KİPTAŞ Eyüpsultan Yeşil Pınar Houses seranu posti u 25 di maghju

A fundazione di Kiptas Eyupsultan Green Pinar Houses serà stallata in maghju
A fundazione di Kiptas Eyupsultan Green Pinar Houses serà stallata in maghju

IMM principia a trasfurmazioni chì darà un esempiu per tutte e zone cù prublemi di pruprietà in Istanbul. I detentori di diritti chì vivenu in edifici risicatu uttenenu e so case novi cù u prughjettu di trasfurmazioni in situ. A cerimonia di inaugurazione di KİPTAŞ Eyüpsultan Yeşil Pınar Houses, induve tuttu u so equipamentu serà apertu à i residenti lucali, hè stata tenuta da u presidente İBB. Ekrem İmamoğluHè fattu cù a participazione di .

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà iniziatu a trasfurmazioni in Alibeyköy Yeşilpınar Mahallesi, distrettu di Eyüpsultan, chì hè stata dichjarata zona di risicu da u Cunsigliu di i Ministri in 2016. U prughjettu di trasfurmazioni in situ, chì hè gestitu in modu apertu è trasparente da a filiale İBB KİPTAŞ, è cumplettamente accunsentutu da i beneficiari, hè implementatu. A custruzzione di KİPTAŞ Eyüpsultan Yeşil Pınar Houses, chì serà custruita nantu à u situ chì hè statu un prublema di pruprietà per quasi 50 anni, serà iniziata u marti 25 di maghju da u presidente di IMM. Ekrem İmamoğluSi principia cù a participazione di .

ACCORDU CON TUTTI I PROPRIETARI DRITTI

U terrenu nantu à quale serà custruitu u prugettu hè statu messu in vendita da a precedente gestione KİPTAŞ per 14 milioni 227 mila lire. A nova gestione, chì hà pigliatu l'uffiziu in 2019, hà annullatu a decisione di vendita è hà cuminciatu à travaglià in u prughjettu di trasfurmazioni in situ. U 2 di dicembre di u 2019, l'Uffiziu di Cunciliazione hè statu apertu in u vicinatu. I cuntratti sò stati firmati. I citadini cun un accordu sò stati evacuati da strutture risicate unu per unu. L'assistenza di trasferimentu è affittu hà cuminciatu à esse fatta. I prucessi di cunciliazione cù una soluzione realista è concreta sò stati cumpletati in 18 mesi. Un cumprumissu hè statu ghjuntu cù ogni titularu di dirittu.

KIPTAS hà u scopu di assicurà chì i residenti ùn si alluntanassi da a zona induve anu campatu per anni, includendu i lucali in u prucessu. Hà gestitu un prucessu assai trasparenti per un mudellu di trasfurmazioni chì farà di a ghjente di a regione un attore in u valore chì deve esse creatu cù u prugettu da esse implementatu. U 17 d'aostu di u 2020, in l'anniversariu di u terrimotu di Marmara, hà iniziatu u prucessu di demolizione di e strutture di un pianu evacuate in u situ. Prima di a demolizione, i materiali chì cuntenenu amianto sò stati rilevati è dismantellati in tutti l'edificazioni.

Un prughjettu serà custruitu per aghjunghje VALORE À EYÜPSULTAN

Cù KİPTAŞ Eyüpsultan Yeşil Pınar Houses, serà custruitu un prughjettu orientatu à u disignu chì aghjunghje valore à a regione cù e so strutture suciali è spazii verdi, luntanu da a custruzione densa. Un situ apertu serà cuncepitu, 60 per centu di quale hè spaziu verde, cù parchi di ghjocu è spazii di riunioni. Un nursery, una biblioteca è un centru di salute di a famiglia seranu custruiti in u scopu di u prugettu. Tutte e zone ùn resteranu micca daretu à i mura è seranu aperte à tutti in Eyüpsultan Yeşil Pınar Mahallesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*