U Status di Servitore Civile in Ferrovie Cuntinuerà

U statutu di u funziunariu in e ferrovie cuntinueghja
U statutu di u funziunariu in e ferrovie cuntinueghja

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà visitatu l'Ufficiale di Trasportu-Sen è hà fattu dichjarazioni à u presidente Çalışkan è u vicepresidentu nantu à u prucessu di ristrutturazione di e Ferrovie. Durante a visita, u Direttore Generale di u Personale UAB Leyla Akıncı, u Capu di Sviluppu Strategy Yunus Emre Ayözen, u Cunsigliu di u Ministru UAB Melih Özyardımcı è u Sicritariu Privatu UAB Sinan Güler anu accumpagnatu u Ministru Karaismailoğlu.

U Ministru Karaismailoğlu, in a so dichjarazione durante a visita, hà toccu à i prublemi precedentemente annunziati da l'Ufficiale di Trasportu-Sen in una dichjarazione è hà dettu: "À a dumanda di l'Ufficiale di Trasportu-Sen, u regime di u Servitore Civile in TCDD serà cuntinuatu cum'è hè, a sicurità di u travagliu di i ferroviari resterà a stessa, è ùn serà micca introduttu un sistema di piscina obligatoriu ", hà dettu.

U Ministru Karaismailoğlu hà aghjustatu chì u prossimu prucessu serà realizatu attraversu cunsultazioni trà u Ministeru è l'Ufficiale Generale di Trasportu di l'Unione Autorizatu-Sen.

U Ministru Karaismailoğlu hà ancu dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, furnisceranu u sustegnu necessariu per i guadagni di l'impiegati di u Trasportu in i negoziati di negoziazione cullettiva chì si terrà trà Memur-Sen è u Guvernu in Aostu.

U presidente Çalışkan hà ringraziatu u Ministru Karaismailoğlu per esse attentu à e chjama di a nostra Unione è di i Ferroviari è hà dettu: "U regime attuale di u persunale in e ferrovie; Ùn impedisce micca e pulitiche cumpetitive, fà prufitti, mantenenu cù i tempi è a ristrutturazione, è cuntribuisce à u sviluppu è u rinfurzamentu di e Ferroviari, basta chì u persunale sottumessu à u Decretu Lege N ° 399 cuntinueghja à travaglià in questu scopu, A sicurità di u travagliu, a lege di u statutu è u regime di u serviziu civile sò prutetti, è i diritti di u persunale ùn sò micca cumprumessi. Ellu hà dichjaratu ch'elli cuntribuiscenu è susteneranu u travagliu da esse realizatu cun sensu cumunu è cunsultazione.

U presidente Çalışkan hà dettu ancu: "Vogliu ancu ringrazià u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, per u so sustegnu in i negoziati di u Cungressu cullettivu chì faremu quist'annu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*