Comunicatu di stampa da u Ministeru di a Difesa Naziunale nantu à l'Attività TAF

comunicatu di stampa da u Ministeru di a Difesa Naziunale nantu à l'attività di tsk
comunicatu di stampa da u Ministeru di a Difesa Naziunale nantu à l'attività di tsk

U Ministeru di a Difesa Naziunale hà fattu un comunicatu di stampa nantu à l'attività di e Forze Armate Turche attraversu u video publicatu u 30 di maghju di u 2021. In a dichjarazione, spiegazioni sò state fatte annantu à parechje prublemi, cumprese operazioni in corso, attività di furmazione è esercizii.

CONTRERRORISMU

Tutte e unità è istituzioni di u Ministeru di a Difesa Naziunale; Per prutege i diritti, a rilevanza è l'interessi di u nostru paese, per assicurà a pace è a sicurità di i nostri citadini, cuntinuemu à luttà contr'à l'urganisazioni terroriste in casa è in l'esteru cù l'autosacrificiu è l'eroisimu finu à chì l'ultimu terrorista hè neutralizatu, è per cumpiendu cù successu tutti i duveri assuciati cuntribuiscenu à a pace è a stabilità regiunale è glubale.

In u scopu di a nostra Lotta contr'à u Terrorismu, chì cuntinueghja cù determinazione à una viulenza è un ritmu crescente, dapoi u 1 di ghjennaghju, avemu luttatu risolutamente contr'à l'urganisazioni terruristiche, principalmente PKK/KCK/PYD-YPG è FETO, cumpresu DAESH, in u paese è Un totale di 43 operazioni, cumprese a scala media, sò state realizate, è un totale di 138 terroristi sò stati neutralizzati finu à avà, 181 d'elli in maghju.

Per assicurà a continuazione di u cuntrollu di l'area stabilitu da l'Operazioni Claw realizate prima, per eliminà e minacce in corso à u nostru paese, per neutralizà i terroristi in a regione è per assicurà a sicurità di e nostre fruntiere, hà iniziatu u 23 d'aprile è simultaneamente in e regioni di Metina è Avaşin-Basyan in u nordu di l'Iraq. L'operazioni Claw-Lightning è Claw-Lightning, chì sò state realizate cum'è Cluster, cuntinueghjanu cù successu cum'è previstu.

In u scopu di l'Operazioni Claw-Lightning è Claw-Lightning; 7.584 miri custituiti da refugghi, rifugi è grotte di terroristi sò stati affettati da i nostri veiculi di supportu di u focu di terra è 215 obiettivi da i nostri elementi di l'Air Force. In seguitu, i nostri cumandamenti, sustinuti da elementi di l'Air Force, veiculi di supportu di u focu di terra, elicotteri ATAK, UAV è SİHA, anu realizatu operazioni di attaccu aereu è operazioni di infiltrazione di terra in a regione. A quantità massima di munizioni domestiche è naziunali hè aduprata in operazioni.

Dapoi u principiu di l'operazioni, 142 terroristi sò stati neutralizzati, unu di i quali era l'uffiziale regiunale. Inoltre, 57 grotte, 110 rifugi è 398 mine / IED sò stati rilevati è distrutti; Un gran numaru d'armi, munizioni è materiali di vita sò stati sequestrati.

Tutte e nostre operazioni chì avemu realizatu contr'à a minaccia terrorista contru à u nostru paese finu à avà sò state realizate in quantu à l'integrità territuriale di tutti i nostri vicini, in particulare l'Iraq, in cunfurmità cù u dirittu internaziunale, in u scopu di u dirittu di sè stessu. -difesa, è solu destinatu à l'elementi terroristi in a regione.

I detti obiettivi, chì sò determinati utilizendu i metudi di designazione di destinazione accettati globalmente utilizati in l'OTAN; Semu coordinati cù i nostri amichi è alliati, è in e nostre operazioni, a massima attenzione è sensibilità hè dimustrata à a salvezza di a vita è a pruprietà di a populazione civile è a prutezzione di l'ambiente. A società civile, l'ambiente, e strutture storiche è culturali sò inviolabili per e Forze Armate Turche.

