Hasan Pezük hà visitatu u Centru di Manutenzione Eryaman YHT

pezuk eryaman hà visitatu u centru di cura di yht
pezuk eryaman hà visitatu u centru di cura di yht

Hasan Pezük, Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, hà visitatu Ankara Eryaman YHT Maintenance Center, induve sò mantenuti i treni d'alta velocità, è hà esaminatu i travaglii in situ.

Ricordendu chì i treni d'alta velocità sò operati nantu à un totale di 1213 chilometri di linea ferroviaria d'alta velocità, Pezük hà dichjaratu chì u Centru di Manutenzione YHT assume un compitu è ​​rispunsabilità assai impurtante in furnisce l'operazione YHT in modu sicuru è còmode.

Pezük: U mantenimentu di i nostri treni d'alta velocità, chì facenu sempre 22 viaghji à ghjornu in u quadru di u prugramma di normalizazione graduale in cundizioni pandemiche, hè realizatu regularmente in questu centru. Felicitate à tutti i me culleghi chì travaglianu in stu centru è li auguru bona furtuna. À u mumentu, avemu 12 setti inseme cù 31 setti YHT, chì avemu ricevutu recentemente da Germania. Cumu hà dettu u nostru Ministru, i sforzi per fabricà u nostru trenu naziunale è naziunale d'alta velocità cuntinueghjanu. Quist'annu, prima a linea ferroviaria Konya-Karaman à alta velocità, è dopu a linea Ankara-Sivas YHT serà messu in opera. Turchia avarà un totale di 2023 mila chilometri di rete ferroviaria in u 17, cù a cumissioni graduali di e linee ferroviarie d'alta veloce è d'alta velocità. Dunque, cun a cuscenza chì simu una grande squadra, continueremu à travaglià dura per fà a nostra attività in u megliu modu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*