U portu di Guangzhou aghjunghjera u trasportu ferroviariu à a so via marittima

U portu di Guangzhou aghjusta u trasportu ferroviariu à a via marittima
U portu di Guangzhou aghjusta u trasportu ferroviariu à a via marittima

A cità di Guangzhou in a pruvincia chinesa miridiunali di Guangdong hà lanciatu un sistema di trasportu marittimu-trenu cumminatu in Europa da u so portu. U serviziu di trasportu hè statu inauguratu da un trenu di 50 vagoni chì portanu materiale elettronicu di alta qualità in Pulonia.

I prudutti chì valenu 150 milioni di yuan ($ 23,2 milioni) sò stati purtati à u portu per mare da duie fabbriche di u giant tecnologicu LG, una in Guangzhou è l'altra in Vietnam. A merchenzie ghjunghjerà in Pulonia per ferrovia in 15 ghjorni; Questu hè 20 ghjorni più cortu ch'è u tempu chì ci vuleria s'ellu cuntinuemu per mare.

U direttore generale di u Gruppu Portu di Guangzhou, Huang Bo, hà dichjaratu chì u serviziu da esse furnitu quì furnisce una transizione logistica stabile. Duranti stu periodu quandu l'epidemie di Covid-19 hà affettatu assai negativamente u trasportu marittimu è aereu, u trasportu di treni Cina-Europa hà ghjucatu un rolu di equilibriu assai impurtante in u campu di a logistica internaziunale.

China Railway Guangzhou Group Co., Ltd. hà dettu chì prima di u serviziu cumminatu, avia trasportatu più di 107 containeri di carica trà a pruvincia di Guangdong è l'Asia Centrale o l'Europa questu annu, via un record di 5 treni di merci.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*