Visione Smart City di Istanbul discussa

A visione di a cità intelligente di Istanbul hè stata discussa
A visione di a cità intelligente di Istanbul hè stata discussa

In u workshop urganizatu da IMM Information Technology Department Smart City Directorate, İPA, BİMTAŞ è EY, più di 200 participanti anu discututu l'usu efficace di a tecnulugia in a vita urbana, chì hè cambiatu cù u prucessu pandemicu. Facendu u discorsu di apertura di l'attellu, u Segretariu Generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà dettu: "Mentre serve 16 milioni di persone, hè a priorità di IMM per equipà a nostra cità cù tecnulugia intelligenti".

A Direzzione Smart City, affiliata à u Dipartimentu di Tecnulugia di l'Informazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hà urganizatu u "Atelier di determinazione di a visione è a missione", chì hè u primu di a serie di studii in quale hà rivisu a visione è a strada di strada per a cità intelligente è l'innuvazione di Istanbul. ecosistema in u mondu cambiante. IMM Smart City Strategic Plan hè u primu pianu preparatu à u livellu di u guvernu lucale in u nostru paese. U pianu definisce dinù spazii d'azzione è prughjetti in diverse dimensioni di a vita urbana (ambienti, trasporti, energia, etc.). Cusì, hè u scopu di rende applicabili à una scala lucale l'« Obiettivi di Sviluppu Sostenibile » (SDGs).

Smart City hè parti di u mottu IMM

Facendu u discorsu di apertura di l'attellu, u Sicritariu Generale IMM Can Akın Çağlar hà spressu l'impurtanza ch'ellu attribuisce à a visione "Smart City" di IMM cù e seguenti parolle:

"Mentre serve 16 milioni di persone, u nostru mottu generale hè; Per pudè aghjunghje valore à a cità mentre risolve i prublemi di i citadini. In u mondu d'oghje, e nostre priorità includenu l'usu di a tecnulugia per rializà sti dui scopi, rende a cità più intelligente cù tutti i sviluppi tecnologichi, è furnisce servizii chì renderanu a vita di u nostru populu più faciule ".

A inuguaglianza di u redditu hè ottu volte

Dopu u discorsu d'apertura, u prugramma di l'attellu hà cuntinuatu cù a presentazione di a Direzzione IMM Smart City. A presentazione hà cuminciatu spiegà e tendenze chì trasformanu u mondu è hà avanzatu per spiegà u mondu di u travagliu è e tendenze di u futuru. In a presentazione, induve l'infurmazioni notevuli nantu à Istanbul sò stati ancu spartuti, hè statu dichjaratu chì a disuguaglianza in a distribuzione di u redditu in Istanbul hè aumentata trà u 2006 è u 2018, è a differenza trà i gruppi di redditu più altu è più bassu hè cresciutu ottu volte.

U trasportu hè unu di i temi più impurtanti trà i cuncetti Smart City. In u risultatu di a ricerca realizata in questu campu, un'altra informazione trasmessa durante l'attellu era chì Istanbul hà classificatu 2019u in a congestione di u trafficu in 9 è hè ghjuntu à u 2020u postu da u 5.

Un'altra infurmazione degne di nota in a presentazione hè chì mentre a rata di migrazione interna netta di Istanbul era di 2019 per centu in 7,9, hè stata misurata cum'è -2020 per centu in 3,4, contru à l'aumentu. À a luce di i dati furniti, hè statu vistu chì i cambiamenti purtati da e forze fundamentali cum'è a crescita di a pupulazione, l'incertezze ecunomiche è u cambiamentu climaticu anu un impattu direttu nantu à i bisogni di Istanbul.

L'impattu di 100 cità nantu à l'emissioni di carbonu hè di 18 per centu

In a presentazione di l'infurmazioni di l'attellu, mutivi cum'è l'urbanizazione rapida è a crescita di a pupulazione, u cambiamentu climaticu, l'incertezze ecunomiche è u fallimentu di mantene a tecnulugia; Hè statu dichjaratu chì e cità anu difficultà in a pianificazione è l'implementazione di i bisogni basi cum'è l'infrastruttura, l'urbanizazione, l'energia è u trasportu. In u risultatu di a ricerca, hè statu dettu chì l'impattu di 100 cità, cumpresa Istanbul, nantu à l'emissioni di carbone di u mondu era di 18 per centu.

A ricerca realizata da l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul nantu à u sughjettu hè ancu inclusa in a presentazione. Per chì Istanbul ghjunghje à u so scopu di diventà una cità à pocu carboniu in u 2050, l'emissioni di carbonu devenu esse ridutte da almenu 2030 per centu in 40. In questu sensu, per compie rapidamente a trasfurmazioni di Istanbul in a cità di u futuru, u travagliu per aghjurnà l'indici attuale è i bisogni di i citadini hè realizatu da a Direzzione IMM Smart City. Questi passi seranu cumpletati rapidamente cù u "Atelier di determinazione di a visione è di a missione" è i workshop tematichi di a cità intelligente seranu tenuti da a direzzione in i ghjorni à vene.

13 visioni, 13 missioni

À l'attellu; Parechji rapprisentanti di l'IMM è e so cumpagnie affiliate, i municipalità di distrittu, i ministeri, l'accademia, l'ONG è u settore privatu anu assistitu. Un attellu in linea di 200 ore hè statu tenutu cù più di 4 participanti. In l'attellu, induve sò stati furmati 13 gruppi diffirenti, i participanti anu realizatu un travagliu attivu è anu creatu dichjarazioni di visione è missione specificamente per Istanbul Smart City. I "13 visioni è 13 dichjarazioni di missione" chì emergenu dopu duie ore di travagliu in gruppu sò stati spiegati à tutti i participanti.

Dopu à e dichjarazioni annunziate, i participanti anu vutatu prima nantu à e "dichjarazioni di visione" è dopu nantu à e "dichjarazioni di missione" via l'applicazione in linea. Dopu à l'annunziu di i risultati di u votu, i participanti anu pigliatu a parolla è anu dichjaratu chì l'attellu era assai utile è piacevule.

Mentre chì certi rapprisentanti anu dettu chì era assai impurtante per l'IMM di riunisce tutti i rapprisentanti di u settore in stu studiu, hè statu dichjaratu chì era di grande valore per realizà è finalizà sti studii cù l'Istanbuliti chì vivenu è amanu Istanbul da l'IMM Smart City. Direzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*