZ. Dopu à e riunioni di cunsultazione tenute cù u presidente OSB di u Cunsigliu di Amministrazione, u guvernatore Hasan Şıldak, u Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione Hüseyin Bekki, u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir Yücel Yılmaz, altri membri di u cunsigliu è membri di u cumitatu intraprendente, a custruzzione di u strada principiata in ghjennaghju 2021.

RELIEVE U TRAFFIC ALTAMENTE

3 mila 100 metri di strada partendu da Dokuma Junction; Passa per a parte posteriore di Atatürk City Hospital, Limak Cement, Maintenance School and Training Center Command cum'è un totale di 20 corsie cù una larghezza di 4 metri è hè cunnessu à l'OIZ via a strada Kesirven. Dopu chì i travaglii di asfaltamentu sò finiti, u Centru di Coordinazione di Trasportu Balıkesir (UKOME) dichjarà a nova strada cum'è una strada di serviziu, alleviendu cusì u trafficu di veiculi privati ​​​​in a strada Yakup Şevki Paşa in u distrittu di Gaziosmanpaşa. Quandu i camioni è i rimorchi utilizanu a strada di u circondu occidentale, u trafficu condensatu in l'OIZ serà minimizatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*