U Trenu d'Alta Velocità Ritardatu Un Minutu In Giappone Una Investigazione Aperta contr'à u Machinista

U trenu d'alta velocità in Giappone hà ritardatu un minutu, una investigazione aperta annantu à u cunduttore
U trenu d'alta velocità in Giappone hà ritardatu un minutu, una investigazione aperta annantu à u cunduttore

In u Giappone, u cunduttore di u trenu d'alta velocità abbandunò u cockpit di u trenu, chì viaghjava à una vitezza di 150 chilometri, per andà in u toilette, causendu un scandalu. L'incidentu hè ghjuntu à a luce quandu a cumpagnia hà nutatu u ritardu di 1 minutu nantu à a strada di u trenu è hà esaminatu u filmatu di u cockpit.

In a dichjarazione fatta da a cumpagnia operatore chjamata Central Japan Railway, hè statu nutatu chì l'operatore di 36 anni hà dumandatu à un assistente di vagone per piglià u so postu dumenica versu 08.15:160 è abbandunò u cockpit di u trenu cù 3 passageri per circa XNUMX minuti. U meccanicu ammette di abbandunà u so postu dopu avè avutu u malu di stomacu.

Hè nutatu chì l'incidentu hè accadutu trà a stazione d'Atami in a pruvincia di Shizuoka è a stazione di Mishima, è hè statu dichjaratu chì l'ufficiale di trasportu, chì hà pigliatu u locu di u cunduttore per un pocu tempu è ùn hà micca un permessu di guida di trenu, ùn hà micca gestionatu. u trenu durante stu periodu è si pusò solu in u sediu di u cunduttore.

A causa di l'assenza di cortu termine di u cunduttore, u ritardu di un minutu à a fermata di u trenu hè statu signalatu à u centru di gestione.

In u Giappone, chì hè cunnisciutu per a puntualità di i so treni d'alta veloce, a cumpagnia di l'operatore si scusò dopu à l'incidentu è annuncia chì l'attu dittu, chì violava e regule, hè statu signalatu à u Ministeru di a Terra, Infrastruttura, Trasportu è Turismu. Per d 'altra banda, hè statu sappiutu chì l'azzione disciplinaria seria presa contr'à l'operatore di u trenu è l'assistente di vagone.

U cunduttore di u trenu hà dettu chì "ùn vulia micca pruvucà un ritardu fermendu u trenu è era imbarazzante".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*