İzmir - Scudo Virus per Bus, Taxi è Minibus

taxi bus izmir è scudo di virus dolmuslara
taxi bus izmir è scudo di virus dolmuslara

A municipalità metropolitana di Izmir cuntinueghja a so attività di disinfezione in autobus, taxi è minibus in quantu à e misure per cumbatte coronavirus. In i travaglii realizati cù 27 squadre separate è 400 persunale, l'autobus sò disinfettati almenu duie volte, sia prima di a partenza sia durante u ghjornu, mentre chì u prucessu di disinfezione di ogni ghjornu cuntinueghja senza interruzzione à e fermate di taxi è minibus.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir in a lotta contru l'epidemie di coronavirus Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana di Izmir, chì realiza un studiu cumpletu in a cità in linea cù e pratiche di "Crisis Municipalism" iniziate da , cuntinueghja a so attività di disinfezione in spazii publichi senza interruzzione. Una attenzione particulare hè pagata à l'igiene è a pulizia in autobus, taxi è minibus utilizati largamente da i citadini. In i centri di trasferimentu di l'autobus, l'autobus sò disinfettati almenu duie volte à ghjornu, prima di a partenza in a mattina è durante u ghjornu, da e squadre di l'Uffiziu di Prutezzione è Control Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Mentre e squadre furniscenu un serviziu ininterrottu visitendu i minibus è i posti di taxi in e so regioni, i taxi sò regularmente disinfettati davanti à a Càmera di i Conduttori è Artigiani di Izmir cinque ghjorni à settimana. I squadre di a Direzzione di a Direzzione di a Prutezzione è u Controlu Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì anu finitu a disinfezione à 367 mila punti da l'annu passatu, cuntinueghjanu u so travagliu ininterrottamente durante u periodu di chjusu cumpletu.

Metudu cuscente è scientificu

Dichjarà chì anu u scopu di prutege a salute publica è ambientale cù i prudutti inclusi in a lista di i prudutti biocidali licenziati da u Ministeru di a Salute in i so studii di disinfezione, a Direzione di Prutezzione Ambientale è Controllo di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Responsabile di l'Unità di Controllo di Pesti, Bahar Yıldırım, hà dettu: ùn sò micca microorganismi cum'è battìri, fungi, virus chì ponenu un periculu per a salute umana in i distretti 30. Travagliemu duramente è senza stop usendu un disinfettante à spettru largu per a lotta contru à questu ".

Mubilizazione cù 27 squadre, 400 persunale

Nutendu chì travaglianu cù 400 squadre custituite da 27 persone separate da regioni, Yıldırım hà dettu:
"Queste squadre realizanu studii di disinfezione in i punti induve u cuntattu umanu hè intensu in a so zona di rispunsabilità. U trasportu publicu hè unu di elli. In i centri di trasferimentu di l'autobus, u nostru persunale effettua travaglii di disinfezione dopu à u sbarcu di i passageri. Un autobus hè disinfettatu almenu duie volte à ghjornu. Inoltre, u taxi esegue un travagliu di disinfezione in i veiculi dopu chì i passageri scendenu à e fermate di minibus. Avemu un schedariu occupatu. Da a stagione, cuntinuemu i travaglii di spraying è di disinfezione senza una pausa. U nostru travagliu cuntinuerà ininterrottamente durante u periodu di chiusura cumpleta ".

Esempiu di applicazione in Turchia

Celil Anık, presidente di a Càmera di i Conduttori è di l'Automobilista di Izmir, hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Izmir per a so sensibilità in a lotta contru coronavirus dapoi marzu di l'annu passatu. Dichjarà chì a squadra dispiegata davanti à a Càmera di i Conduttori è di l'Automobili di Izmir hà disinfettatu i taxi da più di un annu, Anık hà dettu: "U travagliu hè fattu quì è à e fermate. U numeru di taxi cù disinfezione ogni ghjornu supera i 500. Ùn ci hè micca una tale pratica in ogni locu in Turchia. Ci sò 2 taxis chì operanu in Izmir. Questa applicazione hè assai preziosa per a salute di i nostri cunduttori di taxi è di i nostri citadini chì utilizanu taxi.

Precauzione massima per a sicurità di i passageri è i cunduttori

Nezahat Gülcüoğlu, chì travaglia cum'è cunduttore d'autobus in ESHOT, hà dettu: "Prima di a partenza di a mattina, i veiculi sò lavati, l'internu di l'autobus hè pulita è disinfettata. Pigliamu a cura necessaria per assicurà chì i nostri passageri agiscenu in cunfurmità cù e regule di maschera, distanza è igiene in u veiculu. Avemu una unità di disinfezione di e mani per i nostri passageri da aduprà à l'entrata di l'autobus ".

Mustafa Kalyoncu, u manager di a Stazione Güzelbahçe-Fahrettin Altay Dolmus, hà dettu chì stavanu travagliendu pigliendu e precauzioni necessarie durante u periodu pandemicu è hà dettu: "A nostra Municipalità Metropolitana disinfetta regularmente i nostri veiculi. Sta pratica hè assai impurtante per a nostra propria salute è a salute di i nostri passageri ".

E squadre di pulizzia sò ancu in cuntrollu

I squadre di a Direzzione di a Branca di Traffico affiliate à u Dipartimentu di Pulizzia inspeccionanu ancu se e misure pigliate contr'à l'epidemie di coronavirus sò seguite in i veiculi di trasportu publicu cum'è minibus, taxi è navette. E squadre, chì esaminanu a densità di passageru è e regule d'igiene in i veiculi, verificanu ancu u rispettu di i prucessi di pulizia di rutina. In più di questi, i cuntrolli sò fatti contr'à u risicu di l'inclusione di l'acqua in i prudutti d'igiene, cum'è u disinfettante è a colonia. L'ufficiali di a polizia informanu i veiculi chì rilevanu chì ùn anu micca rispettu à e regule à a Càmera Izmir di Conduttori è Artigiani di l'Automobile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*