Başkent ospitarà u 24th Flying Broom International Women's Film Festival

a capitale averà u festivale internaziunale di u filmu di e donne volanti
a capitale averà u festivale internaziunale di u filmu di e donne volanti

A capitale Ankara accoglierà u "Flying Broom International Women's Film Festival", chì si terrà per a 24a volta questu annu. U festival, chì si terrà cù i cuntributi di a Municipalità Metropolitana di Ankara è di u Cunsigliu di a cità di Ankara, principiarà cù una cunferenza di stampa chì si terrà in Genclik Park u ghjovi 27 di maghju.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua à sustene l'avvenimenti culturali è artistici in a Capitale.

"Flying Broom International Women's Film Festival" si scontra cù i cinéfili trà u 27 di maghju è l'11 di ghjugnu cù i cuntributi di a municipalità metropolitana è di u Cunsigliu di a cità di Ankara, u Ministeru di a Cultura è u Turismu, a Direzzione Generale di Cinema è quasi 20 organizzazioni non governative.

U FESTIVAL INIZIARÀ CUN LIVE Broadcast nant'à ABB TV

U festival, chì s'hè tenutu solu in linea l'annu passatu per via di a pandemia, scuntrà a ghjente di a capitale cù proiezioni in linea trà u 27 di maghju è u 3 di ghjugnu di questu annu, è in u Centru d'Arti Cuntempuranei Doğan Taşdelen è u CerModern Open Air Cinema trà u 4 di ghjugnu è u 11 di ghjugnu. XNUMX ghjugnu.

U festival, chì si terrà per a 24a volta quist'annu, hà da principià cù una cunferenza di stampa chì si terrà in Genclik Park u ghjovi 27 di maghju à 11.00:XNUMX, ospitata da u Cunsigliu di a cità di Ankara. Flying Broom International Women's Film Festival, chì hè u primu festival di film femminile di Turchia, serà presentatu cù una cunferenza di stampa chì serà trasmessa in diretta nantu à ABB TV.

U festival hè stata urganizata da a Fundazione Flying Broom, unu di i stakeholder di u Cunsigliu di a cità di Ankara, dapoi 1998; Riunisce l'amatori di l'arte in a Capital City cù filmi chì presentanu l'opere di registi femminili famosi in u mondu è enfatizzanu l'impurtanza è u valore di e donne in u mondu cuntempuraneu.

UNA MUNICIPALITÀ AMICA DELLE FEMME

A Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghja à esse un pioniere di a municipalità amica di e donne, sustenendu i movimenti di sensibilizazione in quantu à u locu è l'impurtanza di e donne in a società cù i prughjetti chì hà implementatu, furnisce un supportu infrastrutturale tecnicu à i filmi chì saranu proiettati à Doğan Taşdelen. Centru d'Arti Cuntempuranei è CerModern Open Air Cinema à u 24th International Flying Broom Women's Film Festival. Furnirà ancu.

A Municipalità Metropolitana, chì prumuverà u festivale cù cartelloni in tutta a capitale, invitarà tutti l'amatori di cinema à fighjà u festival, in quale participanu 33 paesi, cumpresa a Turchia.

E STELLE PIEVERANU SU A CAPITALE

I premii attribuiti da u 24th Flying Broom International Women's Film Festival, urganizatu cù u tema "Lascià u Purgatoriu" per enfatizà l'impurtanza di u travagliu di e donne in u cinema è per incuragisce a nova generazione di cineasti femine, truveranu i so patroni in a cerimonia chì si terrà. in Ankara u 4 di ghjugnu.

Quist'annu, i Premii Onorari sò andati à l'attrice Nur Sürer è l'attrice-cantante Zuhal Olcay, i Bilge Olgaç Achievement Awards sò andati à l'attrice-cantante Ayta Sözeri, l'attrice Demet Evgar, u musicista Ekin Fil è Meetings on the Bridge Director Gülin Üstün, è u ghjovanu. U Witch Award hè andatu à l'attore Ahsen Eroğlu. o serà datu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*