U Settore di Immagazzinamentu di l'Energia supera i 2030 miliardi di Dollari in u 500

l'industria di conservazione di l'energia supera ancu i miliardi di dollari
l'industria di conservazione di l'energia supera ancu i miliardi di dollari

Cù l'introduzione rapida di i veiculi elettrici in a nostra vita in u mondu sanu, i tecnulugii di e batterie è u mercatu anu crescenu in modu esponenziale per l'ultimi 3 anni. À u principiu di u 2021, a dimensione di u mercatu mundiale di e batterie hà superatu i 45 miliardi di dollari. Hè dichjaratu chì in u 2025, a dimensione di u mercatu serà più di 100 miliardi di dollari è a putenza installata serà più di 230 GW.

Spieghendu chì a necessità di l'almacenamiento d'energia aumenterà in modu esponenziale in i prossimi 10 anni, u presidente di u Cunsigliu di TTT Global Group Dr. Akin Arslan hà dettu:

"Cù l'esplosione di l'usu generalizatu di sistemi di batterie cum'è powerwall in case è impianti di almacenamento integrati in e centrali solari in 2025 è oltre, u mercatu hè previstu di cresce in modu esponenziale in 10 anni è superà i 2030 miliardi di dollari in 500", disse.

Tesla hà installatu powerwalls in 2020 case in 135

U ritmu di l'aumentu di a pruduzzione di i veiculi elettrici in l'ultimi 3 anni hè accadutu in una manera chì rompe e previsioni. Mentre tutti questi eranu nantu à l'agenda, Tesla, chì hè intrutu in l'industria di l'automobile cù i so veiculi 10% elettrici è autonomi supportati è hà aumentatu u so valore in solu XNUMX anni, à un valore più grande di a somma di e sette più grandi marche di l'automobile in u mondu, intrutu in una strada nova.

Esprimendu chì Tesla hà installatu powerwalls in 2020 case in 135, u presidente di u gruppu TTT Global Dr. Akın Arslan hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"In a fabbrica più grande di u mondu cù una capacità di 5 GWh, custruita in u mezzu di u desertu in Nevada, USA cù un investimentu di 35 miliardi di dollari, sistemi di batterie intelligenti cù una capacità di almacenamento di 7,5-13,5 kWh, chjamati "powerwall". cuminciò à esse pruduciutu per i casi, in più di batterie di l'automobile. Questi sistemi, chì sò stati installati inseme cù inverter è gateway per circa 10 mila dollari, ponu furnisce un riscaldamentu ininterrottu, rinfrescante è tutte e necessità di l'electricità di una villa di 6-7 m300 in quale 350-2 persone campanu attivamente. In l'ultimi anni 2, più di 100 mila case in i Stati Uniti è 35 mila in Australia sò stati installati. In 2021, hè previstu di installà 250 mila case. A dumanda hè prevista per aumentà esponenzialmente ogni annu ", disse.

L'investimenti di fabbrica di elefanti giganti attiranu l'attenzione in Europa

Cù u sviluppu di sensibilità ambientale, a preferenza per i veiculi elettrici hà cuminciatu à cresce in Europa. Inoltre, sottulinendu chì l'installazione di sistemi di batterie in casa hè una di e soluzioni energetiche preferite, u presidente di u gruppu TTT Global Dr. Akin Arslan hà dettu:

"In questa direzzione, l'investimenti di fabbrica di batterie in Europa anu guadagnatu momentu. Tesla hà custruitu a più grande fabbrica di batterie di u mondu in Berlinu. A capacità annuale di a fabbrica hè prevista cum'è 100 GWh è a capacità pò esse aumentata à 250 GWh. pruduttori tedeschi; Custruiscenu altre 5 gigafactories cù i so cumpagni tecnologichi cinesi, coreani è giapponese. In più di a Germania, l'investimenti di fabbrica di batterie in Ungheria, Pulonia, Spagna, Portugallu, Slovacchia, Norvegia, Francia è Repubblica Ceca cun un investimentu tutale chì supera i 30 miliardi d'euros attira ancu l'attenzione. Cunsiderendu chì ùn ci era micca una fabbrica di batterie di lithium-ion in Auropa prima di u 2017, pare più chjaru cumu l'investimenti fatti eranu una scelta strategica è orientazione ".

Aspilsan stabilisce a prima fabbrica di batterie Lithium-Ion di Turchia in Kayseri

A fine di u 2020, Aspilsan hà stabilitu a fundazione di u primu investimentu turcu in a fabbrica di batterie di lithium-ion in Kayseri. Spieghendu chì l'investimentu hè estremamente vitale è strategicu, u presidente di u gruppu TTT Global Dr. Akin Arslan hà dettu:

"Cù questu investimentu, chì hè un investimentu estremamente vitale è strategicu per Aspilsan Turchia, hè inizialmente destinatu à pruduce 21,6 milioni di batterie à l'annu. Cù investimenti supplementari da fà in l'anni à vene, a capacità di produzzione di a fabbrica aumenterà à 5 GWh / annu. U scopu di inizià a produzzione in u so stabilimentu pilotu in 2023, a fabbrica operarà in una zona interna di 25 mila metri quadrati in a Zona Industriale Organizzata di Mimarsinan in Kayseri. A fabbrica serà un pioneru in a pruduzzione è u sviluppu di a nova generazione di batterie è tecnulugia di carica. A fabbrica serà a prima fabbrica di cellule di batteria di alta capacità in Turchia è a regione. In fattu, in un futuru vicinu, l'almacenamiento di l'energia in casa creà un putenziale di mercatu impurtante per e tecnulugia di batterie di lithium-ion, almenu quant'è i veiculi elettrici.

Cumpagnia chì si distingue in u almacenamentu di energia è i sistemi di batterie: Tesla (US), Panasonic (Giappone), Siemens Energy (Germania), LG Chem (Corea del Sud), VRB Energy (Canada), Fluence (US), Total (Francia), Black & Veatch (US), ABB (Svizzera) , Eve Energy Co. Ltd. (Cina), GE Renewable Energy (Francia), Hitachi Chemical Co., Ltd. (Cina), Hitachi ABB Power Grids (Svizzera), Samsung SDI (Corea di u Sud), Kokam (Corea di u Sud).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*