Cina apre una nova linea ferroviaria versu Mosca

cin hà apertu una nova linea di ferrovia à Mosca
cin hà apertu una nova linea di ferrovia à Mosca

Hè inaugurata una nova linea ferroviaria diretta sino-europea di treni di merci, chì cunnessa a cità di Liuzhou di a Regione Autònoma di Guangxi di Zhuang in u Sud di a Cina à Mosca di a Federazione Russa. U primu trenu di merci per operare in questa strada partì da Liuzhou in a direzzione di Mosca sta settimana.

U trenu hè previstu di ghjunghje à Mosca in 11 ghjorni, viaghjendu 20 mila chilometri in cundizioni normali. Liugong Machinery Co., Ltd. basatu in Liuzhou. Luo Guobing, vicepresidentu di a cumpagnia di u fabricatore di machini chjamatu Luo Guobing, hà dettu chì, grazia à stu tipu di trasportu, u tempu di trasportu trà i stessi dui punti serà accurtatu da quasi duie settimane.

A nova linea ferroviaria in quistione forma u primu ligame di spedizione diretta Cina-Europa trà Guangxi è l'Europa. Sicondu i dati di l'operatore ferroviariu di China Railway Nanning Group, stu trenu di merchenzie farà viaghji reciprochi nantu à a stessa linea una o duie volte à u mese. I dati publicati da a Cummissione di Sviluppu è Riforma di u Statu di a Cina in a settimana mostranu chì 38 mila treni di merci anu trasportatu 3,4 milioni di cuntenituri di merchenzie trà a Cina è l'Europa finu à avà.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*