E Forze Armate Turche, chì emergenu da u penu di a nostra nobile nazione, continuanu a lotta contru u terrurismu per a sicurità di u nostru paese è a nazione cun determinazione è determinazione finu à chì l'ultimu terrorista hè neutralizatu.

Ogni tipu di misure sò state pigliate è cuntinueghjanu à esse pigliate in quantu à l'attacchi di l'aereo mudellu è di i droni chì sò stati fatti recentemente. In questu cuntestu, u pianu di lanciamentu di l'aviò mudellu, chì u locu di lanciamentu hè statu determinatu u 25 di maghju 2021, hè statu distruttu è 1 terrorista hè statu neutralizatu.

SICUREZZA FRONTIERE

In quantu à a sicurità di e fruntiere, à u 1 di ghjennaghju, un totale di 5.869 62.296 persone, di quale 11.284 135.467 eranu in maghju, chì anu pruvatu à attraversà e nostre fruntiere illegale, sò stati arrestati, è 52 138 persone, di quale XNUMX XNUMX in maghju, sò stati bluccati prima ch'elli puderanu attraversà. u cunfini. Frà questi individui, un totale di XNUMX terroristi, di i quali XNUMX eranu FETO, sò stati catturati.

In u risultatu di l'operazioni realizate da u 1 di ghjennaghju; 347.340 pacchetti di sigarette, 530 chilò di droga, 329 telefunini è 1.486 armi diverse sò stati sequestrati.

In u scopu di prutezzione è assicurà a sicurità di i nostri cunfini terrestri, aumentendu l'efficacità in a lotta contru i terroristi; I sistemi di sicurezza fisica supportati da i mezi tecnologichi sò stabiliti à i nostri cunfini, è e pussibulità è e capacità di e nostre truppe di cunfini sò constantemente migliurate, assicurendu chì misure efficaci sò pigliate in a sicurità di e fruntiere.

SIRIA

I nostri aiuti umanitarii, l'infrastruttura è l'attività di supportu di a vita di ogni ghjornu cuntinueghjanu in coordinazione cù l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche pertinenti per nurmalizà a vita cù a liberazione di mine / IED in e regioni sbulicate da u terrurismu in e Zone Operative Siriane.
I tentativi di fastidiu è di attaccu per disturbà l'ambiente di sicurità è di pace sò impediti da e nostre truppe.

In questu cuntestu, 60 terroristi, cumpresi i membri di l'urganisazione terrorista DEASH, sò stati neutralizzati da i nostri cumandamenti eroici in l'Arii Operativi Siriani da u 1 di ghjennaghju, 693 di i quali eranu in maghju.

AZERBAIJAN

Per sustene l'armata azerbaigiana, in u scopu di l'attività di ricerca è distruzzione di mine / IED in e zone liberate da l'occupazione di l'Armenia, una zona di 304.318 metri quadrati hè stata sguassata di mine finu à avà. Mentre cuntinueghja à sustene l'attività di mudernizazione è furmazione di e Forze Armate di l'Azerbaijan in u scopu di l'accordi bilaterali militari è di cooperazione cù u paese fraternu Azerbaijan, e Forze Armate Turche è e Forze Armate Azerbaijan; Dimustra chì hà u putere di realizà ogni compitu da esse datu cù u so persunale qualificatu è l'equipaggiu in l'esercizii chì facenu inseme.

Military Factory and Shipyard Operations Inc., una filiale di u nostru Ministeru. Un secondu lottu di veiculi 5 hè statu mandatu in Azerbaijan in u scopu di u Prughjettu di Produzione è Consegna di l'Equipementu Meccanicu di Spurgatura di Mine (MEMATT) firmatu trà l'Azerbaijan è a Turchia.

Continueremu à stà vicinu à i nostri fratelli è sorelle azerbaigiani cun l'intelligenza di "dui stati, una nazione" attraversu attività di furmazione, aiutu è cunsulenza.

LIBIA

In Libia, induve avemu 500 anni di legami fraterni storici, e nostre truppe furniscenu à i nostri fratelli libici un supportu di cunsulenza nantu à a furmazione militare, a liberazione di mine / IED, a salute, l'aiutu umanitariu è altri prublemi militari.

