U Monasteru di e Ragazze Servirà cù a so faccia rinnuvata in a stagione turistica

U Monasteru di Kizlar servirà cù a so faccia rinnuvata durante a stagione turistica
U Monasteru di Kizlar servirà cù a so faccia rinnuvata durante a stagione turistica

U monasteru, chì hè stimatu chì hè statu stabilitu durante u regnu di Alexios III in Trabzon è hè statu riparatu parechje volte è hà pigliatu a so forma finale in u XIX seculu, si prepara à apre e so porte à i turisti lucali è stranieri in a nova stagione turistica. dopu à i travaglii di risturazione è di ricerca. U sindaco di a municipalità metropolitana Murat Zorluoğlu hà dettu: "Unu di i lochi più distinti di a nostra cità, u Monasteru di e Ragazze cuntribuisce à u turismu cum'è un centru di cultura è arti in ogni campu di l'arti da a musica à u teatru, da a pittura à a literatura".

Cù a so faccia rinnuvata, hè destinata à esse trà i lochi prediletti di i turisti lucali è stranieri sta stagione turistica.

U monasteru, chì si trova in u Quartiere di Boztepe à un puntu chì domina a cità è hè statu custruitu nantu à duie terrazze, hè circundatu da un muru altu di prutezzione, quasi chì ricorda un castellu.

2014 milioni 2019 mila 2 lire sò stati spesi per u monasteru, chì i travaglii di risturazione è di indagine sò stati iniziati in 681 in cunfurmità cù l'uriginale cù a cooperazione di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu è a Municipalità Metropolitana, è cumpletu in 205.

A pruprietà di u monasteru, chì a struttura storica hè stata purtata à u primu, hè stata data à a Municipalità Metropolitana di Trabzon. Cù u so museu viventi, manifestazioni di spettaculu è galerie d'arte, u monasteru hè destinatu à aghjunghje una vitalità diversa à a vita culturale è artistica di a cità.

Hè dichjaratu chì u monasteru, chì hè stimatu chì hè statu fundatu in u 3u seculu durante u regnu d'Alexiu, hè statu riparatu parechje volte è hà pigliatu a so forma finale in u 14u seculu.

U Monasteru di Kız, chì attira l'attenzione cù a so vicinanza à u centru di a cità, hè custituitu da una chjesa di roccia cù "acqua santa" in u sudu, è una cappella è uni pochi di cellule à a so entrata. In a chjesa di roccia, ci sò iscrizioni, ritratti di a moglia di Alessio III Teodora è a so mamma Eirene.

U prughjettu, chì include diversi studii, hè statu preparatu da a Municipalità Metropolitana per portà u monasteru à u primu postu in u turismu, chì attrae sempre l'attenzione di i turisti lucali è stranieri cù a so struttura storica.

U Monasteru di e Ragazze serà apertu in u scopu di e misure Kovid-19

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, hà dettu chì u Monasteru di e Ragazze, chì si distingue per a so situazione, a cità è a vista di u mare, hè unu di i centri turistici impurtanti di a cità.

Dichjarà chì preparanu u monasteru per a nova stagione turistica in u scopu di e misure Kovid-19, Zorluoğlu hà dettu: "Pianificamu un travagliu di galerie è centru d'arte per mette i 4 è 3 piani di u campus di 4 piani, chì hè aduprata cum'è una casa d'ospiti in u monasteru da a nostra municipalità metropolitana, à u serviziu di l'artisti è l'amatori d'arte ". disse.

Esprimendu chì pensanu à custruisce una caffetteria muderna in u monasteru per risponde à i bisogni suciali di i visitatori, Zorluoğlu hà dettu:

"I nostri dipartimenti pertinenti travaglianu per risolve u prublema di parcheghju di u monasteru, chì a so illuminazione notturna hè ancu finita. In questu cuntestu, avemu acceleratu u nostru travagliu prima di a nova stagione turistica. Cù u so visu novu, u nostru Monasteru di e Ragazze, unu di i lochi più distinti di a nostra cità, cuntribuisce à u turisimu cum'è un centru di cultura è di l'arti in ogni campu di l'arti, da a musica à u teatru, da a pittura à a literatura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*