Diyarbakir Seyrantepe Junction hè urganizata

L'intersezzione di seyrantepe hè urganizata
L'intersezzione di seyrantepe hè urganizata

A municipalità metropolitana di Diyarbakir urganizeghja l'intersezioni chì ùn ponu micca esse aduprate in modu efficiente trasfurmendu u periodu di chjusu cumpletu di 17 ghjorni annunziatu per via di l'epidemie in una opportunità.

I travaglii di rinnuvamentu è arrangiamentu iniziati da i Dipartimenti di Custruzzione di Strada, Mantenimentu è Coordinazione di Infrastrutture è Trasportu in u centru di a cità cuntinueghjanu à piena velocità.

E squadre anu cuminciatu à urganizà u Seyrantepe Köprülü Junction, apprufittannu di a densità di trafficu in calata in u curfew impostu per via di l'epidemie.

A rotonda di Seyrantepe Junction hè stata eliminata

A rotonda serà sguassata è migliuramenti seranu fatti in altri rami per alleviare u trafficu di veiculi pisanti nantu à a parte à livellu di l'interscambio di Seyrantepe è per assicurà un flussu veloce.

Cù i novi regulamenti, i veiculi puderanu abbandunà rapidamente l'intersezzione in i so corsi.

Ci sarà ancu una junction in Ahmet Arif Street.

À u puntu induve Ahmet Arif Street cunnetta à Elazig Boulevard, un novu arrangiamentu hè fattu à l'intersezzione, chì ùn pò micca esse aduprata in modu efficiente perchè a mediana hè chjusa.

Cù u novu arrangementu, a carica di Seyrantepe è Mahabad Boulevard serà alleviata attivendu l'intersezzione assicurendu u flussu di veiculi in tutte e direzzione.

U travagliu iniziatu in i dui punti serà finitu cù a limitazione di chjusu cumpletu

À a junzione di Seyrantepe, u sottu è u passaghju serà apertu à u trafficu, è i cunduttori chì utilizanu a seccione di livellu duveranu aduprà strade alternative in i travaglii chì cumincianu oghje.

In i travaglii cuminciati in Ahmet Arif Street, u flussu di u trafficu cuntinuerà in modu cuntrullatu.

I travaglii nantu à Seyrantepe Junction è Ahmet Arif Street seranu finiti durante a restrizione di chiusura cumpleta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*