Ancu in questu cuntestu; Per stabilisce l'armata regulare libica è portà e so unità à i normi internaziunali, i furmazioni dati in 5 centri di furmazione in Libia cuntinueghjanu. I studii di rilevazione è di distruzzione di mine / IED cuntinueghjanu per cuntribuisce à a pace è a sicurità di u populu libicu.

EGIU, MEDITERRANIU ORIENTALE

E Forze Armate Turche cuntinueghjanu à prutege i diritti, l'interessi è l'interessi di u nostru paese è di a Republica Turca di Cipru di u Nordu in l'Egeu è u Mediterraniu Orientale, è per esse u garante di a pace è a sicurità in l'Isula di Cipru in cunfurmità cù garanzii internaziunali. e accordi di alleanza.

In una manera simile, in violazione di l'articulu di u Memorandum d'Atene d'Atene Turco-Grecu datatu u 27 di maghju 1988, "Nisun eserciziu chì richiede NOTAM serà pianificatu è realizatu in i ghjorni naziunali è religiosi è in i ghjorni chì l'attività turistica hè intensa". u 19 di maghju 2021 (Commemorazione di Atatürk, Ghjuventù) in l'Egeu Meridionale. è Ghjornu di u Sport) hà fattu un annunziu NOTAM chì copre a data.

Comu si vede, a Grecia, chì ùn lascia micca passà inosservata u discorsu di u dirittu internaziunale, cuntinua a so attitudine pruvucatoria, illegale, intransigente è escalada, chì ùn rispetta mancu l'accordi chì hà firmatu, malgradu tutti i sforzi pusitivi è custruttivi di Turchia.

A quarta riunione nantu à e misure di cunfidenza, tenuta trà i Ministri Turchi è Grechi di a Difesa Naziunale, hè stata tenuta u 26-27 di maghju via Video Interview Remote. À a riunione, hè statu accunsentutu di cuntinuà a discussione nantu à e misure di cunfidenza. A prossima riunione hè prevista per esse in Ankara.

Dapoi u principiu, a Turchia hè stata favurita à risolve i prublemi per mezu di metudi pacìfichi per mezu di u dialogu è di e negoziazioni basatu nantu à u dirittu internaziunale è e relazioni boni di vicinanza, è mantene sta pusizione risolutamente.

Tuttavia, sta attitudine ùn deve esse micca malintende. Turchia hè determinata à prutege è difende i so diritti, l'interessi è l'interessi di a TRNC derivanti da u dirittu internaziunale, è hè capace di questu.

OPERAZIONI-ESERCIZI-TRAINING

Malgradu l'epidemie chì hà affettatu u mondu sanu, e Forze Armate Turche cuntinueghjanu à rinfurzà u so putere è cuntribuiscenu à u sustegnu di a pace regiunale è glubale cù e so operazioni, esercizii è attività di furmazione, è ancu altre missioni naziunali, internaziunali è NATO.

In u scopu di a cooperazione cù i nostri alliati;

Cum'è u Very High Readiness Joint Task Force, participemu à l'eserciziu STEADFAST DEFENDER 2021, chì hè una di e più impurtanti attività d'eserciziu realizate da l'OTAN ogni trè anni.

Trà u 19 di maghju à u 1 di ghjugnu 2021, a parte terrestri di l'eserciziu, à a quale anu participatu 11 paesi alleati, senza Turchia, hè realizata in e zone d'eserciziu di Bucarest è Cincu di Romania, è a parte di l'aria è di u mare hè tenuta in l'Oceanu Atlanticu, ospitata da Portugallu.

In u scopu di l'eserciziu, l'elementi di u 3rd Corps (HRF) Command è u 66th Marine Corps Brigade Command (VJTF) ghjunghjeranu in Bucarest è Cincu / Romania per terra è aria trà 7-25 May 2021. Elementi di l'Air Force custituiti da 3 F. -16D sò stati trasferiti à Monte Real Air Base Portugal u 20 di maghju 2021.

