Cina annulla 19 voli internaziunali per via di Covid-487

Cin hà annullatu u volu da l'esteru per via di covid
Cin hà annullatu u volu da l'esteru per via di covid

I funzionari di l'Aviazione Naziunale anu annunziatu chì a Cina hà finu à avà annullatu 19 voli à u paese per via di preoccupazioni per u focu di Covid-487. In fattu, u spaziu aereu di a Cina hè attualmente apertu à i voli da 52 paesi, cù 2 voli internaziunali fatti ogni settimana in l'ultime quattru settimane. Han Guangzu, rispunsevuli di l'Amministrazione di l'Aviazione Civile di a Cina, hà dettu durante una cunferenza di stampa u venneri 80 di maghju chì 14 d'elli eranu aerei di passageru.

L'Amministrazione di l'Aviazione Civile di a Cina hà urigatu à tutte e compagnie aeree à riviseghjà i regulamenti sanitari, à creà zone di quarantena d'emergenza in l'aerei, è limità a capacità di i passageri nantu à i voli internaziunali, per cumbatte u risicu di i casi esterni di Covid-19.

In quantu à i voli internaziunali di carichi, hè statu enfatizatu chì e cumpagnie aeree duveranu mantene i prucessi di disinfezione di l'aerei ancu più stretti è creà un prucessu di consegna speciale per carichi à risicu altu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*