L'eserciziu spagnolu Minex-2021 hè statu tenutu fora di a Spagna trà u 24 d'aprile è u 07 di maghju di u 2021 cù a participazione di Turchia, USA, Italia, Belgio, Francia, Spagna, Grecia è Portugallu.

Efes 2021 L'Esercitu di Postu di Command Aided Computer hè statu realizatu in İzmir trà u 03-07 di maghju 2021 cù a participazione di a Terra, Navale, Forze Aeree è Staff Generale.

Ramstein Ambition-21 NATO Simulated Command and Control Exercise hè statu realizatu in Germania è Spagna trà 24-03 May 14 cù a participazione di 2021 paesi NATO.

U 2nd Battalion Joint Turkey-Azerbaijan Task Force Training and Field Exercise hè statu realizatu trà 17-28 May 2021 in Shamkir / Azerbaijan.

Inoltre, Turchia hà participatu à l'eserciziu Dynamic Front-29, a prima fase di quale hè stata realizata in Germania è Pulonia cù a participazione di 23 paesi di l'OTAN, trà u 2021 d'aprile è u 18 di maghju di u 21. A seconda fase di l'eserciziu hè prevista in Polatlı / Ankara trà 05-20 settembre 2021 cù a participazione di Turchia, USA è Spagna.

L'eserciziu Denizkurdu-2021 si svolge in u Mari Egeu è u Mediterraniu Orientale trà u 25 di Maghju è u 06 di ghjugnu di u 2021 per aumentà i livelli di preparazione à u cummattimentu di e Forze Navali testendu l'interoperabilità è i metudi di supportu cù i Cumandamenti di a Forza è l'istituzioni pubbliche.

L'Esercitu Internaziunale di l'Anatolia Phoenix-21 si svolge in Konya trà u 24 di maghju è u 04 di ghjugnu di u 2021 per migliurà a furmazione, a cooperazione è l'interoperabilità trà l'elementi di salvezza di u persunale di i paesi participanti.

Luttendu in più di una zona operativa à u stessu tempu, e Forze Armate Turche participanu à mantene a pace è a stabilità in 16 diverse regioni di u mondu cù quasi 6.000 XNUMX persone. In u prossimu periodu, continueremu à sustene a pace regiunale è glubale attraversu e nostre operazioni, esercizii è attività di furmazione, è per mantene a preparazione di e Forze Armate Turche per a guerra à u più altu livellu.

FETO DI LOTTA

Riguardu à FETO; Cù tutte e unità di u nostru Ministeru, in u quadru di a sensibilità è di criteri determinati; cuntinueghja a so lotta cun determinazione à a luce di novi infurmazioni, documenti è dati. Da u 15 di lugliu di u 2016, 24.714 persunale sò stati licenziati, è u prucessu amministrativu cuntinueghja per u persunale 2.493.

Trà 1 ghjennaghju - 28 maghju 2021;

  • 2.048 persunale sò stati licenziati da u serviziu publicu,
  • 375 persone in pensione anu tornatu u so rangu,
  • 80 persunale sò stati ristabiliti,
  • U rangu / titulu di 8 persunale in pensione hè statu restauratu.

LUTTA CON COVID-19

In u scopu di a lotta contr'à Kovid-19, misure istantanee, puntuali è dinamiche sò implementate in tutte e nostre unità, sede è istituzioni affiliate à u nostru Ministeru, tenendu in contu parechji fatturi, cum'è a manera di deteczione di casi, a distribuzione di u statutu, u numeru. di casi civili in guarnigioni da u primu ghjornu.

In u scopu di l'implementazione di i vaccini sviluppati contr'à l'epidemie di Kovid-19 à u persunale; A vaccinazione di u persunale di salute è di u persunale criticu hè stata cumpletata, è l'attività di vaccinazione di l'altru persunale cuntinueghja.

Di cunsiguenza; Tutte e unità è istituzioni di u Ministeru di a Difesa Naziunale, chì cumbattenu in più di una zona operativa è participanu à assicurà a pace è a stabilità in parechje regioni di u mondu; Per a difesa è a sicurità di u nostru paese, hà a determinazione è a determinazione di riesce in ogni compitu chì li hè affidatu, cum'è hà fattu finu à avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*